دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران به عنوان بزرگ ترین مرکز دانشگاهی رشته های هنری در ایران شناخته می شود. این دانشگاه جامع در سال 1358 هجری شمسی به دنبال ادغام پنج مؤسسه آموزش عالی هنر از جمله دانشکده هنرهای دراماتیک، دانشگاه فارابی و هنرکده موسیقی ملی شکل گرفت. دانشگاه هنر تهران از میان برگزیدگان جشنواره های بین المللی و ملی و معرفی شدگان بنیاد نخبگان در صورت برخورداری از شرایطی چند اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران می کند. از این رو مقاله حاضر را به بحث در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران اختصاص می دهیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران دریافت نمایید.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران در 5 رشته تحصیلی مختلف اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران می نماید. در میان این رشته های بدون آزمون دانشگاه هنر تهران می توان از رشته شهرسازی پژوهش هنر، و معماری نام برد. برای آشنایی با سایر رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه هنر تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران

در این بخش از مقاله به ذکر شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران برای شما می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • کسب حداقل 60 امتیاز از طریق انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و البته مصاحبه برای فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران
  • معدل کل داوطلب شرکت در ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران لزوماً از 17 به بالا باشد.
  • دقت داشته باشید که تنها دانش آموختگان دانشگاه های دولتی( شبانه و روزانه) امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر را دارند.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران به تهیه و ارسال مدارکی چند نیز نیاز دارد. در میان این مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه تصویر کارت ملی، صفحه توضیحات و شناسنامه متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران
  • ارائه تصویری از گواهی پایان تحصیلات و ریز نمره های دوران ارشد و کارشناسی که معدل فارغ التحصیلی و تاریخ بر روی آن درج شده باشد.
  • ارائه اصل فیش بانکی به میزان هفتصد هزار تومان که در وجه دانشگاه هنر و نزد بانک ملی واریز شده باشد.

برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون و دانشگاه هنر تهران

کلیه متقاضیان در صورت داشتن شرایط می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری 13 خرداد کلیه مدارک مورد نظر را به آدرس دانشگاه هنر تهران ارسال فرمایند. پس مشاهده می کنید که زمان زیادی تا اتمام زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران باقی نمانده است.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پذیرش بدون کنکور دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *