خانواده

مشاوره خانواده در غرب تهران

 

 

مشاوره خانواده در غرب تهران

در ابتدا وقتی خدمات روانشناختی و مشاوره ای در جهان ارائه شدند، شهروندان جوامع مختلف نسبت به این خدمات مقاومت نشان دادند اما امروزه شاهد این هستیم که استقبال از مشاوره و روانشناسی هر روز بیشتر می شود و در کشورهای در حال توسعه هم شهروندان برای حل مشکلات و تعارضاتشان به متخصص مراجعه می کنند.
مشاوره خانواده یکی از پرطرفدارترین خدمات مشاوره ای است و در همه کشورها و شهرها، در مراکز مختلف حضوری و غیر حضوری ارائه می شود. به عنوان مثال مشاوره خانواده در غرب تهران و سایر شهرها، بیانگر آگاهی شهروندان ایرانی از مزایای این خدمات است.
خانواده مهم ترین نهاد در هر جامعه ای است. ما در خانواده متولد می شویم و شخصیت مان در تعامل با پدر، مادر و سایر اعضای خانواده شکل می گیرد. بسیاری از تنش ها، بحران ها و اختلالات روانی ای که افراد در بزرگسالی با آن ها دست و پنجه نرم می کنند، در دوران کودکی و تعاملات خانوادگی ریشه دارند.
 
به همین دلیل مشورت با یک مشاور خانواده با تجربه، متخصص و حرفه ای به ما کمک می کند تا در فرایند ازدواج، تشکیل خانواده، روابط جنسی، مواجهه با مشکلات زناشویی، طلاق، ترک اعتیاد، فرزند آوری، فرزند پروری، تجربه خیانت، مواجهه با مسائل و مشکلات کودکان، نوجوانان، جوانان، سالمندان و… بهتر و سالم تر عمل کنیم.

مشاوره تلفنی

استقبال از مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین هر روز بیشتر از قبل می شود. شاید بتوان گفت که سبک زندگی های امروز به نوعی است که مشاوره های غیرحضوری مفیدتر و کارآمدترند. به عنوان مثال مشغله های زندگی از همیشه بیشتر شده اند و بسیاری از افراد فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند. اما هر کسی می تواند به راحتی و با استفاده از یک تلفن ثابت یا همراه با یک مشاور متخصص تماس بگیرد.

به طور کلی مشاوره تلفنی مزایای فراوانی دارد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های زیادی دارند
  • پاسخگو بودن در شرایط بحرانی که فرصتی برای مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز مشاوره و آموزش هوشمند است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، نظام وظیفه، کسب و کار، مهاجرت و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند.
اگر در جست و جوی مشاوره خانواده در غرب تهران هستید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوره خانواده یکی از پرتماس ترین موضوعات مشاوره تلفنی در آیدانیتو و شامل خدمات زیر است:

ازدواج وزندگی مشترک

ازدواج و تشکیل خانواده یکی از مهم ترین تصمیم ها در زندگی هر انسانی است، وقتی تصمیم می گیریم با کسی زیر یک سقف برویم، در واقع تصمیم گرفته ایم که زندگی مان را به کل تغییر بدهیم. پس طبیعی است که هر چه آگاهانه تر انتخاب کنیم، احتمال موفقیت ازدوج مان بیشتر می شود.
مشاوره ازدواج در آیدانیتو به ما کمک می کند تا در مورد معیارهای ازدواج، شرایط ازدواج، روش های شناخت بیشتر خود و طرف مقابل آگاه شویم و تصمیم عاقلانه ای بگیریم.

 

طلاق

اگر چه طلاق یک آسیب اجتماعی محسوب می شود کمتر کسی موقع ازدواج به طلاق فکر می کند، اما به هر حال این اتفاق در زندگی بسیاری از همسران رخ می دهد.
آمار طلاق در کشور ما هم رو به رشد است. پس بهتر است که زوجین قبل از اقدام به طلاق، از مشاوره طلاق استفاده کنند تا در صورت امکان از جدایی شان پیشگیری شود و اگر طلاق تنها راه است، با آگاهی بیشتری جدا شوند.
به طلاق فکر می کنید؟ همسرتان قصد جدایی از شما را دارد؟ مطمئن نیستید که جدایی بهترین و تنها راه حل باشد؟ از قوانین طلاق و فرایند آن آگاهی ندارید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعتیاد

اعتیاد یک بیماری است. بیماری جدی و شدیداً آسیب زایی که علاوه بر شخص معتاد، اطرافیانش را هم شدیداً درگیر می کند. ترک اعتیاد امکانپذیر است اما به سادگی انجام می شود. حتی ترک اعتیاد به این معنی نیست که فرد دیگر به سراغ مواد مخدر نخواهد رفت و مراقبت های پس از ترک هم یک دوره مهم و تأثیر گذار است.
 مشاوره اعتیاد در آیدانیتو به افراد معتاد و نزدیکانشان کمک می کند تا در مورد علل اعتیاد، علائم و نشانه های اعتیاد، روش های ترک، مراقبت های پس از ترک و…. اطلاعات کسب کنند.

خیانت

متأسفانه خیانت همسران به همدیگر روز به روز شایع تر می شود و زنان و مردان زیادی بی وفایی شریک زندگی شان را در زندگی مشترک تجربه می کنند.
مواجهه با خیانت کار راحتی نیست. بعضی فکر می کنند که خیانت به معنای پایان زندگی مشترک است اما نتایج بسیاری از پژوهش ها حاکی این است که در شرایطی می توان خیانت را بخشید و زندگی مشترک را نجات داد.
مشاوره خیانت به همسران کمک می کند تا تصمیم هیجانی نگیرند و بی گدار به آب نزنند. همسرتان به شما خیانت کرده؟ شما به همسرتان بی وفایی کرده اید؟ گیج، سردرگم، عصبانی و غمگین هستید؟ می خواهید زندگی مشترکتان را نجات بدهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوظ و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

این طور نیست که فقط بزرگسالان از اختلالات روانی رنج بکشند، در زندگی با مشکلات دست و پنجه نرم کنند و….. علائم و نشانه ها ی بسیاری از اختلالات روانی در دوران کودکی آغاز می شوند، کودکان و نوجوانان زیادی در گیر مشکلات تحصیلی هستند و اختلالات رفتاری هم در افراد کم سن و سال به وفور دیده می شوند.
دوران بلوغ در نوجوانان، یکی از پرچالش ترین دوره های زندگی آن هاست. تغییرات جسمی و هورمونی و به دنبال آن تغییرات روانی نوجوانان موجب می شود گاهی به سختی بتوانیم با آن ها تعامل کنیم. هر چقدر آگاهی والدین، معلم ها و کسانی که با نوجوانان در تعامل اند از دوران بلوغ و ویژگی های آن بیشتر شود، زندگی با یک دختر یا پسر نوجوان راحت تر می شود.
در تماس با مشاوران کودک و نوجوان در آیدانیتو، می توانید از بهترین روش های حل بحران ها، اختلالات روانی و مشکلات رفتاری فرزند کودک یا نوجوانتان آگاه شوید.

فرزند پروری

نتایج تحقیقات مختلف روانشناختی نشان می دهد که شخصیت ما انسان ها در دوران کودکی شکل می گیرد. به همین دلیل نوع رفتار والدین با فرزندانشان و شیوه های تربیتی ای که استفاده می کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد.
سبک های فرزند پروری سالم موجب پرورش انسان های سالم می شوند و بالعکس. سبک های فرزند پروری ناسالم می توانند آسیب های روانی جبران ناپذیری را به همراه داشته باشند.
به عنوان والدین می توانید بهترین روش های فرزند پروری را از مشاوران آیدانیتو یاد بگیرید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند
در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در غرب تهران پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله روانشناس خوب را به شما پیشنهاد می کنیم.
یک مشکل خانوادگی نگرانتان کرده؟ می خواهید خانواده تان را از فروپاشی نجات دهید؟ با یک بحران خانوادگی جدی مواجه شده اید؟
با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *