آیدانیتو > مشاوره تحصیلی کنکور
کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور






مشاوره تحصیلی کنکور

به طور مسلم کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله سرنوشت سازترین آزمون ها در زندگی هر فرد دانش آموز و یا دانشجویی به شمار می آید زیرا آینده تحصیلی و کاری هر دانش آموز یا دانشجو در گرو این آزمون مهم است. اگر چه در طول سال های اخیر با پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و طرح بدون کنکور با تغییر نگرش افراد نسبت به کنکور سراسری روبرو هستیم ولی همچنان برای تحصیل در دانشگاه های برجسته و برتر و رشته های سطح بالا نیاز به قبولی در آزمون سراسری دیده می شود. موفق شدن در کنکور و طرح ریزی آینده ای درخشان تر و بهتر به همراهی و هدف گذاری شخصی مطمئن و آگاه، برنامه ریزی دقیق، مطالعه منابعی جامع و نیاز مبرم به داشتن دانش و اطلاعات مناسب و موثق نیاز دارد. اما به نظر شما مشاوره تحصیلی کنکور جامع و مفید چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟ یا چگونه می توان یک مشاوره تحصیلی کنکور عالی و حرفه ای را از کارشناسان و متخصصان این امر دریافت کرد؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا جواب سؤالات خود را در رابطه با مشاوره تحصیلی کنکور دریافت کنید.

علت نیاز به یک مشاوره کنکور

از جمله نخستین وظایف و اقدامات یک مشاور تحصیلی کنکور مشخص کردن مسیر راه برای هر فرد مایل به ادامه تحصیلات دانشگاهی است. زمانی که شما هدف مشخصی را در ذهن دارید مسلماً مسیر از قبل مشخص شده ای را نیز برای دست یابی به آن هدف برای خود متصور می شوید. این گونه امکان استفاده از تمام توان و انرژی خود را برای دستیابی به مقصد دارید. تغییر مداوم هدف و به اصطلاح از این شاخه به آن شاخه پریدن همچون تغییر مسیر است و به میزان زیادی موجب کاهش سرعت و هدر رفتن انرژی در فرد می شود. به کمک مشاوره تحصیلی کنکور هدف برای شما مشخص می شود. زمانی که صحبت از تعیین هدف می کنیم منظورمان این است که یک مشاور از بین شمار زیادی از آرزوها و اهداف هدف اصلی و نهایی شما را بیرون می کشد و بهترین مسیر ممکن را برای دستیابی به آن به شما پیشنهاد می کند و شما را برای هر چه زودتر رسیدن به هدف یاری می دهد. مشاوره تحصیلی کنکور بهترین شیوه مطالعه منابع را به شما یاد می دهد تا بتوانید در طول زمانی مشخص بهترین و بالاترین بازده را داشته باشید. این گونه شما عزیزان می توانید به سمت هدف خود حرکت کنید و با اطمینان خاطر گام بردارید.

مشاوره تحصیلی کنکور 98

حالا که ماه ها، هفته ها و روزها برای شما عزیزان کنکوری یکی پس از دیگری طی شده اند و به طور تقریبی دو ماه و نیم تا زمان برگزاری کنکور سراسری زمان باقی است. احتمالاً احساس به خصوصی همراه با بیم و امید و شاید هم هیجان در وجود شما دوستان عزیز داوطلب به وجود آمده است. توجه کنید که در هر وضعیت درسی که قرار دارید فقط باید به موفقیت بیاندیشید. اطمینان داشته باشید که دو ماه و نیم به اندازه خودش فرصت کافی برای جبران کاستی ها و مشکلات درسی شماست و شما قادر هستید که در طول این مدت کم تنها با کمی همت و تلاش و برنامه ریزی منظم و منسجم همه چیز را به نفع خود عوض کنید. اما متأسفانه درگیری های ذهنی و نگرانی های شما و سایر داوطلبان و این که مدام از خود سؤال می کنید آیا من می توانم موفق شوم؟ آیا امسال در دانشگاه و رشته مورد علاقه ام قبول می شوم می تواند کمی پای شما را سست کند. پیشنهاد می کنیم اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و در مقابل از کمک مشاوران برجسته آیدانیتو استفاده کنید. کافیست گوشی تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید تا بدین ترتیب بهترین مشاوره کنکور را از مجموعه ما یعنی مجموعه آیدانیتو دریافت کنید.

مشاوره تحصیلی کنکور کاردانی

قابل توجه شما دوستان که در سال گذشته یعنی سال 97 شاهد ایجاد تغییرات عمده ای در دوره کاردانی بودیم. به این معنی که آزمون سراسری دوره کاردانی فنی و حرفه ای حذف شد و دوره کاردانی به کارشناسی جایگزین آن گردید. از آنجایی که کنکور کاردانی وزارت بهداشت هنوز هم پا برجاست پیشنهاد ما این است که برای اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام، اطلاع از بهترین منابع، رتبه بندی مراکز دانشگاهی، برنامه ریزی قبولی در کنکور کاردانی وزارت بهداشت و انتخاب رشته ای دقیق و حرفه ای در این آزمون و در مجموع هر آن چه باید در این رابطه بدانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ناپیوسته

در نخستین قدم برای پذیرش و قبولی در دوره کارشناسی ناپیوسته باید بدانید که شماری از رشته های تحصیلی در این مقطع تحصیلی به شکل بدون آزمون و بخشی از آن ها به صورت با کنکور ارائه می گردد. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی به کارشناسی را در ذهن دارید اطلاع از لیست رشته های با آزمون برای شما دوستان ضروری است. پیشنهاد ما به شما این است که برای مشاوره تحصیلی در رابطه با این آزمون و اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، زمان تعیین شده برای ثبت نام و موارد دیگر با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی

آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها آزمونی سرنوشت ساز و مهم است و از آنجایی که مسیر آینده شما را در طول عمرتان تعیین می کند به مراتب نگرانی هایی را نیز در شما ایجاد می کند. علاوه بر این، منابع معرفی شده برای مطالعه نیز حجم بالایی دارند و همین موضوع هم می تواند استرس آور باشد. زیرا در لحظه به یاد آوردن، به ذهن سپاری، یادگیری و مطالعه این حجم از مطلب واقعاً کار مشکلی است به همین علت دریافت مشاوره تحصیلی کنکور اهمیت خاصی پیدا می کند. مشاوران تحصیلی کنکور می توانند شما را در امر مدیریت زمان، مطالعه بهینه و داشتن تمرکز کافی یاری دهند.

مشاوره تحصیلی کنکور ارشد

فقط آزمون کنکور نیاز به مشاوره ندارد. بلکه گرفتن راهنمایی از یک مشاوره تحصیلی کنکور برای آزمون های ارشد و دکتری نیز امری منطقی به نظر می رسد. هدف هر فرد در آزمون کارشناسی  ارشد به میزان زیادی مشخص است مگر آن که وی از رشته دانشگاهی خود در طول دوره کارشناسی رضایت چندانی نداشته باشد و قصد تغییر رشته را در ارشد در ذهن بپروراند. در آزمون ها کارشناسی ارشد برای یافتن مسیری درست و آگاهانه به مشاوره تحصیلی کنکور ارشد نیاز  دارید. از جمله خصوصیات مشاوران تحصیلی کنکور در کلیه مقاطع باز داشتن فرد از اشتباه کردن است. حتی اگر این اشتباه کوچک باشد. کنکور ارشد آزمون و خطا نیست. در نتیجه برای پذیرش در آن باید بهترین و منطقی ترین راه را برگزیند و هر اشتباهی هر چند کوچک را کنار گذاشت تا هیچ مانع بازدارنده ای برای دستیابی به هدف وجود نداشته باشد.

مشاوره تحصیلی کنکور دکتری

در صورتی که قصد تحصیل در مقطع دکتری را دارید حتماً به این نتیجه رسیده اید که انتخاب رشته می تواند تأثیر بسیاری را در سرنوشت شما داشته باشد به دلیل مشکل بودن قبولی در این آزمون و موفقیت در مرحله مصاحبه کمک گرفتن از مشاوره کنکور دکتری بسیار ضروری به نظر می رسد.

مشاوره تحصیلی تلفنی آیدانیتو

از آنجایی که داوطلبان کنکور سراسری بر طبق برنامه فشرده خود فرصت کافی را برای شرکت در جلسات مشاوره ندارند مشاوره تلفنی برای کنکور می تواند فرصتی خاص و طلایی برای آن ها باشد. مشاوران تحصیلی آیدانیتو هر روزه از ساعت هشت صبح الی 12 شب برای ارائه بهترین مشاوره کنکور در خدمت شما عزیزان داوطلب هستند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی مشاوره تحصیلی کنکور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *