مشاوره تحصیلی

ثبت نام دانشگاه امام علی





 
ثبت نام دانشگاه امام علی

دانشگاه افسری امام علی از جمله دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که وابسته به نیروی زمینی است. دانشگاهی واقع در شهر تهران در مقابل ساختمان مجلس خبرگان که در حال حاضر هر ساله دانشجویان بسیاری را برای ادامه تحصیل جذب و پذیرش می کند. کلیه افراد مایل به ثبت نام دانشگاه امام علی باید در آزمون ورودی این دانشگاه شرکت کنند و پس از اعلام نتایج در این دانشگاه مشغول به ادامه تحصیل شوند. در این مقاله، بحث راجع به ثبت نام دانشگاه امام علی برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات درست و صحیحی را راجع به ثبت نام دانشگاه امام علی به دست آورید.

شرایط ثبت نام دانشگاه امام علی

ثبت نام دانشگاه امام علی برای هر یک از داوطلبان و متقاضیان در گرو برخورداری از شرایط و ضوابطی چند است که هر فرد در صورت داشتن آن ها فرصت ثبت نام دانشگاه افسری امام علی را پیدا می کند. در این بخش از مقاله پیش رو به ذکر شماری از شرایط ثبت نام دانشگاه امام علی برای شما عزیزان می پردازیم. برای کسب اطلاعات کامل تری در رابطه با شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • حداقل قد فرد متقاضی ثبت نام دانشگاه امام علی باید 165 سانتی متر باشد
  • فرد داوطلب ثبت نام دانشگاه امام علی باید حداکثر دارای 22 سال سن و حداقل 16 ساله باشد
  • هر داوطلب برای تحصیل در رشته خلبانی هواپیما باید دارای معدل کتبی 12 و همین طور معدل کل 15 باشد.
  • برخورداری از تابعیت جمهوری اسلامی برای متقاضی ثبت نام دانشگاه امام علی ضروری است.

نحوه ثبت نام دانشگاه امام علی

هر کدام از متقاضیان و داوطلبان ثبت نام دانشگاه امام علی پس از مطالعه کامل شرایط معرفی شده لزوماً باید سامانه اینترنتی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند. از این رو دانشگاه امام علی هیچ نقشی در مشخص کردن پذیرش و زمان ثبت نام دانشگاه افسری امام علی ندارد. در صورت داشتن هر سؤالی در رابطه با ثبت نام دانشگاه امام علی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های دانشگاه امام علی

نکته بسیار مهم و اساسی که تا پیش از ثبت نام دانشگاه افسری امام علی باید به آن توجه خاصی را مبذول داشت موضوع اطلاع از لیست رشته های معرفی شده در این دانشگاه است. در زیر به شماری از رشته های ارائه شده در دانشگاه امام علی (ع) اشاره می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های معرفی شده در دانشگاه امام علی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های ارائه شده در دانشگاه امام علی

رشته علوم دفاعی( گرایش های مختلف بهداشت و درمان، توپخانه صحرایی و موشک ها، زرهی)

رشته عقیدتی سیاسی در گرایش الهیات و سیاسی

رشته عمومی نیروی زمینی از جمله مدیریت دفاعی

خلبانی بالگرد

موفقیت و قبولی خود را در دانشگاه امام علی تضمین کنید!!!

دانشگاه امام علی از جمله بهترین و مشهورترین دانشگاه های افسری ارتش در ایران به شمار می رود که قبولی در آن می تواند امتیاز مهمی برای شما باشد. با تماس با مشاوران آیدانیتو می توانند با در اختیار قرار دادن اطلاعات و راهنمایی های ضروری و ذکر نکات لازم شما را هر چه بیشتر به سمت قبولی و موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه امام علی سوق دهند. پس با آن ها تماس بگیرید یا قبولی خود را در این دانشگاه تضمین کنید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دانشگاه امام علی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام دانشگاه امام علی ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *