آیدانیتو > مرکز مشاوره خانواده در شرق تهران
خانواده

مرکز مشاوره خانواده در شرق تهران

 

 

مشاوره خانواده در شرق تهران

مشاوره خانواده فرایندی است که توسط یک مشاور خانواده و مخاطب او که به دنبال حل مسئله ای خانوادگی است و در یک فرایند گفت و گو محور انجام می شود. مشاوران خانواده زنان و مردانی هستند که در رشته تحصیلی مشاوره خانواده تحصیل کرده اند و دراین زمینه دارای تجربه کاری اند.
خوشبختانه در دنیای امروز این فرهنگ مثبت جا افتاده است که برای راهکار گرفتن در زمینه حل مشکلات خانوادگی، بهتر است که به جای درد و دل با یک دوست یا اعضای خانواده که ممکن است حتی راهکاری اشتباه به ما بدهند، از یک مشاور متخصص کمک بگیریم.
استقبال بالا از خدمات مشاوره خانواده در شرق تهران ، سایر نقاط تهران و شهرهای کوچک و بزرگ ایران، نشان دهنده این است که ما ایرانیان همه به اهمیت مشاوره خانواده و نقش آن در افزایش کیفیت زندگی مان پی برده ایم.

مشاوره خانواده تلفنی

مخاطبان مشاوره خانواده تلفنی هر روز بیشتر می شود. این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری، تلفن را بردارند و با یک مشاور متخصص و باتجربه تماس بگیرند. این ترجیح دلایل مختلفی دارد و دلیل اصلی آن مزایای فراوان مشاوره تلفنی است. مزایایی مثل:

  • صرف زمان کمتر ومناسب بودن برای افرادی که مشغله های زیادی در زندگی دارند
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن
  • پاسخگوبودن در مواقع بحرانی
  • مناسب بودن برای کسانی که در شهرها و روستاهای دوردست و خالی از مراکز مشاوره زندگی می کنند
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

 خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو، متعدد و متنوع اند و متقاضیان مشاوره خانواده در شرق تهران می توانند از این خدمات استفاده کنند. اما اگر بخواهیم به مهم ترین موضوعات این نوع مشاوره اشاره کنیم، می توانیم موضوعات زیر را نام ببریم:

ازدواج و زندگی مشترک

هر چقدر آگاهی ما قبل از ازدواج و آغاز زندگی مشترک بیشتر باشد، احتمال موفقیت در آن ازدواج بالاتر می رود. مشاوره قبل از ازدواج یکی از بهترین روش ها برای کسب این آگاهی است.

 

اگر قصد ازدواج دارید یا در شرف  ازدواج هستید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو، در زمینه معیارهای ازدواج و انتخاب همسر، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و شناخت خودتان و طرف مقابل آگاهی کسب کنید.

خیانت

خیانت در زندگی مشترک یک آسیب بسیار شایع و متأسفانه رو به افزایش است. اگرچه این اتفاق بسیار غمگین و ناراحت کننده است اما می توان با راهکارها و مهارت هایی از آن پیشگیری کرد و در صورت مواجهه با خیانت، بی گدار به آب نزد و در صورت امکان زندگی زناشویی را نجات داد.
در تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو می توانید بهترین راهکارهای درمان آسیب های ناشی از خیانت را یاد بگیرید.

ترک اعتیاد

وقتی کسی معتاد می شود، فقط خودش را نابود نمی کند و به عزیزان و نزدیکانش هم صدمه های جدی وارد می کند. کمتر پیش می آید که فرد معتاد خودش به دنبال مشاوره اعتیاد باشد اما معمولاً اعضای خانواده و دوستان مردان و زنان معتاد عمیقاً نگران آن ها و به دنبال روشی برای ترک اعتیادشان هستند.
مشاوره اعتیاد در آیدانیتو، این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد که در مورد علل اعتیاد، روش های ترک و مراقبت های پس از ترک اطلاعات کسب کنید.

طلاق

طلاق و جدایی همسران یک وضعیت ناراحت کننده و آسیب زا است اما به هر حال اتفاق می افتد و گاهی اجتناب ناپذیر می شود.
گاهی کافی است مهارت های ارتباطی را یاد بگیریم تا از جدایی پیشگیری کنیم و در مواقعی که طلاق تنها راه پیش روی ماست، هر چقدر در مورد مراحل قانونی آن و دوران طلاق آگاه تر باشیم، این اتفاق را بهتر پشت سر خواهیم گذاشت.
مشاوره طلاق در آیدانیتو به همسران کمک می کند تا در صورت امکان از طلاق پیشگیری کنند و چنانچه راهی جز جدایی ندارند، در مورد روند جدایی، انواع طلاق و مراقبت های روانی بعد از طلاق آگاه شوند.

مسائل جنسی

مسائل جنسی را می توان مهم ترین مؤلفه در موفقیت زندگی مشترک دانست. به طور کلی می توان گفت که اگر رابطه جنسی بی کیفیت باشد، نمی توانیم انتظار داشته باشیم که همسران رابطه عاطفی صمیمانه و سالمی داشته باشند.
به طور کلی نیاز جنسی یک نیاز بسیار مهم و تأثیر گذار است و باید برای برخورداری از یک زندگی فردی و اجتماعی موفق، به فکر برآورده کردن این نیاز با یک روش سالم باشیم.
در مشاوره جنسی در آیدانیتو، می توانید در زمینه اختلالات و انحرافات جنسی، درمان بیماری های مقاربتی، سلامت و بهداشت جنسی، تربیت جنسی کودکان و …. اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

ما انسان ها فقط از بیماری های جسمی رنج نمی کشیم و اختلالات روانی هم بر سلامت ما تأثیر می گذارند. اختلالاتی مثل: افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی بیش فعالی، اسکیزوفرنی و…. چنانچه خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از اختلالی رنج می کشید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو از ریشه های اختلال، علائم و نشانه های آن و روش های درمانش باخبر شوید.

فرزند پروری

فرزند آوری از هر کسی بر می آید اما فرزند پروری نیازمند آگاهی و علم است. علم روانشناسی ثابت کرده است که شخصیت ما در کودکی و اولین سال های زندگی شکل می گیرد. به همین دلیل سبک فرزند پروری والدین اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چقدر رفتار و تعامل والدین با فرزندان سالم تر باشد، شخصیت آن ها در بزرگسالی سالم تر خواهد بود. در تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو می توانید بهترین روش های تربیت کودکان و نوجوانان را یاد بگیرید.
در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در شرق تهران پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره روانشناسی آنلاین را به شما پیشنهاد می کنیم.
یک مشکل خانوادگی ذهنتان را درگیر کرده؟ نگران زندگی زناشویی، آینده فرزندتان، کیفیت رابطه ای که با همسرتان دارید، وضعیت پدر و مادر سالمندتان و…. هستید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. و شماره مشاور خانواده را دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *