آیدانیتو > تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا
مهاجرت به استرالیا

تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا






تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا

همان گونه که در جریان هستید استرالیا از جمله محبوب ترین مناطق برای بسیاری از افرادی است که با هدف تحصیل و یا کار قصد راهی شدن و مهاجرت به کشوری خارجی را دارند. وجود مواردی مانند سطح بالای زندگی، امکانات آموزشی عالی و همچنین مشاغلی با حقوق بالا مهر تأییدی بر این ادعا هستند. در کنار چندین و چند دانشگاه و کالج، مدارس کشور استرالیا نیز پذیرای بسیاری از دانش آموزان بین المللی در محیطی شاد و لذت بخش بوده که تجربه ای به یادماندنی را برای آن ها به جای می گذارند. مدارس این کشور از نظر نوع در دو دسته روزانه و شبانه قرار می گیرند. در این مقاله، به بحث در مورد تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا برای شما عزیزان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا به دست آورید.

انواع مدارس شبانه روزی استرالیا

انواع مدرسه شبانه روزی استرالیا در 7 دسته مختلف قرار می گیرند. در این بخش علاوه بر ذکر نام این قبیل مدارس، توضیحاتی را نیز پیرامون هر کدام بیان می کنیم.

  • مدارس نظامی استرالیا : مدارس نظامی استرالیا در راستای آموزش مسائل نظامی احداث شده اند. پوشیدن لباس متحدالشکل در این مدارس اجباری بوده و در آموزش ها، سختگیری های زیادی اعمال می شود.
  • مدارس مختلط استرالیا: مدارس مختلط استرالیا یکی دیگر از انواع مدرس شبانه روزی در این کشور بوده که در کلاس های آن، دختران و پسران در کنار هم مشغول به تحصیل هستند.
  • مدارس دخترانه استرالیا: مدارس دخترانه استرالیا به عنوان یکی از انواع مدارس شبانه روزی در استرالیا شناخته می شود که فقط به پذیرش متقاضیان دختر می پردازد.
  • مدارس پسرانه استرالیا: مدارس پسرانه استرالیا از جمله مدارس شبانه روزی در این کشور بوده که تنها دانش آموزان پسر را پذیرش می کند.
  • مدارس مذهبی استرالیا: مدارس مذهبی استرالیا به دین خاصی پایبند بوده و متقاضیان تحصیل در آن ها باید تعلق به دین خاص یا فرقه مشخصی داشته باشند.
  • دبیرستان های شبانه روزی استرالیا: این مدارس دانش آموزان کلاس های اول تا هشتم را پذیرش می کنند. معمولاً دانش آموزان مشغول به تحصیل در کلاس های ششم و هشتم در این قبیل مدارس علاوه بر تحصیل، زندگی نیز می کنند.
  • هنرستان های نیمه حرفه ای استرالیا: دانش آموزان با تحصیل در هنرستان های نیمه حرفه ای استرالیا موضوعاتی هنری همچون نگارش خلاق، تئاتر، نقاشی و موسیقی را فرا می گیرند. تمامی افراد با تحصیل در این قبیل هنرستان ها، آمادگی کافی را جهت ورود به دانشگاه های سنتی موسیقی و یا کالج پیدا می کنند.

پیش نیازهای تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا

جهت ورود و تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا ممکن است نیاز به اخذ گواهی نامه معتبری در زمینه زبان انگلیسی و یا شرکت در آزمون به خصوصی جهت پذیرش داشته باشید. در حقیقت، بسته به نوع مدرسه شبانه روزی که فرد قصد تحصیل در آن را دارد، احتمالاً شرکت در آزمون هایی همچون ISEE و یا SSAT برای وی نیاز است. همچنین، دانش آموزان بین المللی نیز باید استعدادها و توانایی های خود را با حضور و شرکت در آزمون های جامع همانند Secondary Level English Proficiency Test  و یا تافل به معرض آزمایش بگذارند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تحصیل در مدارس روزانه استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه مدارک لازم برای تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *