انتخاب رشته ریاضی و فیزیک

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی نساجی آزاد

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی نساجی آزاد






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی نساجی آزاد

بشر در سال های بسیار دور جهت تهیه پوشاک و لباس خود با هدف محافظت از خود در مقابل گرما و سرما صنعت نساجی را ایجاد کرد پس از گذشت مدت ها روانداز و زیر انداز خود را به کمک این صنعت کاربردی تهیه کرد. اما در حال حاضر و به لطف پیشرفت های به وجود آمده نه فقط انواع موکت، فرش و پوشاک به وسیله صنعت نساجی تهیه می کردند بلکه ساختن جاده ها، شریان های مصنوعی و ترمز ماشین نیز به منسوجات نیاز دارد. به عنوان مثال باید اشاره کنیم که بیشتر از 50 درصد از قلب های مصنوعی را منسوجات تشکیل می  دهند و حتی بیشتر از 75 درصد از استحکام و ماندگاری تایرها به دلیل وجود منسوجات در آنهاست. به همین علت است که در حال حاضر صنعت نساجی با پیشرفت قابل توجهی روبروست و دیگر نمی توان آن را به روش استاد و شاگردی به فرد دیگر آموخت و یادگیری و انتقال آن به نسل های دیگر به تحصیلات دانشگاهی و تخصص لازم نیاز دارد. این تخصص و مهارت را می توان با تحصیل در رشته مهندسی نساجی چه در دانشگاه های سراسری و چه آزاد به دست آورد. به دلیل علاقه احتمالی شماری از شما داوطلبان و متقاضیان به تحصیل رشته نساجی در دانشگاه آزاد اسلامی موضوع مقاله حاضر را به موضوع محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده نساجی آزاد اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی نساجی آزاد به دست آورید.

در مورد رشته مهندسی نساجی چه می دانید؟

رشته مهندسی نساجی در میان نام آشناترین و شناخته شده ترین رشته های دانشگاهی در دانشگاه های مختلف دنیا قرار دارد. هدف اصلی و اساسی از ایجاد و راه اندازی این رشته محبوب در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی آموزش و تربیت افرادی کاردان و متخصص جهت بهره برداری از صنایع نساجی در تبدیل کردن الیاف به نخ، نخ به انواع مختلف منسوجات و شیوه های تولید و تهیه سایر منسوجات نساجی با مصارف مخابراتی، صنعتی و فنی است دانشجوی مشغول به تحصیل در رشته مهندسی نساجی در حین دوران تحصیل خود با شیوه و تولید موکت، قالی، پارچه و نخ به شکل کامل و جامعی آشنا می شود. این قبیل از دانشجویان با روش های مختلف فن بافندگی در کارخانجات و همین ریسندگی نخ ها نیز آشنایی کافی را پیدا می کنند و جهت شناخت و کسب آگاهی در رابطه با انواع مختلف دستگاه های نساجی درس هایی مربوط با علم مکانیک را نیز مطالعه می کنند در میان دروس تخصصی گنجانده شده در رشته مهندسی نساجی می توان از دینامیک عمومی، ریسندگی، نقشه کشی صنعتی، طراحی ماشین، مقدمات بافندگی، کفپوش های ماشینی، نام برد.

دانشگاه های پذیرنده مهندسی نساجی آزاد

در این بخش از مقاله مربوط به محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی نساجی آزاد به ذکر دانشگاه های پذیرنده مهندسی نساجی آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته برای شما می پردازیم.

ردیف

دانشگاه های پذیرنده مهندسی نساجی آزاد

1

دانشگاه ازاد اسلامی استان یزد واحد یزد

2

دانشگاه ازاد اسلامی استان مرکزی واحد اراک

3

دانشگاه ازاد اسلامی استان مازندران واحد قائم شهر

4

دانشگاه ازاد اسلامی استان فارس واحد فیروزآباد

5

دانشگاه ازاد اسلامی استان خراسان جنوبی واحد بیرجند

6

دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری

7

دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران واحد تهران مرکزی

8

دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران واحد تهران جنوب

9

دانشگاه ازاد اسلامی استان اصفهان واحد کاشان

10

دانشگاه ازاد اسلامی استان اردبیل واحد اردبیل

محل قبولی مهندسی نساجی آزاد

باید اشاره کنیم که رشته مهندسی نساجی جزء رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد به شکل بدون کنکور است. بدین ترتیب نمی توان انتظار وجود هیچ رتبه قبولی را برای رشته مهندسی نساجی در دانشگاه آزاد اسلامی داشت.
در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی نساجی آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد نساجی 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی نساجی آزاد ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *