کارشناسی ارشد

شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه

شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه






شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه

دانشگاه الزهرا از جمله دانشگاه هایی در ایران است که تنها بانوان امکان و فرصت ادامه تحصیل در آن را در رشته های مختلف تحصیلی را دارند. دانشگاهی دارای سطح کیفی بالا که سال ها پیش یعنی در سال 1343 هجری شمسی به روی اهالی علم و دانش گشوده شد. جالب است بدانید که این دانش تا پیش از این به نام دانشگاه محبوبه متحدین و تا پیش از انتقلاب اسلامی به نام دانشگاه فرح پهلوی نامیده می شده است. دانشگاه الزهرا تهران با داشتن وسعتی معادل 9 هکتار علاوه بر فضای فیزیکی دانشکده ها غذاخوری های آماده، مهد کودک، استخر، سالن آمفی تئاتر، رستوران و سالن ورزش را نیز در خود جای داده است. در نتیجه می توان این مرکز دانشگاهی را بسیار مدرن و مجهز دانست. بعد از اعلام رتبه های هر یک از داوطلبان در آزمون ورودی کارشناسی ارشد هر فرد وارد مرحله انتخاب رشته های دانشگاهی از میان لیست طویلی از رشته های معرفی شده می شود. همان طور که در جریان هستید بحث مقدار شهریه پرداختی برای دوره های غیر روزانه دانشگاه های سراسری و آزاد در مقاطع مختلفی از جمله کارشناسی ارشد از اهمیت فوق العاده ای در زمان انتخاب رشته های تحصیلی برخوردار است. به مراتب شماری از دانشجویان و البته دانشجویان و داوطلبان دختر به دنبال اطلاع از شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه هستند. از این جهت موضوع مقاله پیش رو را به بحث در رابطه با شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات خوبی را در ارتباط با شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه به دست آورید.

نحوه محاسبه شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه

در اینجا باید عرض کنیم که در حال حاضر مبالغ شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه به اطلاع بانوان داوطلب تحصیلی در این دانشگاه بزرگ رسیده است. به عنوان نمونه ما در اینجا مبالغ مختلف برای شهریه ثابت و متغیر در دوران ارشد شبانه دانشگاه الزهرا را خدمتتان عنوان می کنیم. عرض کنیم که مبلغ شهریه ثابت گروه علوم انسانی معادل 10.231.687 هزار ریال و مبلغ شهریه متغیر برای هر یک از واحدهای درسی نظری و عملی ارشد شبانه دانشگاه الزهرا در این گروه آموزشی به ترتیب برابر با 1.989.495 و 2.984.242 هزار ریال است نکته بسیار مهم و قابل توجه در رابطه با شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه این که مبلغ شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه در هر سال تحصیلی برابر با 15 درصد افزایش پیدا می کند. در نتیجه، در زمان انتخاب رشته در ارشد دانشگاه الزهرا به موضوع افزایش نرخ شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه در هر سال نیز توجه لازم را مبذول دارید.

نکات مهم شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه

در آخرین قسمت از مقاله مرتبط با شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه قصد ذکر نکاتی چند را در رابطه با شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه را برای شما داریم. اولین مورد این که به هیچ وجه در سایت سازمان سنجش و در دفترچه انتخاب رشته سراسری به دنبال اطلاع از نرخ شهریه ارشد دانشگاه الزهرا در دوره شبانه نباشید. زیرا نرخ شهریه مقطع ارشد شبانه دانشگاه الزهرا از چند سال پیش تاکنون به جای دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد در سایت دانشگاه الزهرا قابل مشاهده است. مورد بعدی این که با توجه به افزایش نرخ شهریه شبانه کارشناسی ارشد دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه الزهرا حتماً استطاعت مالی خود را در زمان انتخاب رشته تحصیلی در این دانشگاه در نظر بگیرید و با توجه به این موضوع سعی در گرفتن تصمیمی آگاهانه جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد شبانه دانشگاه الزهرا بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی میزان شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور شبانه 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه ارشد دانشگاه الزهرا شبانه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *