آیدانیتو > محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری
انتخاب رشته ریاضی و فیزیک

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری

رشته مهندسی پلیمر یکی از محبوب ترین رشته های گروه ریاضی فیزیک به شمار می رود که جایگاه خاصی در میان داوطلبان این گروه آزمایشی پیدا کرده است. باید بدانید که در هر کجای این کره خاکی که زندگی می کنید در هر صورت یکی از فرآورده ها و محصولات صنعت پلیمر در دوروبر شما دیده می شود. حتماً می پرسید که ما چگونه و چطور این ادعا را می کنیم. در اثبات این حرف باید بگوییم که صنعت پرطرفدار و پرکاربرد پلیمر نقش بسیار مهم و کلیدی را در پوشش کابل های برق، رنگ در و دیوارهای اماکن مسکونی و ساختمان های مختلف، لباس و پوشاک و در مجموع هر چیز ساخته شده از پلاستیک و لاستیک ایفا می کند. در میان داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری 98 افرادی هم دیده می شوند که علاقه زیادی به تحصیل در رشته مهندسی پلیمر از خود نشان می دهند. مسلماً برای افراد مایل به انتخاب این رشته دانشگاهی در مراکز آموزش عالی مختلف اطلاع از محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات خوب و جامعی را در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری به دست آورید.

در مورد رشته مهندسی پلیمر چه می دانید؟

رشته مهندسی پلیمر که نام لاتین آن polymer Engineering است تحت عنوان رشته ای جدید و نوپا در ایران و در دنیا در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مختلف برای دانشجویان مورد تدریس قرار می گیرد. کاربرد روز افزون و رو به رشد پلیمر در انواع مختلف صنایع موجب رشد سریع و قابل توجه رشته مهندسی پلیمر در سرتاسر دنیا شده است. در صورتی که شما دوست عزیز داوطلب از جمله علاقه مندان به دریافت مدرک مهندسی هستید و تسلط کافی را در دروسی همچون شیمی و ریاضی دارید و مهم تر از همه از سروکار داشتن با اتم ها و مولکول ها نیز لذت می برید رشته مهندسی پلیمر از بهترین گزینه ها برای شماست. قابل توجه شما دوستان که رشته مهندسی پلیمر دو گرایش مهم تکنولوژی و علوم رنگ و صنایع پلیمر را شامل می شود.

دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری

در این قسمت از مقاله مرتبط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری در معرفی شماری از دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر را برای شما داریم. برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

ردیف

دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری

1

دانشگاه  فردوسی مشهد

2

دانشگاه  صنعتی قم

3

دانشگاه  صنعتی سهند

4

دانشگاه  صنعتی امیرکبیر

5

دانشگاه  صنعتی اصفهان

6

دانشگاه  تهران( محل تحصیل دانشکده فنی کاسپین)

7

دانشگاه  تهران

8

دانشگاه  بناب

9

دانشگاه  ارومیه

موضوع مهمی که در اینجا باید عنوان کنیم این است که اسامی دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر ذکر شده در بالا بر طبق دفترچه راهنمای انتخاب رشته 97 نوشته شده اند. جهت اطلاع دقیق و موثق از دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری باید تا زمان انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 صبر کنید.

محل قبولی مهندسی پلیمر سراسری

در آخرین قسمت از مقاله مرتبط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری به ذکر رتبه قبولی لازم برای قبولی و پذیرش در رشته مهندسی پلیمر در تعدادی از دانشگاه ها اشاره می کنیم.

نام دانشگاه

رتبه قبولی داوطلب

دانشگاه تهران

1-1400

دانشگاه فردوسی مشهد

1500-1900

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

2000-2700

در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله بازار کار رشته مهندسی پلیمر بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر سراسری ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *