انتخاب رشته کنکور

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد

سختی ها و  دشواری های زندگی امروز بشر و شرایط خاص حاکم بر جامعه و همچنین فشارهای روحی روانی ناشی از زندگی پر تنش و پر هیایوی عصر حاضر اقدامات مختلف اجتماعی و ارائه خدمات برای هر چه مستحکم تر بودن خانواده و داشتن جامعه سالم شغل مددکاری را به صورت یک نیاز اجتماعی مهم به مردم و جوامع شناسانده است. عواملی همچون تحلیل و بررسی علت های کج رفتارهای اجتماعی و ناهنجاری ها، رفاه اجتماعی گروه ها و اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده و همین طور اداره امور مراکز مشاوره ای و مددکاری و مؤسسات مختلف ایجاب می کند که جامعه به آموزش و تربیت مددکارانی مجهز به دانش کافی در این زمینه اهتمام ورزد. به جهت علاقه احتمالی گروهی از داوطلبان به رشته مددکاری اجتماعی شناخت دانشگاه های پذیرنده این رشته چه در دانشگاه سراسری و چه در دانشگاه آزاد اسلامی اهمیت خاصی پیدا می کند. از این رو در این مقاله قصد آشنایی شما را با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد را داریم پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد را به دست آورید. در ابتدا قصد داریم توضیحاتی را در ارتباط با رشته مددکاری خدمت شما ارائه دهیم.

در مورد رشته مددکاری اجتماعی چه می دانید؟

زمانی که صحبت از رشته مددکاری به میان می آید بسیاری از اشخاص به یاد پرورش گاه ها و یا زندان ها می افتند که در آنجا افرادی در جایگاه مددکار در واحد یا دفتر مددکاری به فعالیت مشغول هستند. اما به هیچ وجه نمی توان حرفه مددکاری را به همین دو مکان یاد شده محدود کرد. مددکاری اجتماعی از آن دسته رشته های کاربری به شمار می رود که تمامی دانش آموختگان آن باید با توجه به علم و دانش خود وارد زندگی افرادی شوند که مشکلات مهمی در زمینه های خانوادگی، فرهنگی، اقتصادی و یا اجتماعی دارند. در واقع هدف اساسی و مهم از ایجاد و راه اندازی رشته مددکاری اجتماعی کمک به افراد محتاج و نیازمند به خدمات اجتماعی است که در جهت شناخت خود و مشکل خود بر بیایند و راه حل اساسی برای حل این مسئله و مشکل پیدا کنند.

دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد

با توجه به موضوع مقاله پیش رو یعنی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد در این بخش به ذکر اسامی شماری از دانشگاه های آزاد پذیرنده این رشته در مقطع کارشناسی پیوسته می پردازیم برای کسب اطلاعات موثق و دقیق در رابطه با دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد و اطلاع از اینکه آیا این رشته تحصیلی در مقاطع دیگر از دانشگاه آزاد وجود دارد یا خیر و در صورت وجود چه دانشگاه هایی در این رشته پذیرش دارند با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

ردیف

دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد

1

استان مرکزی- واحد اراک

2

استان کرمان- واحد کرمان

3

استان خوزستان- واحد شوشتر

4

استان خراسان رضوی- واحد گناباد

5

استان تهران- واحد تهران مرکزی

6

استان بوشهر- واحد بوشهر

محل قبولی مددکاری اجتماعی آزاد

در آخرین بخش از مقاله حاضر مرتبط با موضوع محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد باید ذکر کنیم به علت بدون آزمون بودن جذب دانشجو در این رشته تحصیلی رتبه ای نیز برای آن وجود ندارد.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


0 دیدگاه در “محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی آزاد

  1. پریسا گفت:

    سلام رتبه من در آزمون ارشد رشته مددکاری اجتماعی با توجه به سهمیه ۳۰۴شده و اخرین ظرفیت پذیرش۳۲۲است…می خواستم بدونم احتمال قبولی در دوره روزانه یا شبانه دانشگاه های دولتی تهران برای من چقدره دانشگاه علامه و شهید بهشتی !

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ احتمال قبولی شما کم است. در دوره های غیر روزانه و غیر شبانه احتمال قبولی شما بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *