دکتری

در مورد مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان چه می دانید؟

شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان






در مورد مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان چه می دانید؟

دانشگاه های پیام نور، آزاد، شبانه و روزانه در دوره دکتری رشته های تحصیلی متعددی را در گروه های آزمایشی مختلف به افراد داوطلب ورود به دانشگاه ها ارائه می دهند. افرادی که در آزمون دکتری شرکت می کنند به طور مسلم فارغ التحصیلان و  دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد هستند. بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری و در زمان انتخاب رشته دکتری داوطلبان در گزینش این مراکز دانشگاهی گیج و سردرگم هستند. به غیر از دانشگاه های روزانه که ادامه تحصیل در آن ها نیاز به پرداخت هیچ مبلغی ندارد تحصیل و درس خواندن در سایر واحدهای دانشگاهی نیاز به پرداخت شهریه دارد. نکته مهم این که شهریه دانشگاه های مختلف با توجه به نوع رشته ها و این که در چه سطحی قرار دارند کاملاً با یکدیگر متفاوت است. علاوه بر این، شهریه پرداختی برای دوره دکتری در قیاس با سایر مقاطع تحصیلی دانشگاهی به مراتب بیشتر است. باید عرض کنیم که کیفیت آموزشی و امکانات دانشگاه های شبانه در مقایسه با دانشگاه غیرانتفاعی، پیام نور و آزاد بالاتر است. از همین رو داوطلبان بیشتری علاقه به تحصیل در این قبیل از دانشگاه ها دارند. علاوه بر این ها، دانشگاه شبانه به علت داشتن مزایای گفته شده افراد با رتبه های برتر را پذیرش می کند و تنها داوطلبانی شانس قبولی و پذیرش در این دانشگاه را دارند که تراز و رتبه بهتر و بالاتری نسبت به بقیه داوطلبان داشته باشند. دانشگاه اصفهان از جمله مراکز آموزش عالی است که اقدام به جذب دانشجویان در دوره شبانه و همین طور مقطع دکتری می کند. به دلیل اهمیت اطلاع دانشجویان از میزان شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان موضوع مقاله حاضر را به بحث پیرامون شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان اختصاص داده ایم پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان به دست آورید.

شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان

دانشگاه اصفهان علاوه بر دوره روزانه هر ساله در دوره شبانه نیز دانشجویان دکتری را از اقصی نقاط کشور پذیرش می کند. تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه اصفهان با پرداخت شهریه ثابت و متغیر همراه است. شهریه ثابت دکتری شبانه دانشگاه اصفهان با توجه به سال ورود دانشجو به دانشگاه تعیین می شود و بسته به رشته مورد قبولی فرد متفاوت است. ولی مبلغ شهریه متغیر دکتری شبانه دانشگاه اصفهان به این شکل است که برای هر یک از دروس عملی و نظری مبلغی تعیین می شود و این مقدار در طول دوره تحصیلی بالاتر می رود به شکلی که سالیانه شاهد افزایش 10 تا 15 درصدی شهریه متغیر دکتری شبانه دانشگاه اصفهان هستیم. در نتیجه شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان در طول یک ترم تحصیلی شامل شهریه ثابت به اضافه تعداد واحدهای اخذ شده است.

نحوه محاسبه شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان

شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان شامل دو شهریه ثابت و شهریه متغیر برای هر واحد درسی است. شهریه امتحان جامع، پایان نامه، سمینار و دروس عملی و دروس اصلی شهریه متغیر دکتری شبانه دانشگاه اصفهان را در بر می گیرند. از طرف دیگر مبالغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان برای گروه های آزمایشی مختلف از جمله گروه علوم پایه، علوم انسانی( گروه الف: شامل رشته های مشاوره، مدیریت، روانشناسی، حسابداری و تربیت بدنی)، فنی و مهندسی و گروه علوم انسانی( گروه ب شامل سایر رشته های تحصیلی دانشگاه) متفاوت است. از این جهت هر کدام از داوطلبان باید با توجه به گروه آموزشی خود در مقطع کارشناسی ارشد به دنبال اطلاع از مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان باشند. برای کسب اطلاعاتی کامل و بهتر در مورد شیوه محاسبه شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان

در آخرین بخش از مقاله حاضر به ذکر مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان در گروه علوم پایه ( گروه الف شامل رشته های ریاضی و آمار)، علوم انسانی (گروه الف شامل رشته های مشاوره، مدیریت، روانشناسی، حسابداری و تربیت بدنی) برای شما می پردازیم. با ما همراه باشید تا با مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان در این دو گروه آموزشی آشنایی لازم را پیدا کنید.

شهریه متغیر هر واحد درسی دانشجو

گروه آموزشی

شهریه ثابت دانشجو

پایان نامه

دروس عملی و سمینار

شهریه امتحان جامع

دروس اصلی

علوم انسانی(گروه الف شامل رشته های مشاوره، مدیریت، روانشناسی،  حسابداری، تربیت بدنی)

38036251

15697502

10263752

18112501

9901503

علوم پایه( گروه الف شامل رشته های ریاضی و آمار

38036251

15697502

10867501

18112502

9901503

برای کسب اطلاع از شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان در سایر گروه های آموزشی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. مشاوران آیدانیتو اطلاعات خوبی را در رابطه با مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان در اختیار شما قرار می دهند. بدین ترتیب و با اطلاع از مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان می توانید در مورد ادامه تحصیل در این دانشگاه برجسته تصمیم گیری کنید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه دکتری شبانه دانشگاه اصفهان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *