انتخاب رشته ریاضی و فیزیک

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده فضای سبز آزاد

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده فضای سبز آزاد






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده فضای سبز آزاد

بالا رفتن جمعیت شهرها موجب افزایش ارزش زمین و در نتیجه استفاده حداکثری از زمین به منظور احداث ساختمان شده است. متأسفانه این موضوع نمای شهرها را به مجموعه ای از بتن و سنگ بدل کرده است. موضوع جمعیت همراه با به وجود آمدن انواع آلودگی ها به پیدایش و بالا رفتن آمار بیماری های تنفسی و قلبی در جامعه می شود. به علاوه مبتلا شدن به انواع بیماری های روحی و روانی هزینه هنگفتی است که انسان ها در ازای دور شدن از طبیعت و هوای تازه می پردازند. در این شرایط بحرانی وجود فضای سبز شهری به مراتب می تواند عاملی مؤثر و راهگشا در کاهش آلودگی هوا، افزایش رطوبت نسبی در هوا، ایجاد زیبایی بصری و کاهش آلودگی صوتی در کنار محیط های زندگی و کار برای شهروندان یک شهر باشد همچنین، فضای سبز فراشهری با منظره سازی محوطه های خاص، شکل دادن به مناطق مختلف گردشگری و ایجاد پارک ها می تواند نقش مؤثری را در اقتصاد شهرها و جاذبه های گردشگری ایفا نماید. بر طبق نیاز اساسی کشور به آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص در فضای سبز برای مدیریت، نگهداری، احداث، طراحی و برنامه ریزی فضای شهری و همین طور غیرشهری تأسیس شورای عالی برنامه ریزی در سال 1372 تصویب شد. این دانشگاه پذیرنده دانشجو در رشته مهندسی فضای سبز دانشگاه تبریز و دومین مرکز دانشگاهی دانشگاه تهران است. رشته فضای سبز در مقاطع مختلفی از جمله کارشناسی هم در دانشگاه سراسری و هم در دانشگاه آزاد مورد تدریس قرار گرفته است. به علت علاقه تعدادی از متقاضیان و داوطلبان به ادامه تحصیلات خود در رشته فضای سبز موضوع مقاله پیش رو را به محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده فضای سبز آزاد اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی و مفیدی را در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده فضای سبز آزاد به دست آورید.

در مورد رشته مهندسی فضای سبز چه می دانید؟

به جهت بالا رفتن کیفیت مهندسی طراحی فضای سبز و سطح دانش آموزش و تربیت متخصصانی که بتوانند به کمک تجربه و دانش خود به طراحی فضای سبز کنند ضروری به نظر می رسد. از طرفی این قبیل از افراد در زمینه آموزش تحقیق و برنامه ریزی بهبود و توسعه این رشته تحصیلی نیز فعالیت می کنند. در حقیقت، بررسی و مطالعه در زمینه پرورش، کاشت و طراحی گیاهان و تلفیق کردن علوم گیاهی با معماری که کمک مؤثری به حل مسائل مرتبط با رابطه بشر با طبیعت در مقیاس های مختلفی کمک می کند. رشته ای دانشگاهی را تشکیل می دهد که به عنوان رشته فضای سبز در میان مردم شناخته شده است.

دانشگاه های پذیرنده فضای سبز آزاد

در این قسمت از مطلب مرتبط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده فضای سبز آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته برای شما عزیزان داوطلب می پردازیم.

ردیف

دانشگاه های پذیرنده فضای سبز آزاد

1

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان واحد اردستان

2

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان واحد خمینی شهر

3

دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی واحد تبریز

4

دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی واحد شبستر

5

دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی واحد مرند

6

دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی واحد ملکان

7

دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی واحد خوی

محل قبولی فضای سبز آزاد

رشته فضای سبز از جمله رشته های عرضه شده بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود. با این تفاسیر باید گفت که رتبه قبولی نیز برای مهندسی فضای سبز نمی توان در نظر گرفت.
در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده فضای سبز آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته ریاضی دانشگاه آزاد بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده فضای سبز آزاد ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *