شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98

همان طور که داوطلبان عزیز اطلاع دارند، یکی از رشته های پرمتقاضی که دانشگاه آزاد امکان تحصیل بدون کنکور را در آن فراهم کرده است، رشته مهندسی هوافضا در مقطع کارشناسی است. اما داوطلبان سوال های زیادی درباره زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا دارند که در این مقاله قصد داریم به طور کامل به آنها پاسخ دهیم. اگر قصد پذیرش در رشته هوافضا را دارید از شما دعوت می کنیم مطلب زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 را به دقت مطالعه کنید.

پذیرش بدون کنکور در رشته هوافضا دانشگاه آزاد

پذیرش بدون کنکور کارشناسی هوافضا دانشگاه آزاد برمبنای سوابق تحصیلی یا به عبارت دقیق تر معدل دیپلم متقاضیان است. ضریب تأثیر معدل برای داوطلبانی که نوع دیپلم و گروه آزمایشی که از آن انتخاب رشته کرده اند، یکسان باشد، 100% در نظر گرفته می شود و اگر معدل دیپلم و گروه آزمایشی یکسان نباشد، ضریب تأثیر معدل 30% کاهش پیدا می کند و 70% در نظر گرفته می شود.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته هوافضا

داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه از جمله اصلی ترین شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 است. دیپلمه های کار و دانش و حرفه ای حتما باید برای پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد، مدرک کاردانی داشته باشند. بدون مدرک کاردانی این دسته از داوطلبان مجاز به ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد نیستند. در این قسمت از مطلب زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 درباره شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا باید بر ان نکته تأکید کنیم که داوطلبان ذکور نباید به هیچ عنوان مانعی در زمینه خدمت وظیفه داشته باشند و هنگام ثبت نام باید کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا موقت خود را ارائه دهند. داوطلبان عزیز مقررات مربوط به خدمت وظیفه  را در دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد با دقت مطالعه کنند.

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد در رشته مهندسی هوافضا

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد از 16 مرداد 98 در وبسایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.org  در دسترس است و ثبت نام کارشناسی بدون کنکور هم از دهه سوم مرداد 98 آغاز شده است. اما دانشگاه آزاد دو نوبت در سال پذیرش بدون کنکور را انجام می دهد. نوبت دوم ثبت نام، آذر ماه انجام می شود.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 را با ذکر چند نکته درباره نحوه ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد به پایان می بریم.
  • ثبت نام و انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود.
  • تمام مراحل ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اینترنتی است.
  • داوطلبان برای ثبت نام اول باید کارت اعتباری خریداری کنند. محل خرید کارت اعتباری در سایت مشخص شده است.
  • هزینه کارت اعتباری 40000 تومان است.
  • بعد از خرید کارت اعتباری هر داوطلب یک کلمه عبور دریافت می کند که باید این کلمه عبور را به همراه کد ملی در محل مربوطه وارد کرده و به بخش ثبت نام وارد شود.
پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه دقیق زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 ، مقاله های هوافضا بدون کنکور آزاد و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 را هم مطالعه کنید. مشاوران متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا دارید، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *