کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

هوافضا بدون کنکور آزاد

هوافضا بدون کنکور آزاد

تحصیل بدون کنکور در رشته هوافضا رویای بسیاری از علاقه مندان این رشته است. در دانشگاه آزاد این رویا به واقعیت تبدیل شده است. چند سال است که امکان پذیرش هوافضا بدون کنکور آزاد وجود دارد. در این مقاله چگونگی، شرایط، ظرفیت، زمان ثبت نام و… هوا فضا بدون کنکور آزاد را بررسی می کنیم. اگر علاقه مند این رشته هستید با ما همراه باشید.

نحوه پذیرش هوافضا بدون کنکور آزاد

نحوه پذیرش هوافضا بدون کنکور آزاد ، از روال پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد پیروی می کند و براساس سوابق تحصیلی است. «پذیرش براساس سوابق تحصیلی» عنوانی است که به طور کلی به تمام پذیرش های بدون کنکور اطلاق می شود و معنای آن معیار بودن معدل کل داوطلب در پذیرش او است.

در پذیرش کارشناسی پیوسته اگر دیپلم و گروه آزمایشی متقاضی یکسان باشند، ضریب تأثیر معدل 100 درصد است ولی اگر معدل و گروه آزمایشی متفاوت باشند ضریب تأثیر معدل کاهش پیدا می کند و حدودا 70% در نظر گرفته می شود.

شرایط پذیرش هوافضا بدون کنکور آزاد

برای پذیرش کارشناسی پیوسته، متقاضیان باید دپیلم کامل دبیرستان نظام قدیم یا گواهینامه پیش دانشگاهی داشته باشند. مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته اشخاصی که در دوره های فنی و حرفه ای و کار و دانش تحصیل کرده اند هم برای پذیرش هوافضا بدون کنکور آزاد مورد قبول است.

متقاضیان آقا برای پذیرش هوافضا بدون کنکور آزاد، باید کارت پایان خدمت یا معافیت دائم داشته باشند با مشمول معافیت تحصیلی باشند. داوطلبان عزیز می توانند شرایط و مقررات خدمت وظیفه و معافیت را در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد مطالعه کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد هوافضا

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد امروز 15 مرداد در سایت AZMOON.ORG  منتشر شد و ثبت نام از فردا 16 مرداد ماه آغاز می شود. ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد دو بار در سال است و ثبت نام ورودی بهمن، اواخر آذر ماه انجام می شود.

ثبت نام هوافضا بدون کنکور آزاد

معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مسئول اجرای روند ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد است. محل ثبت نام هوافضا بدون کنکور آزاد سایت معاونت سجنش و پذیرش دانشگاه آزاد است و لازم است تأکید کنیم که ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی است. از زمان شروع ثبت نام که 16 مرداد است، داوطلبان باید به سایت مراجعه کنند و کارت اعتباری به قیمت 40000 تومان را خریداری کنند و مراحل ثبت نام را انجام دهند و پس از آن انتخاب رشته کنند.

انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی آزاد

در انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد، هر فرد حق انتخاب 20 کد رشته را دارد. نکته ای که داوطلبان درباره انتخاب رشته باید به آن توجه کنند، نحوه قرار دادن کد رشته ها در فرم انتخاب رشته است که حتما باید براساس اولویت علاقه باشد. اولویت بدی رشته های انتخابی احتمال قبولی در رشته انتخابی را بالاتر می برد. داوطلبان پس از انجام انتخاب رشته رسید ثبت نام دریافت می کنند که تا زمان ثبت نام در دانشگاه باید آن را نزد خود نگهداری کنند. اگر داوطلبی قصد داشته باشد اطلاعات ثبت نام یا فرم انتخاب رشته خود را تغییر دهد می بایست مجددا کارت اعتباری خریداری کند و انتخاب رشته کند.

ظرفیت پذیرش دانشگاه های هوافضا بدون کنکور آزاد

ظرفیت پذیرش هوافضا بدون کنکور آزاد مشخص نیست ولی ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد در رشته های مختلف در هر واحد ارائه دهنده، معمولا بیشتر از 60 دانشجو است.

به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 97 را هم بخوانند.

مشاوران آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن،  اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا دارید ، با مشاوران حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “هوافضا بدون کنکور آزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *