بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تربیت بدنی98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تربیت بدنی 98

با توجه به جایگاهی که ورزش در زندگی امروز پیدا کرده است، گرایش و علاقه مندی به تحصیل در رشته تربیت بدنی هم در میان داوطلبان ورود به دانشگاه افزایش یافته. دانشگاه جامع علمی کاربردی هم در رشته تربیت بدنی با تمرکز بر آموزش مربیان در رشته های ورزشی تخصصی دانشجو می پذیرد. در این مطلب در جهت پاسخگویی به سوالات مطرح برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی، به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تربیت بدنی 98 می پردازیم. با ما همراه باشید.

رشته تربیت بدنی دانشگاه علمی کاربردی

در آغاز مطلب زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تربیت بدنی 98 ، معرفی کوتاهی از این رشته ارائه می دهیم. رشته تربیت بدنی جزو رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی است. دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد و رشته تربیت بدنی هم در این دو مقطع ارائه می شود. از گرایش های تربیت بدنی علمی کاربردی می توان به مربیگری غواصی، مربیگری فوتسال، مربیگری بسکتبال، مربیگری کوه نوردی، مربیگری کاراته، مربیگری پرورش اندام و…اشاره کرد.

شرایط پذیرش کاردانی به کارشناسی تربیت بدنی علمی کاربردی 98

بیشترین سوالات که داوطلبان مطرح می کنند درباره زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تربیت بدنی 98 است که در ادامه به این دو موضوع می پردازیم. مبنای پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سوابق تحصیلی است. بر این اساس، شرط ثبت نام داوطلبان داشتن گواهینامه کاردانی پیوسته یا ناپیوسته است. مدارک کاردانی معتبر است که  دانشگاه های تأیید شده وزارت بهداشت یا وزارت علوم یا آموزشکده های فنی و حرفه ای مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش، صادر کرده باشند. داوطلبانی که هنگام ثبت نام مدرک کاردانی نداشته باشند می بایست تأییدیه معدل ارائه دهند اما ارائه مدرک کاردانی هنگام ثبت نام در واحد دانشگاهی مربوطه ضروری است. نداشتن مشکل خدمت وظیفه برای متقاضیان آقا هم از دیگر شرایط ثبت نام است. داوطلبانی که مانع خدمت وظیفه داشته باشند یا جزو مشمولان غایب باشند حتی در صورت پذیرش نهایی، ثبت نام نخواهند شد. دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان در براساس دو سهمیه آزاد و شاغلین پذیرش می کند. متقاضیان سهمیه آزاد هیچ محدودیتی در انتخاب رشته در دوره کارشناسی ندارند ولی داوطلبان سهمیه شاغلین فقط می توانند رشته مربوط به زیرگروه رشته کاردانی خود را انتخاب کنند. تعریف شاغل و مسائل مربوط به آن کاملا در دفترچه پذیرش دانشگاه علمی کاربردی توضیح داده شده است. ضمنا برای داوطلبان شاغل ارائه آخرین فیش حقوقی، گواهی اشتغال به کار و کپی صفحه اول دفترچه بیمه الزامی است.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور تربیت بدنی دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان گرامی برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تربیت بدنی می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. در سایت سازمان سنجش بخش جداگانه برای دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد. پس از انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، امکان ثبت نام در سایت وجود دارد و داوطلبان با خرید کارت اعتباری می توانند اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تربیت بدنی 98 هر سال در مهر و بهمن است. دفترچه ثبت نام ورودی مهر، اواخر مرداد و دفترچه ثبت نام نوبت بهمن هم در ماه آذر در سایت سازمان سنجش قرار می گیرند.

اعلام نتایج ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98

نتایج ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حدودا 20 روز پس از ثبت نام در  سایت سازمان سنجش اعلام می شود. داوطلبان عزیز می توانند ضمن خواندن مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تربیت بدنی 98 ، با مطالعه کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 هم اطلاعات کاربردی درباره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی کسب کنند. متقاضیان ثبت نام در دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند تمام سوالات خود را در زمینه وجود هر گونه شرایط خدمت نظام وظیفه، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی را با مشاوران مجرب آیدانیتو مطرح کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *