آیدانیتو > زمان انتخاب رشته ارشد سراسری 98
انتخاب رشته ارشد

زمان انتخاب رشته ارشد سراسری 98

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 98

زمان انتخاب رشته ارشد سراسری 98

برای اهداف تحصیلی خود ادامه تحصیل در مقطع ارشد را انتخاب کرده اید و در ثبت نام آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد 98 در ماه آذر اقدام کردید، این گام نخست است و هنوز باید زمان دریافت کارت ورود به جلسه ی ارشد 98، زمان برگزاری آزمون ورودی ارشد 98 و اعلام نتایج و انتخاب رشته را طی کنید.
مرحله ی انتخاب رشته از اهمیت بالا و حساسیت زیادی برخوردار است. انتخاب رشته درست مساوی است با آینده ی تحصیلی و شغلی مطلوب. بر همین اساس مطلب ما به زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 98 و بحث اساسی مشاوره در زمینه ی انتخاب رشته ارشد سراسری 98 و نیز دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری 98 اختصاص دارد. حتماً آن را دنبال کنید.  اگر میخواهید که خیلی زودتر به هدفتان دست یابید و درگیر آزمون ارشد نشوید از طریق کارشناسی ارشد بدون کنکور اقدام نمایید.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 98

پیش بینی می شود که نتایج اولیه آزمون ارشد 98 به صورت کارنامه در دهه ی دوم خردادماه 98 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. در همین تاریخ توسط داوطلبان، انتخاب رشته نیز انجام می شود. انتخاب رشته ارشد 98 با توجه به رتبه ی داوطلب و علایق او بر اساس کد رشته محل های مورد نظر صورت می گیرد. انتخاب رشته ارشد سراسری 98 از اواسط خرداد ماه آغاز میشود و تا یک هفته ادامه خواهد داشت. به داوطلبان ارشد توصیه میکنیم انتخاب رشته خود را در روزهای ابتدایی انتخاب رشته انجام دهند. از رشته هایی که می توانید بدون آزمون وارد دانشگاه شوید پرستاری بدون کنکور است که میتوانید به راحتی در این رشته تحصیل نمائید.

دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری 98

دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری 98 بعد از انتشار نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و بر طبق دفترچه پذیرفته شدگان می توانند انتخاب رشته نمایید. دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری 98 در نیمه اول خرداد ماه منتشر خواهد شد.

مشاوره در زمینه ی انتخاب رشته ارشد سراسری 98

وقتی که با افراد موفق و پیشبرد هم صحبت می شویم یا زندگی نامه ی آنها را می شنویم و می خوانیم به این نکته پی می بریم که همه ی آنها از توصیه های مشاوران خوب بهره گرفته اند. عقل جمعی و تجربیات زندگی بر تک روی و بی تجربگی، برتری روشن و واضحی دارد. در میان دوستان و اطرافیان خودمان نیز می بینیم. هر کس که از ابتدای راه تحصیلی و شغلی خود مشاور خوب داشته است، الان موفق است. استفاده از توصیه های مشاوران در کشورهای پیشرفته امری جا افتاده و ضروری از هر زمینه ای است. چرا که طبیعی است همان طور که برای جراحی به پزشک مراجعه می کنند، برای دریافت مشاوره هم به مشاوران متخصص باید مراجعه کرد.
در چند سال اخیر آگاهی بر این امر در میان جامعه ما نیز خوشبختانه گسترش یافته و جا باز کرده است. با توجه به این امر قطعاً تکرار اشتباهات مربوط به رشته و تحصیل و شغل و حتی مسائل خانوادگی در آینده ی نزدیک کم می شود و این بالندگی جامعه ی ما را بیشتر خواهد کرد. پس برای تصمیم گیری در هر زمینه ای از نظر و توصیه ی مشاوران خوب استفاده کنید و ابتدا باعث بالندگی خود و در نتیجه بالندگی جامعه شوید. اقدامات درست من و شما نه تنها ثمره ی نیکویی بر ما خواهد داشت. بلکه جامعه و بستری بهتر، برای رشد و شکوفایی آیندگان ما نیز، فراهم خواهد کرد.
در نهایت پس از انتخاب رشته ارشد سراسری 98 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعلام نتایج آزمون ارشد زنید.

اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته ارشد سراسری 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “زمان انتخاب رشته ارشد سراسری 98

  1. آیدانیتو گفت:

    سلام علیکم

  2. آیدانیتو گفت:

    salaaaaaaaaaaaaam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *