آیدانیتو > نتایج انتخاب رشته ارشد 99
اعلام نتایج آزمون ارشد

نتایج انتخاب رشته ارشد 99

نتایج انتخاب رشته ارشد 98

نتایج انتخاب رشته ارشد 99

در این مقاله با موضوع اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 در خدمت شما عزیزان هستیم و به موضوعاتی نظیر زمان اعلام نتایج کنکور ارشد سراسری و آزاد 99 و نحوه مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 می پردازیم. پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ ششم و هفتم اردیبهشت 99 و انتخاب رشته ی دوره ی کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد و سراسری در نیمه دوم خرداد ماه 99 ، نوبت به اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 می رسد. نتایج نهایی انتخاب رشته در اول شهریورماه و پیش از آغاز سال تحصیلی، به فاصله چند روز، منتشر خواهد شد . با توجه به اینکه فراموشی زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 و در نتیجه آن عدم آگاهی از قبولی در واحدهای پذیرفته شده و در نهایت عدم مراجعه برای ثبت نام، شما را کیلومترها از  هدفتان دور خواهد کرد، به همین منظور به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرند.

جهت آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 با مشاورین متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نتایج انتخاب رشته مقطع ارشد 99

با ادغام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد از سال 96 به بعد، در نحوه ی برگزاری آزمون و اعلام نتایج تغییراتی ایجاد شده است و تا مرحله ی اعلام نتایج اولیه، اطلاعات مورد نیاز هر دو دانشگاه در سایت سازمان سنجش اعلام می شود. با توجه به تفاوت زمان و نحوه ی انتخاب رشته ی دانشگاه آزاد و سراسری، بحث اعلام نتایج ارشد را به صورت جداگانه در هر دو دانشگاه آزاد و سراسری بررسی می کنیم: اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 98 دانشگاه سراسری در سه دسته تعریف می شود: دسته اول مربوط به داوطلبانیست که در کنکور ارشد سراسری 99 شرکت و در هر یک از دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و مجازی انتخاب رشته کرده اند، که اعلام نتایج این داوطلبان در سایت سازمان سنجش انجام می شود. دسته دوم مربوط به پذیرش سهمیه ی استعدادهای درخشان است . داوطلبان استعدادهای درخشان با توجه به فراخوان دانشگاهی اقدام به ثبت نام می کنند، از این رو اعلام نتایج انتخاب رشته ی آنان بر عهده ی همان واحد دانشگاهی می باشد. دسته سوم مربوط به اعلام نتایج رشته ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 99 است که به صورت مجزا و در زمانی دیگر از طریق مراکز خبرگزاری قابل دسترس می باشد. اما اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 دانشگاه آزاد در دو دسته تعریف می شود : دسته اول مربوط به پذیرش داوطلبان شرکت کرده در آزمون ارشد سراسری می باشد. با توجه به ادغام آزمون های آزاد و سراسری، نتایج بر اساس آزمون سراسری سنجیده می شود. دسته ی دوم مربوط به نتایج انتخاب رشته ارشد داوطلبان سهمیه ی استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد می باشد که با توجه به ثبت نام هماهنگ آن، اعلام نتایج آن نیز به صورت همزمان و همراه با اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد همراه با آزمون می باشد. کارشناسی ارشد بدون کنکور هم جزو مقاله هایی است که اطلاعات شما را افزایش میدهد.
اگر سوالی در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 ، ذهنتان را به خود مشغول کرده است ، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد سراسری 99

نتایج انتخاب رشته ارشد 98  با آزمون در دهه ی اول شهریور و انتخاب رشته ارشد استعدادهای درخشان با تصمیم واحد دانشگاهی منتشر می شود و اما اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 98 دانشگاه پیام نور در هفته ی اول اسفند ماه صورت می پذیرد و پذیرفته شدگان آن می توانند از ترم دوم ارشد وارد دانشگاه شوند. اما از آنجا که زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد متفاوت است، پیشنهاد می کنیم که به منظور آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.
جهت آگاهی از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد سراسری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99

نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد با آزمون ، در نیمه ی اول شهریور ماه 1399 در سایت دانشگاه آزاد اعلام می شود. اما در مورد اعلام نتایج داوطلبان دارای سهمیه استعدادهای درخشان، باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به انتشار دفترچه ی ثبت نام هماهنگ استعدادهای درخشان، نتایج این گروه بر خلاف استعدادهای درخشان دانشگاه سراسری همزمان و از طریق وب سایت دانشگاه آزاد اعلام می گردد.
اگر سوالی در زمینه نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98 دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ی مشاهده ی اعلام نتیجه انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد 99

 برای مشاهده ی نتایج انتخاب رشته ارشد 99 دانشگاه سراسری کافیست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نام، نتیجه را دریافت کنید. صفحه ی سامانه آزمون تحصیلات تکمیلی در شکل زیر نشان داده شده است. برای دریافت نتایج مربوط به دانشگاه آزاد بایستی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نام یا اطلاعات فردی به نتایج دسترسی پیدا کنید. مشاوران آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن جامع ترین اطلاعات را در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 ، نحوه مشاهده نتایج و اعتراض به نتایج در اختیار شما قرار می دهند. در ضمن شما می توانید با ارائه نام، نام خانوادگی، سال تولد و شماره شناسنامه، نتایج ارشد خود را پس از انتشار، از مشاوران آیدانیتو بپرسید.

اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد

در سال های گذشته دانشگاه آزاد، نتایج ارشد را از طریق پایگاه سنجش دانشگاه آزاد (azmoon.org) منتشر می کرد، اما در حال حاضر شیوه ی نوینی در اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد وجود دارد و آن این است که در سال جاری اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد 98 توسط سایت سنجش خواهد بود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش (Sanjesh.org)، نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد خود را مشاهده کنند. مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور کارشناسی ارشد را هم به عنوان یار خود در این مسیر انتخاب کنید.

فرصت طلایی تکمیل ظرفیت ارشد

تکمیل ظرفیت یک فرصت طلایی برای کسانی است که به نحوی از نتایج انتخاب رشته خود راضی نیستند و یا در رشته مورد نظر خود قبول نشده اند. اگر پس از اعلام نتایج ارشد ، از نتایج رضایت کافی ندارید ، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات جامعی را در زمینه تکمیل ظرفیت ارشد در اختیارتان قرار داده و شما را به سمت بهترین انتخاب راهنمایی می کنند.
جهت آگاهی از زمان ، شرایط و ضوابط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.

انصراف از تحصیل و سربازی

از آنجایی که آقایان پس از رسیدن به سن قانونی موظف اند به خدمت سربازی بروند، انصراف از تحصیل و عدم ادامه دادن در مقطع کارشناسی ارشد بدین معنی است که کم کم باید برای رفتن به پادگان خود را آماده کنند. اما اگر تصمیم گرفته اید که سربازی خود را با شرایط بهتری بگذرانید ، پیشنهاد می کنیم با مشاوران متخصص نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات جامعی را در زمینه معافیت از سربازی (شامل معافیت تحصیلی و …) و شرایط اخذ پذیرش و امریه ، در اختیارتان قرار دهند.
در صورت ادامه تحصیل در مقطع ارشد مشمول معافیت تحصیلی می شوید . برای آگاهی از شرایط اخذ معافیت تحصیلی ، امریه و پذیرش با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.

تحصیل بدون کنکور کارشناسی ارشد

در صورتی که از نتیجه کنکور خود رضایت کافی نداشته باشید ، می توانید به ادامه تحصیل بدون کنکور فکر کنید. در واقع ادامه تحصیل بدون کنکور ارشد ، شانسی است که در خانه تان را زده و شما می توانید بدون نیاز به جنگیدن با غول کنکور در رشته مورد نظرتان ادامه تحصیل دهید. اما در قدم اول لازم است که اطلاعات کاملی درباره رشته ، دانشگاه و شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد کسب کنید. بدین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی یافتن از کلیه شرایط بدون کنکور با مشاورین متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

پس از اعلام نتایج ارشد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شماری از داوطلبان و متقاضیان شرکت در این دوره تحصیلی نسبت به نتایج اعلام شده معترض هستند و به دنبال راهی برای اعلام اعتراض خود هستند. باید عرض کنیم که این امکان برای تمامی داوطلبان و دانشجویان فراهم است و آن ها می توانند به صورت اینترنتی درخواست اعتراض خود را به نتایج کارشناسی ارشد اعلام کنند. برای کسب اطلاعاتی دقیق تر و موثق تر در رابطه با اعتراض به نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

بهتر است که در نهایت پس از بررسی نکات مرتبط با اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت ارشد بزنید.
برای آگاهی از کلیه ضوابط و شرایط تحصیل بدون کنکور ارشد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “نتایج انتخاب رشته ارشد 99

  1. احمد گفت:

    بسیار تشکر از شما ، مطالب سایت و راهنمایی ها خیلی مفید بود.

    1. اشکان گفت:

      سلام.نتایج انتخاب رشته دقیقا کی هست

    2. آیدانیتو گفت:

      سلام
      تا دهم شهریور ماه نتایج انتخاب رشته ارشد اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *