آیدانیتو > روان شناسی بدون کنکور تهران
بدون کنکور

روان شناسی بدون کنکور تهران





 


روان شناسی بدون کنکور تهران

از جمله رشته های بسیار ضروری در هر جامعه ای رشته روان شناسی بوده که یادگیری آن می تواند در زندگی افراد بسیار کاربردی باشد. با استفاده از این علم و پژوهش ها و یافته های به دست آمده در علوم مختلف، می توان تمام فرایندهای ذهنی و رفتاری انسان ها را مورد مطالعه و بررسی قرار داد. شاید برایتان جالب باشد که روان شناسی در ردیف رشته های نسبتاً جدید قرار گرفته و روز به روز زمینه های جدیدی به آن اضافه می شود. همچنین ارتباطی مابین رشته روان شناسی با رشته هایی از قبیل انسان شناسی بالینی، روان شناسی مدرسه، روان شناسی کودکان استثنائی و روان شناسی قانونی وجود دارد.

 همانطور که می دانیم، رشته روان شناسی چه در دانشگاه های سراسری و چه در دانشگاه آزاد اسلامی تدریس شده و دانشجویانی را به دو صورت با آزمون و بدون آزمون گزینش می کند. از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی دوره بی آزمون را در دو مقطع کاردانی و کارشناسی اجرا می کند، رشته روان شناسی نیز در مقطع کارشناسی، آن هم به شکل بدون آزمون، در این دانشگاه پذیرش دارد. در مورد دانشگاه های سراسری نیز باید گفت که دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور به شکل دوره های بدون آزمون دانشجویان روان شناسی را پذیرش و جذب می کنند. از طرفی استان تهران به عنوان پایتخت کشور در دانشگاه های معتبر خود، پذیرش بدون کنکور را در مقطع کارشناسی آغاز کرده و با استقبال گسترده ای نیز در این زمینه مواجه بوده است. در این مقاله، بحث روان شناسی بدون کنکور تهران را مطرح می کنیم .پس با ما همراه باشید تا تمامی آگاهی و دانش ضروری را در ارتباط با روان شناسی بدون کنکور تهران کسب کنید.

روان شناسی بدون کنکور آزاد تهران

در مورد این مطلب باید بگوییم که گزینش دانشجو در روان شناسی بدون کنکور تهران فقط بر طبق سابقه تحصیلی متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده و در صورت همخوان بودن نوع گروه آزمایشی مورد امتحان با نوع دیپلم دوران مدرسه، تاثیر ضریب معدل تا 100% افزایش می یابد، در غیر این صورت، معدل به میزان 70 درصد تاثیر خواهد داشت. لازم به ذکر است که ثبت نام و انتخاب رشته روان شناسی بدون کنکور تهران در سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور و به آسانی انجام می گیرد.

فقط کافیست که به وسیله خرید اعتباری وارد صفحه مختص به انتخاب رشته شوید و بعد از ثبت کلیه اطلاعات فردی خواسته شده و همینطور معدل کتبی دیپلم، 20 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته درج کنید.

نام دانشگاه های آزاد پذیرنده رشته روان شناسی ( کارشناسی)

استان تهران – واحد یادگار امام خمینی ره-شهرری

 

همان گونه که ملاحظه می فرمایید تنها یک دانشگاه آن هم دانشگاه یادگار امام خمینی (ره) در شهرری، بدون برگزاری آزمون سراسری در مقطع کارشناسی، اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

روان شناسی بدون کنکور تهران سراسری

همان طور که در جریان هستید پذیرش در رشته روان شناسی بدون کنکور تهران، همچون بسیاری از رشته ها، مطابق سوابق تحصیلی و یا معدل کتبی فرد داوطلب است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که داوطلبان در هر سه گروه تحصیلی ریاضی فیزیک، انسانی و تجربی، امکان انتخاب رشته روان شناسی و ادامه تحصیل دانشگاهی در آن را دارند. باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که انتخاب رشته روان شناسی بدون کنکور تهران هر ساله به صورت همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسری اجرا می شود.

تمامی شما داوطلبان امکان گزینش 150 کد رشته محل تحصیلی را در فرم انتخاب رشته دارید که مطابق علایق و وضعیت خانوادگی و شخصی خود می توانید آن ها را برگزینید. در انتها به معرفی اسامی دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی ارائه دهنده رشته روان شناسی بدون کنکور تهران در مقطع کارشناسی می پردازیم:

          دانشگاه های غیر انتفاعی پذیرنده رشته روان شناسی بدون کنکور تهران

           دانشگاه غیر انتفاعی قرآن  و حدیث ( محل تحصیل واحد شهرری)

 

            دانشگاه های پیام نور پذیرنده رشته روان شناسی بدون کنکور تهران

دانشگاه پیام نور استان تهران – واحد فیروزکوه

در این مقاله، به بحث روانشناسی بدون کنکور تهران پرداختیم. در صورت علاقه می توانید نگاهی نیز به مقاله بدون کنکور سراسری 97 بیندازید. 

اگر سوالی در زمینه روانشناسی بدون کنکور تهران دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *