تکمیل ظرفیت کاردانی

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی






دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی

در هر سال برگزاری کنکور تمامی افراد از نتیجه نهایی راضی نبوده و همواره کسانی در بین آن ها با عدم رضایت از رشته و دانشگاه محل قبولی به چشم می خورند. حتماً همه از این موضوع اطلاع دارید که پس از اعلام نتایج نهایی کنکور، افراد در انتظار فرصتی دیگر برای انتخاب رشته مجدد بوده و سعی در نهایت استفاده از آن را دارند. بسیاری از دانشگاه های فنی حرفه ای و همینطور موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی طی مرحله ای به نام تکمیل ظرفیت، سعی در جذب دانشجو داشته و استقبال دانشجویان نیز از این طرح بسیار گسترده است. یکی از مراکز علمی آموزشی بسیار معتبر در کشور عزیزمان، موسسات فنی وحرفه ای بوده که فاقد دوره های تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد است و تنها در مقاطع کارشناسی و کاردانی، دانشجو می پذیرد.

قابل توجه شما دوستان گرامی که همانند سال های قبل، طرح گزینش دانشجو مطابق آزمون سراسری در مورد دانشگاه های فنی و حرفه ای اجرا نمی شود، بلکه پذیرش دانشجو به شکل بدون آزمون جای آن را گرفته است. در این مقاله، مبحث دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی را خدمت شما دوستان گرامی عنوان می کنیم. پس با ما همراه باشید تا کلیه اطلاعات لازم را در ارتباط با دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی، کسب نمایید.

دفترچه تکمیل ظرفیت دوره کاردانی

تمامی شما داوطلبانی که تصمیم به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کاردانی فنی حرفه ای، دارید، موظف به مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی آن هم به شکل کاملاً دقیق هستید. با توجه به اولین سال برگزاری طرح تکمیل ظرفیت کاردانی به شکل بدون آزمون، نمی توان اطلاعات دقیقی را از محتویات آن ارائه داد، در نتیجه، باید در انتظار انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور بود.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای

خدمت شما دوستان عزیز یادآور می شویم که تاکنون اطلاعیه ای از طرف سایت سازمان سنجش آموزش کشور با محتوای زمان دقیق انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی در سایت انتشار نیافته ولی احتمال منتشر شدن آن تا هفته اول آبان ماه وجود دارد.

نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دوره کاردانی

باید به عرض شما همراهان و دوستان گرامی برسانیم که همانند تمامی دانشگاه های پردیس، مجازی، شبانه، روزانه و غیرانتفاعی، دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی نیز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد. اما باز هم تاکید می کنیم که با عنایت به نخستین سال انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی ، نحوه  دریافت آن به صورت مشخص و دقیق معلوم نیست، در نتیجه چاره ای به جز انتظار تا اعلام زمانی مشخص برای قرار گرفتن آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نداریم. فقط دقت داشته باشید که در دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی اطلاعات مهمی ذکر می شود که برای انتخاب رشته، مطالعه آن ضروری است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه نکات مرتبط با انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 در این مقاله، به بحث درباره دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی پرداختیم. در صورت علاقه می توانید مقاله ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی را نیز مطالعه کنید. 

اگر سوالی در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *