بدون کنکور, پزشکی بدون آزمون

دندانپزشکی بدون کنکور کیش

دندانپزشکی بدون کنکور کیش

دندانپزشکی بدون کنکور کیش

رشته دندانپزشکی از جمله رشته های با تعداد طرفداران بالا در میان رشته های گروه آزمایشی تجربی قرار دارد. جالب است بدانید که در سال های بسیار دور رشته دندانپزشکی و دندانسازی از نظر مردم با یکدیگر یکسان بوده و تفاوتی نداشتند. اما در واقع اینطور نیست. باید بگوییم که رشته دندانپزشکی به عنوان یک علم تخصصی به تأمین سلامت دندان و دهان افراد می پردازد. عضو مهمی از بدن که تأثیری اساسی در نحوه ادا کردن کلمات و سلامت روح و جسم در فرد دارد. باید بدانید که طول دوره تحصیل در رشته دندانپزشکی برابر با 6 سال بوده و 2 سال از آن به تدریس علوم پایه و 4 سال باقی مانده کارآموزی همراه با دروس تخصصی را در بر می گیرد. گفتنی است که رشته دندانپزشکی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود. در این مقاله، موضوع دندانپزشکی بدون کنکور کیش را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهیم. علاوه بر دندانپزشکی بدون کنکور کیش به بیان توضیحاتی در مورد مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته دندانپزشکی نیز پرداخته می شود.

از مزایای تحصیل بدون کنکور باخبرید؟

ادامه ی تحصیل، بدون خواندن کتاب های متعدد و قبولی بدون شرکت در رقابت نفس گیر کنکور، آرزوی همیشگی بسیاری از داوطلبان بوده است. علی الخصوص که شکست دادن غول کنکور در برخی رشته های پرطرفدار مثل دندانپزشکی، شاید سال ها طول بکشد! با توجه به این موضوع، تحصیل بدون کنکور مزایای بسیاری برای علاقه مندان دندانپزشکی که دیگر از کنکور دادن خسته شده اند، خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم به جای اینکه یک سال دیگر را پشت سد کنکور سپری کنید، برای آگاهی از کلیه شرایط، ضوابط، زمان ثبت نام و لیست دانشگاه هایی که می توانید بدون کنکور در آن ها ادامه تحصیل دهید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
می خواهید بدون کنکور دندانپزشکی بخوانید؟ با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.

آشنایی با رشته دندانپزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی

رشته دندانپزشکی در مقطع کاردانی چند رشته از جمله بهداشت دهان و دندان و پروتزهای دندانی را در بر می گیرد. رشته بهداشت دهان و دندان به آموزش و تربیت افرادی با مهارت در زمینه پیشگیری از ایجاد بیماری های مختص دهان و دندان و سلامت دهان می پردازد. اما موضوع اصلی رشته پروتزهای دندانی ترمیم و ساخت انواع پروتزهای روکش دار، ثابت، پارسیل و متحرک کامل و غیره است. در مقطع کارشناسی رشته دندانپزشکی به یادگیری دروس تخصصی و پایه مربوط به رشته دندانپزشکی پرداخته شده و تجارب بالینی عملی را در بر می گیرد. شاخه ارشد دندانپزشکی بعضی از حوزه های تخصصی این رشته همچون بیماری های دهان، ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان و پریودنتیکس را شامل می شود. هر کدام از داوطلبان می توانند در یکی از این شاخه ها تخصص بگیرند. اما در مورد دکتری یا دانشنامه دندانپزشکی باید گفت که آموزش افراد بسیار حرفه ای و مجرب در زمینه علوم بهداشت دهان در این مقطع از دندانپزشکی قرار می گیرند. افراد دانش آموخته این مقطع از دندانپزشکی، امکان شرکت در آموزش های عملی و تحقیقات و مطالعات آزمایشگاهی را نیز دارند.
جهت آگاهی از بازار کار و مشاوره در زمینه کسب و کار رشته دندانپزشکی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ثبت نام بدون کنکور در رشته دندانپزشکی پردیس خودگردان کیش

شاید این سؤال برای شما و بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه ها مطرح باشد که آیا تحصیل رشته دندانپزشکی بدون شرکت در آزمون سراسری در پردیس خودگردان کیش امکان پذیر است یا خیر، باید بگوییم که در طی سال های گذشته این امر میسر بود. اما از سال 2019 میلادی شرایط جدیدی جایگزین ضوابط و قوانین وضع شده در گذشته می شود. با ما همراه باشید تا با این شروط آشنایی لازم را پیدا کنید.

شرایط جدید انتقالی دانشجویان پزشکی خارج کشور

شرایط جدید انتقالی دانشجویان پزشکی خارج از کشور بدین صورت است که دانشجویان باید تا اتمام دوره تحصیلی در رشته پزشکی در خارج از کشور بمانند و حق بازگشت به ایران را ندارند. یعنی فقط در صورتی که تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاهی سطح بالا در خارج گذرانده باشند و همینطور در صورت برخورداری از تمامی شروط در نظر گرفته شده توسط مسئولین امر می توانند این کار را انجام دهند. علاوه بر این، تسهیلاتی نیز از طرف مسئولین برای افرادی که تا پیش از تغییر این قانون به خارج مهاجرت کرده اند نیز در نظر گرفته شده است.
در طی سال های قبل، تمامی داوطلبان گرامی مایل به ادامه تحصیل در دندانپزشکی بدون کنکور کیشلزوماٌ باید کلیه شروط لازم ذکر شده در زیر را دارا بوده و در صورت عدم رعایت یکی از موارد گفته شده امکان ثبت نام و پذیرش برای آنها وجود نداشت و ثبت نام لغو می شد. نخستین و در واقع مهم ترین شرط این است که تمامی افراد شرکت کننده در طرح پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور کیش باید معدل دیپلمی بالاتر از 16 داشته و علاوه بر این، دارا بودن معدلی بیش تر از 17 برای دوره پیش دانشگاهی ضروری بود. دومین مورد گذراندن 72 واحدهای درسی پاس شده بود که نباید کوچک ترین مغایرتی بین آن ها با چارت درسی رشته دندانپزشکی در ایران به چشم می خورد. آخرین مورد کسب معدل بالاتر از 15 در دانشگاه خارجی بوده که بسیار مهم بود. اکنون قوانین جدید را خدمتتان بیان می داریم. دقیقاٌ از سال آینده میلادی یعنی سال 2019 با قانون جدید عدم امکان بازگشت دانشجو پس از پاس کردن 72 واحد درسی در خارج از کشور و لزوم گذراندن کامل واحدهای درسی ارائه شده در رشته پرستاری در یکی از دانشگاه های خارج از ایران رو به رو هستیم. یعنی فرد باید تمامی واحدهای درسی را در خارج از کشور پاس کرده و تنها به یک شرط پس از فراغت از تحصیل امکان بازگشت به کشور به وی داده می شود. آن هم این که مدرک تحصیلی وی در ایران تأیید شود و مورد دیگر این که تحت شرایطی چند مورد سنجش قرار بگیرد. همچنین، با پرداخت تسهیلات به کسانی که تا قبل از تصویب قانون مذکور به خارج مهاجرت کرده اند نیز مؤافقت شده است.
برای آگاهی از قوانین جدید انتقالی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شیوه پذیرش رشته دندانپزشکی بدون کنکور در کیش

 با توجه به مقاله حاضر مشخص شد که پذیرش بدون کنکور رشته دندان پزشکی در ایران میسر نبوده و تنها به شکل گفته شده امکان پذیر است. در غیر اینصورت به دنبال  آماده کردن خود برای کنکور سال آینده و ورود با آزمون به این رشته تحصیلی باشید. در مطلب پیش رو، به ذکر توضیحات لازم در مورد دندانپزشکی بدون کنکور کیش پرداختیم. علاوه بر این، پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به پزشکی بدون کنکور کیش را نیز بررسی نمایید.

شهریه دندانپزشکی بدون کنکور

اگر تصمیم خود را گرفته اید که در کدام رشته، ادامه تحصیل دهید، تقریبا نیم بیشتری از راه را رفته اید. البته آگاهی از شهریه ای که بایستی بپردازید، قبل از اقدام به انتخاب رشته، بسیار ضروری است. با توجه به امکان تغییر شهریه در هر سال، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شهریه دندانپزشکی بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از شهریه دندانپزشکی بدون کنکور با مشاورین متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.

کدام دانشگاه ها در رشته دندانپزشکی به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند؟

دانشگاه کیش از برترین پردیس های درون کشور است که به صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نماید، اما علاوه بر این دانشگاه، دانشگاه های دیگری هم به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند. با توجه به اینکه قوانین مرتبط با تحصیل بدون کنکور ، به صورت متداوم در حال بروز رسانی است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست دانشگاه هایی که می توانید در سال جاری در آن ها بدون کنکور ادامه تحصیل دهید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از لیست دانشگاه های پذیرنده دانشجو در رشته دندانپزشکی بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اخذ پذیرش برای رشته دندانپزشکی

رشته دندانپزشکی از جمله رشته هایی است که حتی اگر هزینه ی زیادی را برای تحصیل در آن بپردازید، در آینده، به شرط تبحر، پشیمان نخواهید بود. دانشگاه های بسیار معتبری در سراسر دنیا در رشته دندانپزشکی، دانشجو می پذیرند. یادتان نرود که برای اخذ پذیرش حتما دانشگاهی را انتخاب کنید که مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران باشد. به همین منظور اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی گرفته اید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین دانشگاه هایی که می توانید از آن ها پذیرش بگیرید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
تحصیل در خارج از کشور در رشته دندانپزشکی یک فرصت طلایی است، آن را از دست ندهید. برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط اخذ پذیرش بهترین دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و بهداشت با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

معافیت از خدمت سربازی و شرط خروج از کشور داوطلبان اخذ پذیرش 

اگر به سن هجده سالگی رسیده باشید و برای سربازی اقدام نکنید، منع خروج از کشور خواهید داشت. از این رو اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل و اخذ پذیرش از دانشگاه های برتر خارج از کشور گرفته اید، بایستی اقدامات لازم را در زمینه منع خروج، انجام دهید. با توجه به تغییر مداوم قوانین مرتبط با انتقال دانشجویان، پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی، با مشاوران نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .برای آگاهی از معافیت تحصیلی سربازی و شروط خروج از کشور با مشاورین متخصص نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.

26 دیدگاه در “دندانپزشکی بدون کنکور کیش

  1. صبا جندقی گفت:

    سلام . وقت بخیر
    شماره تماس اشتباه میباشد لطفا راهنمایی کنید از طریق تلگرام هم پیام دادم . شماره 02170703042 در شبکه موجود نمیباشد . لطفا راه ارتباطی دیگری بفرمایید
    ممنونم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای ارتباط با مشاوران آیدانیتو از طریق موبایل 02142258 و از طریق تلفن ثابت ، 9099071973 را شماره گیری نمایید.

    2. مریم گفت:

      سلام وقت تون بخیر من ارشد کشاورزی هستم 37 سالمه معدل لیسانس 15.63 و فوق 16.67 و میخوام برای دندانپزشکی اقدام کنم ایا میشه یا نه؟ هزینه آن چقدر هست ممنون؟

    3. Jana گفت:

      سلام روز بخیر
      گفتین که پردیس کیش رشته دندانپزشکی بدون کنکور به صورت مستقیم قبول نمیکنه درسته؟؟؟
      پس به صورت غیر مستقیم چطوره ؟؟؟آیا پردیس خودش آزمون جدا از کنکور داره ؟

  2. محمدهادی گفت:

    آیا تحصیل در رشته دندانپزشکی در کیش ممکن است یا نه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز در سال جاری بدون کنکور امکان پذیر نیست.

  3. امید گفت:

    سلام دیپلم اقتصاد دارم ارشد روانشناسی بالینی معدل ۱۶ علوم تحقیقات دندانپزشکی بدون کنکور هر جای ایران باشه میرم مشکل شهریه ندارم راهنمایی کنید لطفا

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ شما میتوانید از طریق پردیس های خودگردان اقدام کنيد.

  4. Aynaz گفت:

    سلام هر جا یک جور متفاوت عنوان کردید بالاخره نفهمیدم امکان پذیر رشته دندانپزشکی بدون کنکور کجود دارد یا خیر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ مطابق آخرین تغییرات در شیوه نامه پذیرش بدون کنکور در حال حاضر پذیرش رشته های پزشکی و پیراپزشکی از طریق پردیس ها امکان پذیر نیست و فقط پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور به صورت بدون کنکور وجود دارد. اما بایستی همچنان منتظر اخبار در سال 98 باشیم.

  5. مرضیه گفت:

    سلام امسال پذیرش بدون کنکور در رشته پزشکی و دندانپزشکی هست؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . خیر

  6. فائزه گفت:

    سلام . خسته نباشید . ایا امسال هم پذیرش بدون کنکور پزشکی و دندان پزشکی وجود دارد ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . بله ولی بصورت مستقیم خیر . باید اول در یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت خارج از کشور تحصیل کنید تا پایان ترم 4 و ادامه تحصیل انتقالی بگیرید و به دانشگاه های پردیس خودگردان مراجعه کنید

  7. King گفت:

    دندانپزشکی در کیش بدون کنکور است در کدام دانشگاه کیش وباچه مدارکی بدون کنکور دندانپزشکی را می توان خواند

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله . ولی دانشگاه کیش بدون کنکور از سال 96 به بعد دیگه پزشکی و دندانپزشکی بصورت مستقیم قبول نمیکنه

  8. پوریا گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم اگر من در یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در خارج دندانپزشکی بخونم و با گذراندن 36 واحد یا 72 واحد میتوانم انتقالی به پردیس خودگردان کیش بگیرم یا خیر؟؟

  9. Sahar گفت:

    سلام امسال پذيرش دانشجو در پزشكي بدون كنكور با شرط معدل امكان پذيره؟

  10. maryam گفت:

    سلام من امسال کنکور تجربی دادم برای روزانه و پردیس خودگران مجاز بودم ولی فقط توی انتخاب رشته ها روزانه هارو زدم اصلا پردیس خودگران کیشو که میخواستم نزدم الان هیچ راهی نداره که بتونم ثبت نام کنم؟رشته های بدون کنکورو نمیخوام

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر راهی وجود نداره و شما باید انتخاب این دانشگاه را همزمان در بازه زمانی انتخاب رشته انجام بدید.

  11. Fatemeh گفت:

    سلام برای سال ۴۰۲ دانشگاه کیش میشه دندون یا پزشکی بخونم شرایطش چجوریه؟؟

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      از طریق کنکور سراسری رشته تجربی به این هدف و قبولی رشته میرسید.

    2. هلیا گفت:

      سلام…برای قبولی در پردیس بین الملل کیش در کنکور تجربی باید چه حدود رتبه این داشت؟؟؟؟ در منطقه 2 و کشوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *