آیدانیتو > پزشکی بدون کنکور کیش
پزشکی بدون آزمون

پزشکی بدون کنکور کیش

 

پزشکی بدون کنکور کیش

در این مقاله به موضوع پزشکی بدون کنکور کیش خواهیم پرداخت. رشته پزشکی از رشته های پرمتقاضی در بین داوطلبان تجربی و  گاها داوطلبان ریاضی است، بنابراین پذیرش در این رشته که رقیبان زیادی دارد بسیار سخت است توصیه می کنیم با روش بدون کنکور پزشکی کیش آشنا شوید. آیا پزشکی بدون کنکور کیش ارائه می شود؟ شرایط پذیرش بدون کنکور کیش چیست؟ سؤالاتی که برای داوطلبان عزیز علاقه مند به پزشکی به وجود می آید و در اکثر مواقع پاسخ مناسب برای آن یافت نمی شود و حتی گاهی با اطلاعات اشتباه در این خصوص مواجه می شویم. از این رو قصد داریم با توضیحات کامل راجع به پزشکی بدون کنکور کیش پاسخ سؤالات داوطلبان را به طور کامل بدهیم، با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله پزشکی بدون کنکور را مطالعه نمایید.

پزشکی بدون کنکور در کیش

در پاسخ به این سؤال که آیا پزشکی بدون کنکور در کیش 99 ارائه می شود؟ باید بگوییم بله داوطلبان می توانند در پزشکی بدون کنکور در کیش 99 نیز تحصیل کنند. اما شرایط و نحوه ی پذیرش آن بسیار متفاوت با سایر رشته هایی است که در پردیس بین المللی کیش ارائه می شود، است. در ادامه مقاله پزشکی بدون کنکور کیش شما را از شرایط پذیرش مطلع خواهیم کرد، همراه ما باشید.

 

ا توجه به حساسیت انتخاب رشته های پزشکی بدون کنکور به خصوص پزشکی بدون کنکور کیش لازم است با افراد آگاه و با تجربه مشورت کنید و ما پیشنهاد می کنیم مشاوران خبره و توانمند آیدانیتو را انتخاب کنید.

شرایط پذیرش بدون کنکور کیش

در این مبحث شرایط پذیرش بدون کنکور کیش را در سال های قبل از 99 مشاهده می کنید. داوطلبانی که قصد تحصیل پزشکی بدون کنکور کیش را داشتند، باید از تمامی شرایطی که در ادامه اشاره خواهیم کرد برخوردار می بودند، در غیر این صورت امکان پذیرش وجود نداشت.

  • اولین شرط این است، متقاضیان باید دیپلم ریاضی و یا علوم تجربی داشته باشند و معدل دیپلم آن ها بیش از 16 باشد و همچنین معدل پیش دانشگاهی آن ها بیش از 17 باشد.
  • شرط بعدی برای پزشکی بدون کنکور گذراندن یک مقطع تحصیلی کامل در کشور های خارج از ایران و در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در کشور های دیگر.
  • شرط بعدی تطبیق واحد دادن واحد های پاس شده در دانشگاه های خارج از کشور به دانشگاه های پردیس خودگردان ایران (همان دانشگاه های پردیس بین الملل ایران)

همچنین می‌توانید مقاله پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل را مطالعه نمایید

 

شرایط جدید انتقالی دانشجویان پزشکی خارج از کشور

داوطلبان عزیز توجه کنند که با توجه به تغییرات به تصویب رسیده در قانون جدید وزارت بهداشت دیگر امکان پذیرش و انتقالی در حین تحصیل برای داوطلبان وجود ندارد، به گفته معاون آموزشی وزارت بهداشت جناب آقای دکتر باقر لاریجانی از سال 2019 آن دسته از دانجویان که برای تحصیل به دانشگاه های خارج از کشور می روند نمی توانند به داخل کشور منتقل شوند و بعد از تحصیل اگر در دانشگاه معتبر تحصیل کرده باشند می توانند با ارزیابی های انجام شده وارد کشور شوند. با توجه به تغییرات اساسی و قابل توجه نیاز است قبل از هر اقدامی با مشاوران و افراد آگاه به اخرین تغییرات ایجاد شده و مطلع از قوانین موجود مشورت کنند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی پزشکی بدون کنکور کیش پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور بزنید.

با توجه به حساسیت انتخاب رشته های پزشکی بدون کنکور به خصوص پزشکی بدون کنکور کیش لازم است با افراد آگاه و با تجربه مشورت کنید و ما پیشنهاد می کنیم مشاوران خبره و توانمند آیدانیتو را انتخاب کنید.

0 دیدگاه در “پزشکی بدون کنکور کیش

  1. زهرا گفت:

    با سلام .دانش اموزانی که به دلایل خاصی نتوانسته اند تراز لازم برای رشته هایی مثل دندانپزشکی ودارسازی کسب کنند ولی سوابق تحصیلی خوب دارند .چگونه میتوانند به این رشته ها برسند.ایا امکان خرید صندلی هست

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خرید صندلی قانونی نیست. از روش های دیگری مانند اخذ بورسیه تحصیلی می توانید ادامه تحصیل دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *