آیدانیتو > دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98
آزمون تیزهوشان

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98

مدارس تیزهوشان به علت کیفیت سطح آموزشی آنها و هم چنین درصد پذیرش بالای فارغ التحصیلان آن در دانشگاه های معتبر کشور، داوطلبان بسیاری برای تحصیل به خود جذب می کنند. بخشی از کیفیت این آموزش ها مدیون آزمون ورودی مدارس تیزهوشان است. به این صورت که دانش آموزان این مدارس از میان داوطلبان اولیه فیلتر شده اند و با سطح علمی تقریباً برابر وارد دوره ی تیزهوشان می شوند. از این رو مدرسان این مجموعه ها با آگاهی نسبت به سطح علمی دانش آموزان در راستای رشد تحصیلی دانش آموزان اقدام می کنند. برای اعلام نتایج تیزهوشان روی لینک آبی کلیک کنید.

تا زمان اعلام نتایج و ثبت نام حضوری تمامی فعالیت های مربوط به آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی صورت می گیرد. یکی از این فعالیت ها، دریافت کارت ورود به جلسه ی آزمون است. دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت ثبت نام و یک هفته پیش از برگزاری آزمون امکان پذیر است. داوطلبان باید دقت کنند که در صورت نداشتن کارت آزمون تیزهوشان مجاز به شرکت در آزمون تیزهوشان سال 98 نمی باشند.
نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه ی آزمون تیزهوشان
داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان کافیست به سایتی که در آن ثبت نام تیزهوشان خود را انجام داده اید مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه در کادرهای نام کاربری و رمز عبور به صفحه ی شخصی خود وارد شوند و با کلیک روی کارت ورود به جلسه می توانند نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان اقدام کنند.

رفع نقص کارت ورود به آزمون تیزهوشان 98

برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی و رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون، مهلتی در نظر گرفته می شود. در این مهلت داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

زمان آزمون تیزهوشان و استعدادهای درخشان 98

آزمون تیزهوشان سال 99-98 که در اردیبهشت ماه سال 1398 برگزار می شود و احتمال می دهیم طبق روال هر ساله نتایج نهایی آزمون تیزهوشان در مردادماه اعلام شود. دقت کنید که پس از اعلام نتایج نهایی در مردادماه، مهلت کمی برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان به داوطلبان داده می شود. در صورتی که داوطلب در مهلت معین نسبت به ثبت نام در واحد پذیرش شده اقدام نکند، ممکن است داوطلب دیگری فرصت ثبت نام را نصیب خود کند. لذا پیشنهاد می کنیم نسبت به زمان اعلام نتایج پیگیر باشید و فوراً نسبت به دریافت نتایج نهایی و ثبت نام کتاب درسی اقدام کنید.

در این مقاله به بررسی زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه آزمون تیزهوشان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *