آیدانیتو > درمان بی میلی جنسی
مشکلات جنسی

درمان بی میلی جنسی





 

درمان بی میلی جنسی

نیاز جنسی یک نیاز فوق العاده پرقدرت در انسان ها است که اگر به درستی، به موقع و در یک فرایند سالم برآورده شود، کیفیت زندگی افراد را افزایش می دهد و در صورتی که دچار اختلال شود، آسیب های جسمی و روانی فراوانی را به همراه دارد.
وقتی زنان و مردان ازدواج می کنند، یکی از مهم ترین دلایل ورود آن ها به زندگی مشترک، برطرف کردن نیاز جنسی، در یک موقعیت سالم و مناسب است. اما همه چیز همیشه آن طور که باید پیش نمی رود و گاهی اوقات انواع اختلالات، بیماری ها و انحرافات جنسی و عاطفی، همسران را از همدیگر دور می کند.
 
بی میلی جنسی یکی از مهم ترین اختلالات جنسی است که بعضی مردان و زنان متأهل تجربه می کنند و دلایل متعددی دارد. وقتی کسی نسبت به رابطه جنسی بی میل است، یعنی علاقه ای به نزدیکی ندارد. این بی علاقگی باعث می شود که همسران از همدیگر فاصله بگیرند، صمیمیت جنسی شان شدیداً کاهش پیدا کند، و رابطه شان به طلاق عاطفی یا حتی طلاق رسمی ختم شود.
درمان بی میلی جنسی ، زندگی زناشویی را نجات می دهد اما برای درمان این اختلال، بهتر است که در ابتدا از دلایل این وضعیت باخبر شویم.

درمان بی میلی مردان

بی میلی جنسی یا سرد مزاجی در مردان علل متعددی دارد. برای درمان بی میلی مردان ، باید در ابتدا بدانیم که چرا یک مرد تمایلش را به نزدیکی جنسی از دست می دهد. بی میلی جنسی در مردان می تواند ناشی از عوامل زیر باشد:

  • یک اختلال جنسی مثل سرد مزاجی
  • یک مشکل یا بیماری جسمی که بر نیاز جسمی تأثیر منفی گذاشته
  • مشکلات عاطفی یا ارتباطی با همسر
  • نگرانی ها و دغدغه های فرد و اجتماعی

درمان بی میلی زنان

بی میلی جنسی فقط در مردان دیده نمی شود و زنان هم ممکن است در زندگی زناشویی نسبت به رابطه جنسی اکراه داشته باشند. برای درمان بی میلی زنان هم باید به عواملی که نیاز جنسی زن را کاهش می دهند یا از بین می برند توجه کنیم، عواملی مثل:

  • نگراش غلط زن نسبت به رابطه جنسی (بعضی زنان رابطه جنسی را کاری زشت و ناپسند می دانند)
  • یک اختلال جنسی مثل سرد مزاجی
  • تعارضات زناشویی و مشکلات عاطفی و رابطه ای
  • یک بیماری جسمی
  • دغدغه ها و نگرانی های فردی و اجتماعی

 

مشاوره جنسی

استفاده از خدمات مشاوره ای و روانشناختی هر روز فراگیرتر می شود و استقبال از آن روز به روز افزایش می یابد. این روزها بسیاری از همسران می دانند که بهتر است برای حل تعارضات زناشویی و مشکلات زندگی مشترک، به جای مشورت گرفتن از فامیل و دوست و آشنا، از یک متخصص کمک بگیرند.
از آنجایی که زندگی جنسی مهم ترین بخش زندگی مشترک است، همسران می توانند با استفاده از مشاوره جنسی راهکارهایی علمی را برای درمان اختلالات و مشکلات جنسی دریافت کنند. درمان بی میلی جنسی هم می تواند از فرایند مشاوره اتفاق بی افتد.

مشاوره جنسی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در این فضا به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند. این مشاوره می تواند در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، مهاجرت، نظام وظیفه و…. باشد. مشاوره جنسی یک مبحث بسیار مهم و پرتماس در مشاوره خانواده است.
در این مشاوره، مشاوره پاسخگوی سؤالات مخاطبان در مورد درمان بی میلی جنسی ، درمان سردمزاجی مردان ، درمان سردمزاجی زنان و… هستند.

چرا مشاوره تلفنی؟

استقبال از مشاوره های غیرحضوری هر روز بیشتر و فراگیرتر می شود و حتی ممکن است یک روز جای مشاوره حضوری را بگیرد. شاید این سؤال برای هر کدام از ما پیش بیاید که چرا مردم مشاوره تلفنی را ترجیح می دهند.
در پاسخ به این سؤال باید گفت که مشاوره تلفنی مزایای زیادی دارد. مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن
  • پاسخ گویی در مواقع بحرانی که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری امکان پذیر نیست
  • صرف زمان کمتر
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی
در ادامه مطالعه مقاله مشاوره جنسی را به شما پیشنهاد می کنیم.
نسبت به همسرتان بی میل شده اید؟ همسرتان دیگر به رابطه جنسی با شما تمایل ندارد؟ زندگی مشترکتان را در خطر می بینید؟ می خواهید ازدواجتان را نجات دهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *