آیدانیتو > دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد
انتخاب رشته دکتری, انتخاب رشته دکتری مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم

دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد

دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد

در مقالات قبلی موضوعاتی نظیر مصاحبه و آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر–نرم افزار و همچنین ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر–نرم افزار و الگوریتم دانشگاه سراسری را به طور کامل مورد بحث قرار گرفت. اکنون برای اطلاع از دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد ، تعداد شرکت کننده های آزمون دکتری، کاهش ظرفیت دانشگاه آزاد، حداکثر پذیرش دانشگاه های آزاد سراسر کشور، در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کافی در رابطه با دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد را بدست آورید.
اگر سوالی در زمینه دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

تعداد شرکت کنندگان مقطع دکتری

تعداد شرکت کنندگان مقطع دکتری در سال 99 برابر با 233 هزار و 391 نفر اعلام شد. در این بین بیش از 14 هزار نفر در مقطع دکتری جذب دانشگاه های دولتی میشوند این آمار غیر از ظرفیت دانشگاه های آزاد به دست آمده است . میزان ظرفیت دانشگاه آزاد که حدود 12 هزار نفر است. در مجموع  بیش از 26 هزار نفر در مقطع دکتری در رشته ها و گرایش های مختلف جذب میشوند. دانشگاه آزاد فعالیت خود را از سال 61 به طور رسمی آغاز کرد و ابتدا دانشگاه آزاد اسلامی تهران تاسیس شد و دومین دانشگاه، دانشگاه ازاد اسلامی تبریز بود، دانشگاه آزاد اسلامی رتبه سوم جهان در شمار دانشجو را دارا میباشد. در حال حاضر تعداد تعداد واحد های تاسیس شده دانشگاه های آزاد در سراسر ایران افزایش چشمگیری داشته است. در حال حاضر 31 واحد دانشگاه آزاد در سراسر کشور، دکتری مهندسی کامپیوتر-الگوریتم و محاسبات، را ارائه میدهند.

حداکثر ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر – نرم افزار و الگوریتم آزاد چقدر است؟

اطلاع از ظرفیت های رشته مورد نظر و از جمله ظرفیت پذیرش دکتری کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد میتواند در انتخاب و آینده تحصیلی – شغلی داوطلب و همچنین در انتخاب منطقی رشته مورد نظر در دانشگاه های آزاد تاثیر گذار باشد. همانطور که میدانید دانشگاه های آزاد مجاز به پذیرش حداکثر 7 دانشجو در رشته و گرایش های مختلف میباشند . بنابراین رقابت در مقطع دکتری در دانشگاه های آزاد برخلاف سال های گذشته به سختی دانشگاه های سراسری میباشد و از این رو و با توجه به ظرفیت پذیرش دکتری کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد داوطلبان دکتری مهندسی کامیوتر – الگوریتم برای ورود به دانشگاه ها باید از مراحل سختی عبور کنند. برنامه ریزی و شناخت رشته و همچنین توجه به ظرفیت های دانشگاه های مورد نظر میتواند داوطلب را به هدف مورد نظر برساند.

معرفی دانشگاه های آزاد پذیرنده رشته کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم در سراسر کشور

              واحدهای دانشگاهی پذیرنده رشته مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم
واحد اراکواحد علوم تحقیقات-پردیس مرکز آموزش بین المللی قشم
واحد ارومیهواحد فردوس
واحد اصفهان (خوراسگان)واحد قزوین
واحد امارات متحده عربیواحد قم
واحد بابلواحد کرج
واحد بروجردواحد کرمان
واحد بیرجندواحد گرگان
واحد تهران جنوبواحد مشهد
واحد تهران شمالواحد مشهد-پردیس مجتمع بین الملل گلبهار
واحد تهران مرکزیواحد میانه
واحد دزفولواحد میبد
واحد رشتواحد نجف آباد
واحد سمنانواحد نیشابور
واحد سنندجواحد یاسوج
واحد شبسترواحد یزد
واحد علوم و تحقیقات

در این مقاله به بررسی موضوع دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته دکتری مهندسی کامپیوتر بزنید.
اگر سوالی در زمینه دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید

0 دیدگاه در “دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی کامپیوتر-نرم افزار و الگوریتم آزاد

  1. نازنین گفت:

    سلام
    تراز 490 و رتبه 116 با سهمیه امکان دعوت به مصاحبه در رشته مهندسی نرم افزار را دارد؟
    باتشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ برای پاسخگویی به سوال شما باید آخرین رتبه مجاز روزانه، سایر دوره ها و تعداد شرکت کنندگان را مورد بررسی قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *