آیدانیتو > ثبت نام مجدد کنکور ارشد 98
ثبت نام آزمون ارشد

ثبت نام مجدد کنکور ارشد 98


ثبت نام مجدد کنکور ارشد 98
ثبت نام مجدد کنکور ارشد 98 برای داوطلبین بازمانده از ثبت نام امکان پذیر شد!! طبق اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان سنجش علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام در آذرماه 98، فرصت دوباره ای به داوطلبانی که به هر دلیلی از ثبت نام باز مانده اند و یا اطلاعات ثبت نامی آنها نیاز به ویرایش دارد، داده شده است. ضمناً اصلاحاتی نیز در دفترچه انجام شده است. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در موارد ذکر شده، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.  
زمان آغاز ثبت نام مجدد کنکور ارشد 98
فرصت ثبت نام مجدد کنکور ارشد 98 و ویرایش اطلاعات ثبت نامی در اواخر بهمن ماه آغاز و تا نیمه اسفندماه ادامه می یابد. در مورد تمدید این مهلت سخنی به میان نیامده و در واقع احتمال آن بسیار پایین است. لذا اکیداً توصیه می کنیم پیش از به اتمام رسیدن فرصت مجدد، نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنید. ثبت بدون کنکور کارشناسی ارشد نیز کمکی به داوطلبینی است که از ثبت نام جا مانده اند.
نحوه ثبت نام کنکور ارشد 98
برای ثبت نام مجدد کنکور ارشد 98، کافیست پس از مطالعه ی دفترچه ی راهنمای ثبت نام ارشد 98 و انتخاب گروه آزمایشی به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با خرید سریال ثبت نام، به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام کنید. دقت داشته باشید که هر داوطلب می تواند در دو عنوان رشته ای اصلی و شناور ثبت نام کند. برای اینکار کافیست هنگام وارد کردن اطلاعات، گزینه ی کد رشته ی شناور را انتخاب کرده و با خرید کارت اعتباری جدید، ثبت نام خود را تکمیل کنند. حتما رشته پرستاری بدون کنکور را به تمامی کسانی که دنبال موقعیت شغلی خوب و درآمد بالا هستند پیشنهاد میکنم.
مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی ارشد
داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی آنها نیاز به ویرایش دارد. برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نام کافیست در زمان ذکر شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از طریق شماره پرونده ی ثبت نامی خود نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. صفحه ی ورودی مشاهده ی اطلاعات ثبت نامی را در زیر می بینید.  
اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد
 
رديفكد رشتهعنوان رشته امتحانيعنوان رشتهمورد و يا موارد اصلاحي
11105علوم‌اقتصادي1) علوم‌اقتصاديگرايش‌هاي زير با كد ضريب (1) اضافه شده است: 11) اقتصاد مالي اسلامي 12) اقتصاد آموزش
21105علوم‌اقتصادي2) اقتصاد نفت و گازگرايش‌هاي زير با كد ضريب (1) اضافه شده است: 1) تجارت نفت و گاز 2) نهادها و سياست‌هاي بين‌الملل در نفت و گاز 3) حقوق تجاري و قراردادهاي بين‌اللملي نفت و گاز 4) مديريت مالي نفت و گاز
31108مجموعه علوم اجتماعي15) مطالعات اوقات فراغتگرايش‌هاي زير با كد ضريب (7) اضافه شده است: 1- مديريت 2- برنامه ريزي فضايي 3- فرهنگ و تمدن
41108مجموعه علوم اجتماعي8) مديريت خدمات اجتماعياين رشته از مجموعة علوم اجتماعي حذف و پذيرش دانشجو براي رشته مديريت خدمات اجتماعي از رشته‌امتحاني مددكاري اجتماعي‌(كد 1139) انجام مي‌پذيرد.
51130مجموعه علوم سياسي و روابط بين‌الملل6) تربيت مربي علوم سياسيكد ضريب اين رشته (1) است. * پذيرش دانشجو در رشته «تربيت مربي علوم سياسي» منحصراً براي مرکز آموزش عالي تربيت مربي عقيدتي سياسي قم (وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي) صورت خواهد گرفت.
61138مجموعه علوم ارتباطات اجتماعي4) تبلیغ و ارتباطات فرهنگیعنوان رشته به ارتباطات اجتماعي با گرايش تبليغات فرهنگي تغيير كرده است.
71142مجموعه مديريت2) مديريت دولتيگرايش مديريت تطبيقي و توسعه به مديريت پيشرفت و توسعه شهري و روستايي تغيير كرده است.
81142مجموعه مديريت10) ماليگرايش مستغلات حذف شده است.
91148مجموعه مديريت كسب و كار و امورشهري1) مديريت كسب و كارگرايش زير با كد ضريب (1) اضافه شده است. 8) انرژي
101251مجموعه مهندسي برق12) مهندسي نانوفناوريگرايش نانوالكترومكانيك به سيستم‌هاي ميکرو و نانو الکترومکانيک تغيير يافته است.
111257مجموعه مهندسي شيمي1) مهندسي شيميگرايش صنايع پتروشيمي حذف شده است.
در این مقاله به بررسی ثبت نام مجدد کنکور ارشد 98پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت ارشد بزنید. 
اگر سوالی در زمینه ثبت نام مجدد کنکور ارشد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *