کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس

دانشگاه گنبد کاووس در سال 1362 هجری شمسی به نام آموزشکده کشاورزی گنبد کاووس تحت نظر دانشگاه مازندران با دو رشته کاردانی فعالیت خود را آغاز نمود. به تدریج و با افزایش تعداد رشته های تحصیلی دانشگاهی و ارتقاء آموزشکده کشاورزی به دانشگاه این مرکز پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرد. در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان در مقطع ارشد دانشگاه گنبد کاووس دانشجویانی را در دوره ارشد و به شکل بدون آزمون پذیرش می نماید از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام کارشناسی ارشد  بدون کنکور دانشگاه گنبد کاووس به دست آورید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گنبد کاووس

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس تحت شرایطی برای هر داوطلب امکان پذیر است. در زیر شماری از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس را خدمتتان بر می شماریم.
برای کسب اطلاع در رابطه با کلیه شرایط پرستاری بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • پذیرش در ارشد بدون کنکور دانشگاه گنبد کاووس برای سال تحصیلی 99-98 سریعاً پس از فارغ التحصیلی و تنها برای یک بار برای هر فرد امکانپذیر است.
  • کلیه برگزیدگان و افرادی که موفق به کسب رتبه اول الی پانزدهم در المپیادهای علمی دانشجویی شده اند امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس را با ارائه معرفی نامه ای از دبیرخانه المپیاد دارند.

شما عزیزان می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس کیش دانشگاه تهران را مطالعه نمایید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گنبد کاووس

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس در گرو آماده کردن مدارکی چند است. از جمله این مدارک می توان به ریز نمره های مقطع کارشناسی که به تأیید دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد و کامل کردن فرم های شماره 1 و 2 پذیرش استعداد درخشان دوره ارشد ناپیوسته مختص دانشجویان سایر مراکز دانشگاهی و تکمیل فرم شماره 3 مخصوص دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه گنبد کاووس اشاره کرد. جهت اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گنبد کاووس

کلیه متقاضیان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس لزوماً باید به دو شکل حضوری و یا پست پیشتاز کلیه مدارک درخواستی را به آدرس دانشگاه گنبد کاووس ارسال نمایند برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با این موضوع و همین طور در صورت نیاز اطلاع از آدرس دقیق دانشگاه گنبد کاووس با مشاورین آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گنبد کاووس

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس در سال 98 در حال حاضر آغاز شده است و تا اواخر این ماه نیز ادامه دارد. برای کسب اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد استعداد درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گنبد کاووس ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *