کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه

دانشگاه ارومیه از جمله دانشگاه های شهر ارومیه اهست که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می شود. این دانشگاه قبل از انقلاب اسلامی ایران به نام دانشگاه رضائیه مشهور بود. این دانشگاه در سال 1344 هجری شمسی به روی اهالی علم و دانش گشوده شد. این دانشگاه در کلیه مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری اقدام به جذب و پذیرش علاقه مندان به تحصیل علم می کند. دانشگاه ارومیه از میان متقاضیان مقطع کارشناسی پیوسته در شماری از رشته های تحصیلی دانشگاهی اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور بر طبق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد برای دوره تحصیلی ارشد با سپری کردن حداقل سه چهارم از واحدهای درسی در نیمسال ششم تحصیلی از داوطلبان و متقاضیان دانشگاه های دولتی اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند. از این رو بحث مقاله حاضر را به موضوع ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامعی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه به دست آورید، همچنین شما عزیزان می‌توانید مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور را مطالعه نمایید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه ارومیه

شرکت در طرح ارشد بدون کنکور دانشگاه ارومیه بسته به وجود شماری از شرایط خاص برای فرد داوطلب دارد. در زیر به شماری از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه برای شما عزیزان می پردازیم. برای کسب اطلاع راجع به کلیه شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • کلیه دانشجویان متقاضی استفاده کننده از تسهیلات بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه لزوماً باید تا 31 شهریورماه فارغ التحصیل گردند.
  • تنها دانشجویان مراکز دانشگاهی دولتی امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه را دارند.
  • کلیه دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که ورودی سال 94 و نیمسال دوم سال 93 هستند امکان اقدام برای ارائه فرم درخواست ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه را دارند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه ارومیه

شرکت در طرح بدون کنکور ارشد دانشگاه ارومیه نیاز به تهیه و ارائه شماری از مدارک نیز دارد. از میان این مدارک می توان به کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه و ریز نمره های به تأیید رسیده مقطع کارشناسی تا شش نیمسال تحصیلی در یک صفحه اشاره کرد. برای اطلاع از سایر مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه ارومیه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه ارومیه

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه برای پذیرش دانشجویان در سال 98 در حال حاضر آغاز شده است و تا اوایل دهه سوم اردیبهشت ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق اتمام ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.هر اطلاعاتی که از پرستاری بدون کنکور بخواهید را در این صفحه میتوانید پیدا کنید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه ارومیه

دانشگاه ارومیه در شمار نسبتاً زیادی از رشته های تحصیلی ارشد اقدام به ثبت نام بدون کنکور ارشد می کند. در زیر شماری از رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه ارومیه را خدمتتان عنوان می کنیم. برای اطلاع از لیست رشته های مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه ارومیه

جغرافیای دفاع مقدس

علوم دامی

حسابداری

تربیت بدنی

علوم و مهندسی جنگل

مهندسی آکروتکنولوژی

مهندسی صنایع- بهینه سازی سیستم ها

زیست فناوری دریا

 

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد استعداد درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *