تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران






تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران

مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی بالاترین سطح دروه تحصیلی است که قبولی در آن مطابق سوابق تحصیلی فرد و یا به عبارت دیگر معدل مقطع سوم دبیرستان وی صورت می گیرد. فرصت شرکت در تکمیل ظرفیت رشته های کاردانی به کارشناسی این دانشگاه به پذیرفته شدگان مهر ماه داده شده است. از جمله رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی که هر ساله شاهد اجرای مرحله تکمیل ظرفیت برای آن هستیم رشته عمران است. در این مقاله، به بحث در مورد تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران می پردازیم، پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در ارتباط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران به دست آورید.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران

باید به عرض برسانیم که تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران تنها یک بار در هر سال تحصیلی و پس از مشخص شدن نتایج پذیرش در ماه مهر اتفاق می افتد. به بیان دیگر، تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران جهت افراد ورودی ماه بهمن اجرا نمی شود. در سال 97 شاهد اجرای تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران از سی مهر تا پانزدهم آبان بودیم.

شرایط تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران

هر کدام از متقاضیان، جهت شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران باید از شرایطی همچون دارا بودن گواهی نامه کاردانی، عدم وجود محدودیت نظام وظیفه جهت داوطلبان آقا برخوردار باشند. علاوه بر موارد ذکر شده، هر یک از داوطلبان فقط می توانند از میان رشته های عمران در دانشگاه علمی کاربردی یعنی مهندسی فناوری عمران حمل و نقل شهری، مهندسی فناوری عمران- ساختمان سازی، مهندسی فناوری عمران- آب و فاضلاب، مهندسی فناوری عمران- نقشه برداری و مهندسی فناوران عمران- راهسازی، یک مورد را انتخاب نمایند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران

هر یک از داوطلبان متقاضی شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران می توانند اقدام به انتخاب رشته از میان کد رشته محل های ارائه شده در این مرحله نمایند. امکان اطلاع از کد رشته های عمران پذیرنده دانشجو در این مرحله، با ورود به پایگاه مخصوص اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی و بخش علمی کاربردی موجود در منوی سایت سازمان سنجش برای داوطلبان وجود دارد. پس از این کار و انجام بررسی های لازم، هر فرد با همراه داشتن مدارک ضروری و کارت اعتباری ملزم به مراجعه به یکی از مراکز آموزشی علمی کاربردی است. به بیان دیگر، ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران به شکل حضوری صورت می گیرد.

مدارک ضروری ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران

 هر داوطلب، جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران باید مدارکی را از قبل تهیه نماید از جمله این مدارک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تحویل گواهی نامه کاردانی یا فوق دیپلم فرد متقاضی
  • ارائه اصل شناسنامه داوطلب همراه با کپی از یک برگ تصویر آن
  • عکس پرسنلی در اندازه4*3 به صورت تمام رخ شش قطعه (عکس لزوماً باید در سال جاری گرفته شده باشد)
  • تحویل کارت ملی فرد داوطلب و همین طور اصل آن برای مطابقت

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارنامه سبز کنکور بزنید.

اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *