تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق






تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق

مقطع کارشناسی ناپیوسته یا کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، بالاترین مقطع در این دانشگاه است که پذیرش و جذب دانشجو در آن بر طبق سوابق تحصیلی افراد صورت می گیرد. تمامی ورودی های مهر ماه در این دانشگاه امکان شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را دارند. این دوره، فرصتی مجدد را در اختیار تمامی داوطلبین مراکز علمی کاربردی می گذارد. باید بدانید که از آنجایی که هدف از تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی پر کردن ظرفیت های خالی مراکز آموزشی علمی کاربردی است، احتمال کم بودن تعداد واحدها در رشته های ارائه شده در این مرحله وجود دارد. از جمله رشته های دانشگاه علمی کاربردی که دوره تکمیل ظرفیت برای آن اجرا می شود برق ( رشته ای که تحت عناوین مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق، مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق و مهندسی فناوری برق مترو در این دانشگاه شناخته می شود) است. در این مقاله، موضوع تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق را مورد بررسی قرار می دهیم، پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی ضروری را در ارتباط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق بدست آورید.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق تنها یک بار در هر سال و پس از پذیرش و جذب دانشجویان در مهر ماه برگزار می شود. به عبارت دیگر، دوره تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق برای ورودی های بهمن ماه اجرا نمی گردد. بر طبق اعلام سایت سازمان سنجش آموزش کشور زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق از تاریخ 97/7/30 الی 97/8/15 تعیین شد.

تمامی متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق بایستی در طول زمان اعلام شده با در دست داشتن مدارک خواسته شده جهت ثبت نام به واحدهای آموزشی و مراکز محل پذیرش رشته مورد نظر خود مراجعه نمایند.

شرایط تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق

شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق منوط به داشتن شرایطی چند است. در ادامه این مطلب، تمامی شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق را خدمتتان بر می شماریم.

  • تمامی داوطلبان خواستار شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق باید از مدرک کاردانی یا فوق دیپلم برخوردار باشند.
  • هر کدام از داوطلبان شرکت کننده در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق تنها مجاز به انتخاب از میان یک کد رشته محل هستند. در صورت اقدام به انتخاب دو کد رشته محل اسم داوطلب از هر دو محل انتخاب شده حذف می گردد.
  • کلیه داوطلبین شرکت کننده در پذیرش مهرماه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق و یا افرادی که موفق به پذیرش در این دوره نشده اند باز هم امکان شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق را دارند.
  • تهیه کارت اعتباری ثبت نام از جمله ضروریات شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق است.
  • هیچ یک از داوطلبان مذکر نباید منعی از نظر نظام وظیفه در ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق داشته باشند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق

تمامی متقاضیان شرکت کننده در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق باید در صورت داشتن مدرک کاردانی در تاریخ تعیین شده از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا با وارد شدن به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.eduuastir.ir از تمامی رشته های پذیرنده دانشجو در این دوره اطلاع یابند و در نهایت، با در دست داشتن مدارک ضروری خواسته شده در تاریخ اعلام شده به واحدهای آموزشی محل گزینش رشته مورد تقاضا مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق

لیست مدارک ضروری جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق به شرح زیر است.

  • تصویر شناسنامه متقاضی همراه با اصل آن جهت مطابقت
  • ارائه شش قطعه عکس پرسنلی در اندازه 4*3 و با پشت زمینه سفید رنگ که در طول یک سال قبل تهیه شده باشند.
  • تحویل گواهی نامه کاردانی و یا فوق دیپلم مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه ها همراه با یک برگ تصویر آن

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارنامه سبز کنکور بزنید.

اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *