آیدانیتو > تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی
تکمیل ظرفیت ریاضی و فیزیک سراسری غیر انتفاعی

تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی





 


تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی

تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی فرصت دیگری را برای تحصیل و وارد شدن به دانشگاه مورد نظر برای داوطلبان فراهم می کند. از آن جایی که دانشگاه غیرانتفاعی به عنوان دانشگاه نیمه دولتی از جمله زیر مجموعه های دانشگاه سراسری به شمار می رود، لیست شهرها و رشته های معرفی شده در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی را می توان در دفترچه انتخاب رشته سراسری پیدا کرد. بعد از برگزاری و اعلام نتایج کنکور ریاضی سراسری، افراد زیادی از رشته و یا محل قبولی خود رضایتی نداشته و یا از شرکت در کنکور بازمانده اند. تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی فرصت دوباره پذیرش در رشته و دانشگاه مورد نظر را در اختیار افراد و داوطلبان می گذارد. در این مقاله، به بحث در مورد تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی کنکور ریاضی می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری در ارتباط با تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی را به دست آورید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی

ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی ، در اواخر ماه مهر آغاز می گردد. لازم به ذکر است که تمامی افراد داوطلب امکان شرکت در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی را داشته و در این مورد از هیچ محدودیتی برخوردار نیستند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی کنکور ریاضی

جهت انجام ثبت نام در تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی کنکور ریاضی می توانید در تاریخ اعلام شده از طریق سایت دانشگاه غیر انتفاعی مورد نظر و یا سایت رسمی سازمانی سنجش آموزش کشور، از اسامی رشته ها و یا دانشگاه های پذیرنده تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی کنکور ریاضی مطلع شوید. به این صورت که، با جستجوی رشته مورد نظر خود می توانید لیست دانشگاه های پذیرنده را مشاهده کنید. در انتها، واحد مورد نظر خود را انتخاب کرده و مبلغی را نیز به صورت اینترنتی و برای انجام ثبت نام می پردازید.

پس از طی این مراحل، بایستی با همراه داشتن مدارک مورد نیازی همچون مدرک پیش  دانشگاهی، ودیعه پرداختی، کارت ملی، شناسنامه و عکس پرسنلی به مرکز دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه کنید. دانشگاه غیر انتفاعی مورد نظرتان در صورت داشتن ظرفیت خالی، از شما ثبت نام به عمل خواهد آورد. بدین جهت هر چه زودتر در تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی کنکور ریاضی شرکت کنید، به نفع شماست.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی کنکور ریاضی

از جمله شرایط ضروری شرکت در تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی کنکور ریاضی این است که در صورت پذیرفته شدن در یکی از دانشگاه های غیر انتفاعی و در یکی از رشته های گروه آزمایشی علوم ریاضی امکان ثبت نام و انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی در اختیارتان گذاشته نخواهد شد. تنها در صورت قبولی در مرحله اول انتخاب رشته قبولی شما در تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی کنکور ریاضی لغو می شود.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کارنامه سبز کنکور سراسری بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی کنکور ریاضی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *