آزمون ارشد

تکمیل ظرفیت ارشد مامایی





تکمیل ظرفیت ارشد مامایی

همان گونه که در جریان هستید، جایگاه شغلی فوق العاده رشته های گروه پیراپزشکی موجب استقبال گسترده داوطلبان از ادامه تحصیل شده و بسیاری از آن ها را به سمت خود جذب کرده اند. با این اوصاف، هر ساله شاهد پذیرش دانشجویانی در کلیه مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف این گروه هستیم.

در مورد آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت باید بگوییم که سه فرصت جهت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اختیار داوطلبان گرامی گذاشته شده بود که همگی به اتمام رسیدند. آخرین فرصت اختصاص داده شده از 12 الی 13 خرداد ماه بود و دو مهلت قبلی تاریخ 26 تا 29 ماه فروردین 97 و 30 بهمن الی 13 اسفند را شامل می شد. علاوه بر این، پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد رشته مامایی،  نوبت به زمان تکمیل ظرفیت ارشد مامایی می رسد که در تاریخ مشخصی انجام می شود. در این مقاله بحث جذاب تکمیل ظرفیت ارشد مامایی را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا تمامی آگاهی لازم را در زمینه تکمیل ظرفیت ارشد مامایی به دست آورید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد مامایی

در مورد شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد مامایی باید گفت که همانند سایر دوره های تکمیل ظرفیت، کلیه افراد با کسب حداقل رتبه جهت انتخاب رشته می توانند بدون هیچ مشکلی در تکمیل ظرفیت ارشد مامایی شرکت کرده و در یکی از رشته ها و مراکز دانشگاهی پذیرفته شوند. توجه داشته باشید که در صورت قبولی و عدم ثبت نام در دانشگاه محل قبولی تکمیل ظرفیت ارشد و یا حتی انصراف از دانشگاه به مدت یک سال تحصیلی، حق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را نخواهید داشت. باید خاطر نشان کنیم که به هیچ وجه امکان تغییر رشته، مهمانی و یا انتقالی در رشته محل قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد مامایی را نخواهید داشت. در نتیجه، نهایت دقت و وسواس را در زمان تکمیل ظرفیت ارشد مامایی به خرج دهید تا با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد مامایی

باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که به احتمال بسیار زیاد تاریخ تکمیل ظرفیت ارشد مامایی به اواخر مهر ماه بر می گردد. لازم به ذکر است که در سال گذشته 26 تا 29 مهر ماه برای این امر در نظر گرفته شده بود و امسال هم احتمالاً در همین زمان شاهد اجرای طرح تکمیل ظرفیت ارشد مامایی خواهیم بود.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد مامایی

از آن جایی که تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد سراسری هنوز معلوم نشده، تعیین زمان مشخصی جهت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد مامایی دور از ذهن است. اما در سال گذشته یعنی سال 96 ، نتایج تکمیل ظرفیت ارشد مامایی در اولین روزهای ماه آبان در سایت سازمان سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir انتشار یافت. در نتیجه، باید در همین روزها در انتظار اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد مامایی باشیم.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با موضوع تکمیل ظرفیت ارشد مامایی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت ارشد بزنید.

اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت ارشد مامایی دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *