آزمون ارشد

تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری

تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری

تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری

شاید به جرات بتوان گفت که ادامه تحصیل در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود، از اهمیتی اساسی برخوردار است، اما در صورت عدم رضایت از این موضوع هرگز ناامید نشوید چرا که با شرکت در طرح تکمیل ظرفیت می توانید جبران کنید و امید بیشتری به قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود پیدا کنید. در این راستا، مقاله حاضر را به بحث در مورد تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری اختصاص داده ایم. بنابراین، با مطالعه مقاله حاضر امکان آشنایی شما دوستان با تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری به صورت هم زمان فراهم می شود. به عبارت دیگر مواردی همچون زمان و نحوه انتخاب رشته و شروط لازم برای ثبت نام و انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری را در این مقاله مشاهده می کنید.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد عمران

هر یک از متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری با عنایت به علاقه، شغل مورد نظر و اهداف تحصیلی خویش می توانند 100 رشته محل را برگزینند. در واقع در صورت عدم موفقیت در قبولی در دانشگاه آزاد مورد نظر خود در رشته عمران می توانند از این فرصت منحصر به فرد استفاده نمایند.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد عمران

باید به اطلاع شما دوستان عزیز برسانیم که ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد دو مرحله ای بوده و در ماه مهر و دی ماه انجام می گیرد. هر کدام از شما عزیزان می توانید بسته به شرایط و موقعیت خود، یکی از این دو بازه زمانی را جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری انتخاب کنید.

شرایط و ضوابط ثبت نام تکمیل ظرفیت عمران آزاد و سراسری

مهم ترین شرط لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری، ثبت نام و حضور در دو کنکور سراسری ارشد این دانشگاه است. به بیان دیگر اگر در زمان اعلام نتایج نهایی ارشد در شهریور ماه قبول شده باشید و یا قبول نشده باشید، می توانید به راحتی در طرح تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد و سراسری شرکت کنید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری

لازم به ذکر است که ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد عمران سراسری در حدود سه هفته تا یک ماه پس از مشخص شدن نتایج نهایی تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ( یعنی حدوداً در اواخر ماه مهر ) آغاز می گردد. مهلت زمانی ثبت نام در این دوره تا چند روز پس از شروع بوده و همه داوطلبان می توانند در آن شرکت کنند.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد عمران سراسری

مهم ترین و اساسی ترین شرط شرکت در طرح تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد عمران سراسری را می توان حضور یافتن در کنکور سراسری کارشناسی ارشد و مشاهده کارنامه منتشر شده برای آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در نظر گرفت.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مهندسی عمران سراسری

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد عمران سراسری به شکل اینترنتی و با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. به این ترتیب که متقاضیان ثبت نام در این طرح پس از دانلود کردن و مطالعه دقیق و جزء به جزء دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد عمران سراسری بدون نیاز به پرداخت هزینه ای برای تهیه کارت اعتباری، 20 رشته دانشگاهی را در تکمیل ظرفیت ارشد عمران سراسری بر می گزینند.

آیا تکمیل ظرفیت ارشد عمران سراسری و آزاد امسال برگزار می شود؟

در رابطه با برگزاری یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد عمران سراسری و آزاد باید بگوییم که هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست و همچنان باید در انتظار انتشار اطلاعیه آن در سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه آزاد باشیم. اما در صورت برگزاری ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد عمران سراسری در انتهای مهر ماه و ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد هول و هوش همین زمان انجام می شود. 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با موضوع تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت ارشد بزنید.
اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت ارشد عمران آزاد و سراسری دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *