آیدانیتو > تغییرات کنکور 99
کنکور

تغییرات کنکور 99

تغییرات کنکور 99






تغییرات کنکور 99

در طی سال های مختلف کنکور سراسری همواره یکی از بحث برانگیزترین مباحث در میان اهالی درس و کتاب بوده است. این موضوع در طی یکی دو سال اخیر و با توجه به تغییرات به وجود آمده در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها پررنگ تر شده است همان طور که در جریان هستید کنکور سراسری 98 با تمام لحظات استرس آورش برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به اتمام رسید و اکنون داوطلبان برای اعلام نتایج اولیه این آزمون مهم و سرنوشت ساز لحظه شماری می کنند. حال دیگر نوبت به کنکوری های سال 99 می رسد که باید با برنامه ریزی و پشتکار شروع به درس خواندن برای شرکت در کنکور سراسری 98 نمایند. اما این روزها مسئله ای مهم ذهن تمامی داوطلبان کنکور 99 را به خود مشغول کرده است. در واقع، خبری منتشر شده مبنی بر تغییرات کنکور 99 که استرس و نگرانی زیادی را در داوطلبان و دانش آموزانی که قرار است در سال آینده طعم دانشجو بودن را بچشند به وجود آورده است. به دلیل اهمیت خاص این موضوع بحث مقاله حاضر را به ارائه توضیحاتی در مورد تغییرات کنکور 99 اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کامل و موثقی را درباره تغییرات کنکور 99 به دست آورید..

تغییرات کنکور سراسری 99

با ایجاد تحول در نظام آموزشی ایران و تبدیل شدن دوره پیش دانشگاهی به سال دوازدهم تحصیلی کنکور سراسری 99 نخستین آزمون بعد از تغییرات ایجاد شده در نظام آموزشی جهت داوطلبان نظام قدیم شرکت کننده در کنکور به حساب می آید. در ادامه توضیحات بیشتری را در رابطه با تغییرات کنکور 99 خدمتتان ارائه می دهیم.

نحوه برگزاری کنکور 99

باید عرض کنیم که سازمان سنجش آموزش کشور در ابتدا طی انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که شیوه برگزاری آزمون سراسری سال 1399 برای داوطلبان نظام قدیم دقیقاً مشابه داوطلبان نظام جدید و بر طبق منابع درسی نظام جدید است. بدین ترتیب و بر اساس اعلام این سازمان برای داوطلبان دوره نظام قدیم همانند کنکور سراسری سال 98 سؤالات جداگانه ای طرح نمی شود. اما پس از چندی اطلاعیه ای دیگر منتشر شد که اطلاعیه قبلی را نقص کرد. با توجه به اطلاعیه جدید انتشار یافته و بر طبق بیانیه رییس سازمان سنجش آموزش کشور در کنکور سراسری 99 شاهد طراح دو نوع سؤال برای داوطلبان دوران نظام جدید و نظام قدیم هستیم. به عبارت دیگر در آزمون سراسری سال آینده یعنی سال 99 یک نوع سؤال از کتب درسی نظام قدیم برای داوطلبان نظام قدیم و یک نوع سؤال از کتب درسی نظام جدید برای داوطلبان نظام جدید طرح می شود. بدین ترتیب منبع اصلی طراحی سؤال های آزمون سراسری سال 99 جهت داوطلبان دوره نظام جدید کتب پایه دوازدهم، یازدهم و دهم برای کلیه رشته های تحصیلی است. اما منبع اصلی طراحی سؤال های این آزمون برای داوطلبان نظام قدیم کتب پایه های سوم، دوم و همین طور پیش دانشگاهی در رشته های انسانی، تجربی و البته انسانی است.

تغییرات کتاب درسی کنکور 99

از دیگر تغییرات کنکور 99  که بسیار هم می تواند جای سؤال داشته و بحث برانگیز باشد تغییرات کتب درسی است که شامل حال داوطلبان نظام می شود. با توجه به اصلاحیه های به وجود آمده در شماری از کتب درسی نظام جدید در رابطه با شماری از جملات و عبارت ها، حذف و یا تغییر اشکال موجود در کتب زیست شناسی و شیمی به مراتب شاهد تغییرات کنکور 99 در رابطه با سؤالات این آزمون مهم هستیم. جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با  تغییرات کنکور 99 در مورد کتب درسی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

تکنیک سهمیه ها در کنکور 99

از جمله مباحث مهم و قابل توجه برای داوطلبان کنکور 99 بحث سهمیه های اختصاص داده شده به آن هاست. با توجه به ایجاد تغییراتی در آزمون سراسری سال 99 طبیعی به نظر می رسد که نگرانی های بابت تغییرات احتمالی در سهمیه کنکور 99 نیز برای داوطلبان ایجاد شود. اگر شما هم جزء داوطلبان کنکور 99 هستید و پس از شنیدن خبر تغییرات کنکور 99 نگرانی و دلواپسی هایی بابت سهمیه کنکور 99 دارید برای رفع ابهامات به وجود آمده با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

سوابق تحصیلی در کنکور 99

بحث تأثیر سوابق تحصیلی کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها همواره از مباحث قابل توجه برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور به شمار می آید. اما در حال حاضر و با توجه به تغییرات کنکور 99 تکلیف سوابق تحصیلی و اثر آن در رتبه داوطلب چه می شود؟ برای یافتن پاسخ سؤال خود درباره ایجاد تغییرات احتمالی در کنکور سراسری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی تغییرات کنکور 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سوالی در زمینه تغییرات کنکور 99 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *