آیدانیتو > کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر
مشاوره تحصیلی

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر






کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر

گروه آزمایشی هنر در ردیف رشته های شناور معرفی شده در دانشگاه ها به شمار می رود و داوطلبان سایر گروه های آزمایشی همچون انسانی، تجربی و ریاضی نیز امکان شرکت در این کنکور را دارند. جهت شرکت در کنکور سراسری هنر نیز همچون سایر گروه های آزمایشی یعنی زبان، انسانی، تجربی و ریاضی با داشتن گواهی نامه دوران پیش دانشگاهی چه نظام قدیم و چه نظام جدید و یا مدرک کاردانی می توان نسبت به این امر اقدام کرد. موردی که باید در اینجا عرض کنیم این است که به غیر از آزمون کتبی شاهد برگزاری آزمون عملی نیز برای ورود به رشته های هنر در دانشگاه ها نیز هستیم. زمان برگزاری این آزمون عملی پس از منتشر شدن نتایج اولیه آزمون سراسری ورودی دانشگاه هاست. نکته بسیار مهم این که دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر قبل از فرارسیدن زمان این آزمون برای هر فرد داوطلب ضروری به نظر می رسد. در مقاله حاضر به ذکر موارد و جزئیات ضروری در رابطه نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر به دست آورید. بهتر است در ابتدای شروع مقاله و قبل از پرداختن به مبحث کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر لیست رشته های دارای آزمون عملی هنر را خدمت شما دوستان برشماریم.

رشته های دارای آزمون عملی هنر

عکاسی

طراحی صحنه

موسیقی ایرانی

آهنگسازی

پارچه و لباس

نمایش عروسکی

بازیگری- کارگردانی

مجسمه سازی

کتابت و نگارگری

 

موسیقی نظامی

موسیقی جهانی

ادبیات نمایشی

طراحی صنعتی

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر بر طبق زمان اعلام شده در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مطابق رشته فرد داوطلب در زمان های مختلفی بین افراد و داوطلبان توزیع می شود. در زیر شماری از تاریخ های توزیع کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر را در برخی از رشته ها خدمت شما عنوان می کنیم. جهت اطلاع از کلیه تاریخ های اختصاص داده شده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر در دیگر رشته ها با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نام رشته تحصیلی

زمان دریافت کارت آزمون

طراحی لباس و طراحی صنعتی ، آموزش ارتباط تصویری نقاشی، طراحی پارچه

از تاریخ 14 تا 17 مرداد ماه

عکاسی، مجسمه سازی، موسیقی ایرانی، طراحی صحنه، ادبیات نمایشی

48 ساعت قبل از برگزاری آزمون عملی هنر

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر

کلیه متقاضیان و داوطلبان شرکت در آزمون عملی هنر پس از ورود به سایت سنجش از طریق یکی از سه روش زیر می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر اقدام نمایند. در روش اول فرد داوطلب می تواند با داشتن شماره شناسنامه، سریال ثبت نام و همین طور شماره پرونده و بعد از وارد کردن کد امنیتی کارت خود را مشاهده و سپس آن را دریافت کند. در روش دوم مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون با وارد کردن شماره شناسنامه، سال تولد و نام و نام خانوادگی برای متقاضی امکان پذیر است. اما روش سوم به داوطلبانی اختصاص دارد که دارای کد نقص پرداخت هستند. این قبیل از افراد با درج شماره صندلی، شماره پرونده و همین طور کد امنیتی می توانند کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت بگیرند. برای کسب اطلاعات بهتر و کامل تری در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کنکور عملی هنر بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *