مهاجرت به استرالیا

تحصیل در مدارس روزانه استرالیا






تحصیل در مدارس روزانه استرالیا

کشور انگلستان از جمله برترین و محبوب ترین کشورها برای ادامه تحصیلات چه در دوران مدرسه و چه دانشگاه محسوب می شود. در حقیقت، مدارک تحصیلی دریافت شده از دانشگاه ها و یا مدارس انگلستان ارزش و اعتبار بسیار بالایی دارند. دلیل اثبات این ادعا وجود دانشگاه ها و مدارس قدیمی و با سطح کیفیت بالا بوده که در نقاط مختلف این کشور مشغول به ارائه دوره های مختلف تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان هستند. در مورد مدارس انگلستان باید بگوییم که این مدارس در چهار دسته بین المللی، خصوصی، شبانه روزی و دولتی تقسیم بندی می گردند. در حقیقت، مدارس دولتی، خصوصی، و بین المللی همگی جزء مدارس روزانه این کشور قرار می گیرند. در این مقاله بحث تحصیل در مدارس روزانه استرالیا را پیش می کشیم. پس ما را همراهی کنید تا تمامی اطلاعات ضروری در رابطه با تحصیل در مدارس روزانه استرالیا را به دست آورید.

انواع مدارس روزانه استرالیا

مدارس روزانه در استرالیا به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند که هر کدام از شرایط خاصی برای تحصیل برخوردارند. در زیر به ارائه توضیحات لازم در رابطه با هر یک از این مدرسه ها برای شما می پردازیم.

مدارس خصوصی روزانه استرالیا

در کشور استرالیا سازمان خصوصی مورد تأیید سازمان نظارت بر مؤسسات آموزشی، مسئولیت اداره مدارس خصوصی روزانه را بر عهده دارد. اگر تصمیم به ادامه تحصیل در مدارس روزانه استرالیا را دارید اما ویزای اقامت در این کشور را دریافت نکرده اید، الزاماً موظف به پرداخت پول بیشتری نسبت به اشخاص مقیم در استرالیا هستید. جهت ثبت نام در مدارس روزانه استرالیا باید به صورت حضوری به مدرسه نظر مراجعه کرده و فرایند ثبت نام را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که قرارداد اجاره نامه و یا گواهی سند خانه خود را در زمان ثبت نام با خود به همراه داشته باشید، چون هر یک از دانش آموزان امکان ثبت نام در مدرسه ای غیر از مدرسه واقع در محله خود را ندارند.

مدارس دولتی روزانه استرالیا

مدارس دولتی روزانه استرالیا توسط ایالت ها اداره شده و هر یک از دانش آموزان شهروند استرالیا و یا مقیم این کشور می توانند به صورت رایگان در آن ها مشغول به تحصیل شوند. توجه به این نکته ضروری است که ثبت نام دانش آموزان در مدارس روزانه استرالیا بدون صدور تأییدیه از سوی ایالت ممکن نیست.

ساختار مدارس روزانه استرالیا

به طور کلی می توان ساختار مدارس روزانه استرالیا را همچون سایر مدارس این کشور در چهار گروه پیش دبستانی، ابتدایی، آمادگی و متوسطه دسته بندی کرد. باید بگوییم که امکان ادامه تحصیل دانش آموزان تا سن 16 سالگی در مدارس روزانه استرالیا فراهم است.

انتخاب مدارس روزانه استرالیا

والدین باید مواردی همچون ویژگی های شخصیتی، نیازها و علایق فرزند را در زمان انتخاب بهترین مدارس روزانه در استرالیا مد نظر قرار دهند. علاوه بر این، توجه به امکانات موجود در این قبیل مدارس همچون کتابخانه، سالن ورزشی و غیره نیز از اهمیتی اساسی برخوردار است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تحصیل در مدارس روزانه استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه تحصیل در مدارس روزانه استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و بورسیه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *