کارشناسی ارشد

بورسیه ارشد دانشگاه تهران






بورسیه ارشد دانشگاه تهران

دانشگاه تهران بزرگترین دانشگاه ایران که  در سال 1313 ساخته شده است، یکی از برترین دانشگاه ایران است. دانشگاه تهران در رده 300 دانشگاه های جهان و در رتبه یک دانشگاه های  ایران قرار گرفته است. این بار دانشگاه تهران تصمیم گرفته است تا برای اولین بار دانشجویان برتر مقطع ارشد خود را بررسی کند. خبر بورسیه ارشد دانشگاه تهران خبری خوشحال کننده و امید دهنده به دانشجویان است. سؤالی که بعد از شنیدن این خبر ذهن ما را درگیر می کند این است که چگونه می توان در بورسیه ارشد دانشگاه تهران ثبت نام کرد؟ مزایای بورسیه ارشد دانشگاه تهران چیست؟ چه کسانی می توانند از بورسیه ارشد دانشگاه تهران استفاده کنند؟ برای اطلاع از این پاسخ این سؤالات به مطالعه این مقاله بپردازید و آن را از دست ندهید.

بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

بنیاد حامیان دانشگاه تهران در سال 97 برای اولین بار تصمیم گرفته است تا دانشجویان ارشد خود را بورس کند. این تصمیم با هدف حمایت از دانشجویان برتر کارشناسی ارشد گرفته شده است و با حمایت خیرین در حال انجام است.

بورسیه پرداختی به دانشجویان ارشد از نوع جایزه تحصیلی است و نیازی به برگرداندن آن نیست. مبلغ بورسیه ارشد  دانشگاه تهران ماهانه دو میلیون ریال معادل 200 هزار تومان است و به مدت ده ماه به داوطلبین و دانشجویان پرداخت خواهد شد. در اولین دوره بورسیه ارشد دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران ظرفیت صد نفر را برای پرداخت ماهانه 200 هزار تومان در نظر گرفته اند.

شرایط بورسیه ارشد دانشگاه تهران

افرادی که مایل اند از بورسیه ارشد دانشگاه تهران استفاده کنند باید شرایط آن را نیز داشته باشند. شرایط استفاده از بورسیه ارشد دانشگاه تهران به شرح زیر است:

  • در ابتدا لازم است که جز دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه تهران باشید و ترم اول خود را به اتمام رسانده باشید. همچنین دانشجویان باید در دوره روزانه مشغول به تحصیل باشند.
  • شرط دیگر این که حداقل معدل ترم دوم به بعد شما 18 باشد.
  • دانشجویان، نباید از هیچ نهاد دیگری بورسیه باشند.

ثبت نام بورسیه ارشد دانشگاه تهران

برای ثبت نام در بورسیه ارشد دانشگاه تهران می توانید در تاریخ مشخص شده که برابر 22 مهر الی 29 مهر 97 است، به وب سایت رسمی بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نشانی UTF.UT.AC.IR مراجعه کنید و فرم ثبت نام را پر کنید. دقت داشته باشید که در این مرحله حتماً باید کد پیگیری خود را دریافت کنید. عدم دریافت کد پیگیری به معنی عدم تکمیل فرایند ثبت نام است. بعد از ورود به سایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بورسیه دانشجویان کارشناسی ارشد را انتخاب کنید. شرایط را مطالعه و تیک تأیید مطالعه شرایط را بزنید سپس به ثبت نام بپردازید.

در صورت تمایل مقاله شرایط بورسیه دکتری و کارشناسی ارشد فناوری فضایی 2018 را نیز مطالعه کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام بورسیه ارشد دانشگاه تهران و شرایط ثبت نام آن می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *