مهاجرت به انگلیس

لیست مشاغل انگلستان






لیست مشاغل انگلستان

کشور انگلستان و بالاخص شهر لندن از جمله مقاصد جذاب جهت اشتغال به کار برای بسیاری از سازمان ها و شرکت ها و همین طور کارکنان خارجی به شمار می رود. مزیت مهم و قابل توجه اتباع خارجی نسبت به شهروندان اهل شهرهای انگلستان تسلط آن ها به زبانی به غیر از زبان رسمی انگلیسی است. در حقیقت، این موضوع ویژگی بسیار قابل توجه و ارزشمند برای این گونه افراد به شمار می رود. در صورت داشتن تصمیم قطعی به اشتغال کار در انگلستان امکان ارسال رزومه شما به عنوان یک فرد متخصص به شرکت های موجود در این کشور برای شما وجود دارد. ذکر این نکته ضروری است که در صورت تسلط کامل به زبان انگلیسی فرصت های شغلی بیشتری جهت کسب درآمد پیش روی شما دوستان وجود دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که جمعیت افراد شاغل در انگلستان در سال 2014 میلادی افزایش پیدا کرده و به بالاتر از 32.7 میلیون نفر رسیده است. در این مقاله، لیست مشاغل انگلستان را خدمت شما دوستان عنوان می کنیم. پس ما را همراهی کنید تا با مطالعه این مقاله جالب و خواندنی آشنایی لازم را با لیست مشاغل انگلستان پیدا کنید.

مجوز کار در انگلستان

با وجود تقاضا جهت استخدام افراد خارجی زبان در کشورهای خارجی، کشور انگلستان سختگیری ها و الزاماتی را در این زمینه در نظر گرفته است. در صورت تمایل و نیاز به اخذ مجوز کار در کشور انگلستان باید سعی در تقویت و بالابردن سطح زبان انگلیسی خود داشته باشید. جهت تهیه مجوز کار در انگلستان و اشتغال به کار در این کشور تنها از یک طریق و آن هم به وسیله پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای شرکت و یا مؤسسه ای در انگلستان امکان پذیر است. البته باید به این نکته توجه کرد که فرد کارفرما باید ابتدا در خود کشور انگلستان آگهی رسمی جهت جذب نیرو برای پست شغلی مورد نظرش را بدهد. در صورت پیدا نشدن فردی جهت پذیرش شغل بعد از سه ماه کارفرما می تواند دعوت نامه کاری خود را به فردی جویای کار بفرستد.

نحوه یافتن شغل در انگلستان

از جمله بهترین و معتبرترین منابع جهت یافتن حرفه ای در انگلستان روزنامه معروف گاردین بوده که پیشنهادات شغلی را در شرکت ها و سازمان ها مشغول به فعالیت در انگلستان به شما افراد جویای کار معرفی می کنند. آگهی های شغلی هر روز در این روزنامه انتشار یافته و بدین ترتیب می توانید از میان تعداد زیادی آگهی شغلی کار مورد نظر خود را بیابید. منبع دیگر یافتن شغل در انگلستان از طریق مراجعه به وب سایت های معتبری همچون Jobs in UK بوده که به درج موقعیت های شغلی مناسبی برای انگلیسی زبان ها به افراد خارجی جویای کار مانند ایرانیان می پردازد. 

لیست مشاغل کشور انگلستان

در آخرین قسمت از این مقاله لیست مشاغل انگلستان را خدمت شما بر می شماریم:

  • حسابداری
  • نقشه کشی
  • فعالیت های خدماتی
  • مشاغل مهندسی
  • پزشکی
  • بازاریابی
  • کشاورزی
  • مشاغل مدیریتی
  • وکلای داخلی
  • کنترل کننده های ترافیک هوایی
  • خلبانی

جهت آگاهی از لیست کامل مشاغل در انگلستان می توانید با مشاوران خبره و متبحر آیدانیتو تماس بگیرید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با لیست مشاغل انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کار در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه لیست مشاغل انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و بورسیه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *