انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور






انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

در حال حاضر برخورداری از تحصیلات دانشگاهی و سطح بالای سواد در میان مهم ترین الویت های زندگی هر فرد دیده می شود و حتی معمولاً با صرف وقت زیاد و برنامه ریزی دقیق و طولانی مدتی در این زمینه همراه است. باید اشاره کنیم که در صورت عدم وجود سطح علم، سواد و آگاهی کافی در زمینه ها و فنون مختلف می توان حرفه مورد نظر خود را در جامعه به آسانی پیدا کرد و به موفقیت های بی شماری نیز دست پیدا کرد. حتماً مطلع هستید که رؤیای ادامه تحصیلات دانشگاهی در سر بسیاری از افراد است. اما متأسفانه شمار زیادی از مردم از زمان و موقعیت مناسب برای مطالعه تمامی دروس مورد سؤال در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها را در اختیار ندارند.
در میان اقدامات کاربردی و بسیار کارآمد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از چند سال قبل تا حال حضر می توان به جذب تعداد بی شماری از دانشجویان بدون آزمون و در تعداد زیادی از رشته های شناخته شده دانشگاهی اشاره کرد. این روش مؤثر می تواند راه حل بسیار مؤثری برای برطرف شدن یکی از اساسی ترین نگرانی های اشخاص مایل به داشتن تحصیلات دانشگاهی باشد. از جمله دانشگاه های شناخته شده و پیشرو در این حیطه دانشگاه معتبر غیر انتفاعی است که با جذب فراوان دانشجویان در هر سال تحصیلی روبروست. در این مقاله، بحث انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور را مورد بررسی قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید تا  اطلاعاتی ضروری را در رابطه با انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور را به دست آورید.

زمان انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

در سال جاری، تمامی افراد متقاضی ورود به دوره های کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور که تمایل به شروع ترم تحصیلی خود از مهر ماه را داشتند در ماه مرداد دست به انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور زدند. البته مرحله دوم انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور اخیراً به اتمام رسید. زمان در نظر گرفته شده برای این امر از 29 دی 97 تا تاریخ 10 بهمن ماه بود. جهت کسب اطلاع در مورد زمان انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور در سال 98 می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
اگر سوالی در مورد انتخاب رشته مقطع کارشناسی غیرانتفاعی بدون آزمون ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران خبره تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور تنها بر طبق معدل درج شده در مدرک دیپلم فرد متقاضی یعنی معدل کتبی دیپلم وی صورت می گیرد هر داوطلب، به آسانی و با ورود به سایت سنجش پس از بررسی موشکافانه لیست رشته ها و همین طور دانشگاه های پذیرنده آن ها می تواند فرایند انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور را انجام دهد.

شرایط انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور منتشر شده در وب سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور چند شرط عمومی و همین طور اختصاصی برای انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور و ورود آن ها به این دوره تحصیلی مشاهده می شود. در بین این شرایط فراوان ذکر شده می توان مهم ترین آن ها گلچین کرد. از جمله مهم ترین این موارد مدارک تحصیلی مورد نیاز است که در صورت عدم وجود باید انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور را به دست فراموشی سپرد.
مدارک یاد شده شامل مدرک کاردانی آموزشکده های معتبر فنی و حرفه ای، دیپلم نظام جدید و یا نظام قدیم در رشته های نظری تجربی، انسانی و ریاضی است. از طرف دیگر دارندگان گواهی نامه مقطع کاردانی انواع رشته های گروه پزشکی نیز امکان انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور را دارند. شما دوست گرامی در صورت انتخاب رشته و ثبت نام در کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور و پذیرفته شدن در آن در صورت دانشجو بودن می توانید از دانشگاه قبلی انصراف دهید و تحصیل در رشته و دانشگاه غیرانتفاعی را در کارشناسی بدون کنکور آغاز نمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *