آیدانیتو > انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98

بسیاری از افرادی که رشته انسانی را در دبیرستان انتخاب می کنند، هدف خود را خواندن رشته حقوق در دانشگاه گذاشته اند. رشته حقوق از رشته های تاپ گروه انسانی است و بسیاری از داوطلبین برای قبولی در رشته حقوق با هم رقابت می کنند. اگر در این رقابت موفق نشده اید و یا حتی نمی خواهید وارد رقابت کنکور شوید، نگران نباشید. برای تحصیل در رشته حقوق می توانید به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 بپردازید.

دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش کارشناسی بدون کنکور حقوق کرده است. این پذیرش هر ساله و در هر دو نیمسال امکان پذیر است. قبل از بررسی نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 به معرفی رشته حقوق می پردازیم. رشته حقوق در گروه انسانی قرار گرفته است. علم حقوق علمی است که همه جهان را در بر می گیرد. امروزه تمام افراد جامعه از علم حقوق استفاده می کنند و به دنبال دستیابی به حق خود هستند. حقوق دانان به افراد کمک می کنند تا آنها در معاملات، مشکلات و کارهای خود دچار ضرر نشوند و یا کمترین آسیب را ببینند.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد دوبار در سال اقدام به پذیرش دانشجو بدون کنکور میکند. شما امکان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 را دو بار در سال دارید. اگر می خواهید در نیمسال اول مهرماه راهی دانشگاه شوید، باید برای نیمسال اول نیز انتخاب رشته کنید. ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد در اواسط مردادماه از طریق سایت دانشگاه آزاد امکان پذیر است. زیرا نحوه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شما است و اگر به درستی انتخاب رشته نکنید، ممکن است پذیرفته نشوید. مواردی که در انتخاب رشته باید به آن دقت کرد عبارتند از: رشته مورد نظر، دانشگاه و رتبه علمی، محل دانشگاه و ساخت آن با محل سکونت، معدل و سوابق تحصیلی

دانشگاه های پذیرنده حقوق بدون کنکور

بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد پذیرنده دانشجو رشته حقوق بدون نیاز به شرکت در کنکور هستند. از جمله آن ها می توان به واحد پردیس، واحد پرند، واحد تهران غرب، واحد رباط کریم، واحد مراغه، واحد ارومیه، واحد شاهرود و … اشاره کرد.

نحوه انتخاب رشته بدون کنکور حقوق

اگر شما مایل هستید در رشته حقوق دانشگاه آزاد آن هم بدون کنکور به تحصیل بپردازید، باید انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 را به درستی انجام دهید. زیرا تنها امکان انتخاب 20 کد رشته محل برای شما وجود دارد و همچنین امکان ویرایش در ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور حقوق آزاد وجود ندارد. از این رو بهتر است از افراد با تجربه و متصص در زمینه انتخاب رشته کمک بگیرید. مشاوران آیدانیتو می توانند به شما کمک کنند تا انتخاب رشته ای درست داشته باشید و احتمال قبولی خود را تا بالاترین حد افزایش دهید. اگر شما ساکن تهران نیستید و دسترسی به مشاورانی با تجربه ندارید، توصیه ما به شما تماس با مشاوران آیدانیتو است. تا انتخاب رشته و ثبت نامی اصولی و درست داشته باشید.   در این مقاله با موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 همراه ما بودیم. شما میتوانید مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حقوق 98 را نیز مطالعه کنید تا با نحوه ثبت نام آشنا شوید. برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته های مختلف در مقطع کارشناسی میتوانید با مشاوران  آیدانیتو تماس بگیرید.  


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *