انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 پرداخته ایم. یکی از موضوعات مهم که داوطلبان باید مطلع باشند، امکان تحصیل در رشته های پرطرفدار بدون کنکور است. در واقع فرصتی ایجاد می شود تا داوطلبان در رشته ها و دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه آزاد به روش بدون کنکور  انتخاب رشته نمایند. رشته مهندسی برق هم از آن دسته رشته هایی است که معمولاً در انتخاب های اول داوطلبان قرار می گیرد. در مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 آگاه خواهید شد.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور برق آزاد

ثبت نام و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی بدون کنکور آزاد در دو نوبت انجام می شود، مهر و بهمن. داوطلبانی که ورودی مهر خواهد بود در مردادماه 98 ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام داده اند و داوطلبان ورودی بهمن در آبان ماه ثبت نام خواهد کرد. بنابراین داوطلبانی که قصد انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 را دارند، می توانند در مردادماه برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد

در تاریخ های اعلام شده، داوطلبان برای ثبت نام رشته کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نموده و ابتدا اقدام به دریافت دفترچه راهنمای این دوره می کنند. با مطالعه دفترچه از شرایط انتخاب رشته و…. مطلع خواهید شد. سپس در صورت تمایل برای انتخاب رشته ابتدا کارت اعتباری ثبت نام را به مبلغ 35 هزار تومان (در سال گذشته) است را خریداری می کنند و با وارد کردن شناسه ثبت نام، رمز ثبت نام، کد امنیتی به صفحه ورود اطلاعات، وارد می شوند. نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 اهمیت زیادی خواهد داشت. توجه کنید که انتخاب های خود را بر اساس اولویت ها درج کنید و برای اولویت بندی انتخاب هایتان به این نکات توجه کنید:
  • علاقه مندی به رشته
  • اطلاع از بازار کار در سال های آینده
  • شناخت کامل رشته و توانایی های خود
  • توجه به سطح علمی دانشگاه
  • در نظر داشتن مسیر و محل دانشگاه
انتخاب های خود را بر اساس معیارهای گفته شده بچینید و به این نکته توجه کنید که پذیرش در دانشگاه آزاد برق بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود. بنابراین از صحت اطلاعات درج شده مانند معدل کتبی، دیپلم و … اطمینان حاصل کنید.

به این نکات توجه کنید

  • امکان انتقالی در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود ندارد.
  • امکان ویرایش انتخاب ها و اطلاعات وجود ندارد، بنابراین با دقت اطلاعات را وارد کنید و انتخاب های خود را بر اساس اولویت درج کنید.
توجه داشته باشید که بعد از ثبت نام امکان ثبت نام مجدد با همان کارت اعتباری و یا ویرایش اطلاعات را نخواهید داشت، در صورت درج اطلاعات اشتباه و ضرروت تغییر اطلاعات با مشاوران مجرب آیدانیتو در زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تماس بگیرید.

دانشگاه های برتر پذیرنده برق آزاد 

در ادامه رتبه بندی واحدهای دانشگاه آزاد در رشته مهندسی برق که بر اساس تعداد مقالات تولید شده است را مشاهده خواهید کرد.
  1. دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات
  2. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز
  3. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
  4. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
  5. دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
  به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98، به مقاله  لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی برق 98 مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *