انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98






انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 پرداخته شده است، داوطلبان عزیز که قصد تحصیل در رشته های مدیریتی دارند، می توانند بدون اینکه در کنکور شرکت کنند با انتخاب دانشگاه علمی کاربردی در رشته مورد نظر خود به تحصیل مشغول شوند. دانشگاه علمی کاربردی فرصت ویژه ای در اختیار شاغلین قرار داده است تا بعد از ساعات کاری در رشته مربوط به شغل خود به تحصیل مشغول شوند و دلیل این امر افزایش سطح مهارتی و افزایش بازده کاری است. با مطالعه مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98، از زمان، نحوه و اطلاعات مورد نیاز راجع به رشته مدیریت مطلع خواهید شد، همراه ما باشید.

معرفی رشته کارشناسی مدیریت علمی کاربردی

رشته های مدیریت کارشناسی علمی کاربردی شامل رشته های کارشناسی حرفه ای، مدیریت بازاریابی بیمه، کارشناسی حرفه ای مدیریت بازاریابی و فروش مبلمان، کارشناسی حرفه ای مدیریت بورس، کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه، بیمه اشخاص، کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه، بیمه اموال، کارشناسی حرفه ای، مدیریت تجاری سازی، کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری، کارشناسی حرفه ای مدیریت شعب بانک، کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار اینترنتی ،کارشناسی حرفه ای مدیریت آموزش های شهروندی، کارشناسی حرفه ای مدیریت محله، کارشناسی حرفه ای مدیریت تعاون است که از رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی علمی کاربردی زیر گروه 801 و 802 و 803 می شوند.

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت

داوطلبان عزیز می توانند در انتخاب رشته نیمسال اول یا نیمسال دوم کارشناسی علمی کاربردی شرکت کنند. زمان انتخاب رشته علمی کاربردی نیمسال اول در نیمه مردادماه و نیمسال دوم در آذر و یا بهمن ماه 98 انجام می شود. اما با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 نزدیک می شویم، توصیه می کنیم از نحوه ی انتخاب رشته مطلع شوید، با ادامه ی مقاله همراه ما باشید.

نحوه ی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت

داوطلبان عزیز مجاز به وارد کردن 30 کد رشته در انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 هستند. بنابراین باید با دقت زیادی به انتخاب رشته بپردازند. توجه کنید که داوطلبانی که از سهمیه شامل استفاده می کنند، تنها مجاز به انتخاب رشته از یک زیرگروه از رشته مدیریت و خدمات اجتماعی هستند و لازم است که رشته ی انتخابی مرتبط با رشته شغلی داوطلب باشد و داوطلبان آزاد می توانند در هر سه زیرگروه انتخابی شرکت داشته باشند. نکته ی مهمی که وجود دارد، اولویت و نحوه ی چینش انتخاب ها هستند که باید بر اساس اولویت از شماره 1 تا 30 درج شود. داوطلبان آزاد برای انتخاب رشته خود باید به بازار کار رشته توجه داشته باشند. به این نکته توجه کنید که ثبت نام و انتخاب رشته علمی کاربردی به طور همزمان انجام می شود و چون پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است، بنابراین صحت اطلاعات وارد شده از جمله معدل کتبی کاردانی حائز اهمیت است. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 را مورد مطالعه قرار دهید. داوطلبان عزیز می توانند انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 را به مشاوران با تجربه توانمند آیدانیتو بسپارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *