نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 99

اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 99

بیشتر والدین و بسیاری از دانش آموزان می خواهند در مدارس برتر استان خود به تحصیل بپردازند تا آینده بهتری برای خود بسازند. از این رو مدارس نمونه دولتی خواهان زیادی دارد و تعداد داوطلبین نسبت به سالهای قبل افزایش یافته است. شاید برایتان این سؤال مطرح شود که فرق بین مدارس نمونه دولتی با سایر مدارس در چیست؟ چرا جزء مدارس برتر محسوب می شوند؟ در مدارس نمونه دولتی معلمانی با سابقه درخشان و عالی مشغول به کار هستند. تمامی کادر مدارس را افراد خبره در دست دارند. سطح آموزشی عالی، وجود امکانات رفاهی، توجه به استعدادهای فردی دانش آموزان، استفاده از جنبه های مختلف آموزشی و شهریه ای به نسبت مناسب مدارس نمونه دولتی را در گروه مدارس برتر قرار داده است. برای همراهی دانش آموزان شرکت کننده در آزمون نمونه دولتی یزد ، در این مقاله توضیحات لازم را و حتی ثبت نام کتاب درسی مورد بررسی قرار می دهیم.


شرایط ثبت نام  در مدارس نمونه دولتی یزد

برای ثبت نام و تحصیل در مدارس نمونه دولتی باید در آزمون نمونه دولتی قبول شوید. هر ساله آزمون مدارس نمونه دولتی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برای متقاضیان استان برگزار می شود. آزمون نمونه دولتی برای دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود. برای شرکت در آزمون، دانش آموز می بایست شرایط زیر را داشته باشد:
1- دانش آموز باید در یکی از پایه های ششم یا نهم مشغول به تحصیل باشد.
2- دانش آموز می بایست نمرات خیلی خوب برای تمامی دروس یا یک خوب و بقیه خیلی خوب را کسب کرده باشد. از آنجایی که دانش آموز مشغول به تحصیل است، نمرات مربوط به نیمسال اول می باشد.
3- برای شرکت در آزمون پایه نهم به دهم، دارا بودن معدل بالای 17 در نیمسال اول الزامی است.
مشاوره تلفنی مدارس می تواند شما را در این راه یاری کند.

تراز آزمون نمونه دولتی استان یزد

تراز معمولاً مابین 0 تا 20.000 است که سطح علمی دانش آموزان را مشخص می کند . در حقیقت بر اساس تراز کسب شده، رتبه بندی انجام می شود. در ادامه نحوه ی محاسبه نمره خام، تراز آزمون و …. را مشاهده خواهید کرد.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی یزد

نتایج معمولا طبق روال هر ساله اعلام می شوند. زمان اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 99 هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است. نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی در سالهای گذشته 2 تا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام شده است. به احتمال زیاد امسال هم از این روند پیروی می کند. اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی به صورت استانی می باشد و زمان دقیق اعلام نتایج به نظر آموزش و پرورش استان یزد بستگی دارد.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم یزد

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی یزد در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم یزد نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.
از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم یزد هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم یزد از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم یزد ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی ، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم یزد ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
 در این بخش از مقاله باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که از مدتی پیش تاکنون دیگر شاهد اجرا و برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی مقطع ششم به هفتم تحصیلی برای دانش آموزان متقاضی و از جانب مسئولین برگزار کننده نیستیم.
باخبر شدیم که به جای این آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم آزمون دیگری به نام آزمون سنجش هوش جای آن را گرفته است. در این رابطه و برای آگاهی از جزئیات بیشتر و کامل تر در این مورد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس برقرار کنید. مشاوره کاردانی به کارشناسی نیز می تواند برای شما جالب باشد زیرا شما را در ادامه راه یاری می کند.

اعلام نتایج نمونه دولتی پایه نهم به دهم یزد

معمولا نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی با هم اعلام می شوند. با توجه به اینکه نتایج این دو آزمون در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم یزد حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم یزد به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم یزد با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم یزد ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی ، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم یزد ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
مشاوران آیدانیتو پاسخگوی شما در زمینه زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان یزد هستند. فقط کافیست با آن ها تماس بگیرید.

نحوه مشاهده نتایج نمونه دولتی یزد

بعد از اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 99، دانش آموزان شرکت کننده در آزمون می توانند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان یزد به آدرس www.yazdedu.ir در قسمت مدارس نمونه، اقدام به مشاهده کارنامه خود کنید.

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی استان یزد

بعد از اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 99 و مشاهده کارنامه ی خود، در صورتی که جزو پذیرفته شدگان هستید، باید در مدت زمان مشخص شده که حدوداً 10 روز است، به مدرسه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنید. توجه کنید در صورتی که در مدت مشخص شده جهت ثبت نام به مدرسه مراجعه نکنید، اسم شما از لیست پذیرفته شدگان پاک می شود.

نکات قابل توجه

باید برای ادامه این راه نکاتی را حتما رعایت کنید. شما در زمان ثبت نام امکان انتخاب 3 مدرسه را دارید. توجه کنید که بهتر است انتخاب مدرسه متناسب با سطح علمی شما باشد. این سه مدرسه را بر اساس اولویت های خود رتبه بندی کنید. بعد از اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 99، در کارنامه دانش آموزانی که موفق به قبولی شده اند، عنوان پذیرش رو به روی مدرسه پذیرفته شده ثبت شده است. دانش آموزان با مراجعه به مدرسه پذیرفته شده، ثبت نام خود را نهایی می کنند.

شهریه مدارس نمونه دولتی

شهریه دقیق مدارس نمونه دولتی هنوز اعلام نشده است. اما معمولاً شهریه نسبت به سال قبل افزایش 10 تا 20 درصدی دارد. میزان شهریه پرداختی برای مدارس نمونه دولتی نسبت به مدرسه و منطقه و سایر ویژگی ها تا حدی متفاوت است. اما حدوداً بین 3 تا 6 میلیون تومان می باشد. برای این که از این قیمت مطمئن شوید می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی را مطالعه کنید.

شناخت مدارس نمونه دولتی یزد

سعی کنید از مدارس استان خود اطلاعاتی را کسب کنید. برای هر دانش آموز اهل استان یزد و مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی این استان اطلاع از لیست مدارس نمونه دولتی این استان بالاخص بهترین آن ها از اهمیتی ویژه برخوردار است. در صورتی که شما دانش آموز یزدی نیز تمایل به تحصیل در مدارس نمونه دولتی شهرتان دارید اما اطلاع دقیق و موثقی از لیست مدرسه های نمونه دولتی یزد ندارید می توانید راهنمایی های لازم در این رابطه را از مشاوران تحصیلی آیدانیتو بخواهید.

در این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 99 و شرایط  ثبت نام را بیان کردیم. شما میتوانید سری هم به مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی 99  بزنید.
گر سؤالی درباره اعلام نتایج نمونه دولتی یزد ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه در “اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *