نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم 99

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم 99

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم 99 خواهیم پرداخت. کیفیت اموزشی مدارس نمونه دولتی دلیل تعداد بالای داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این مدارس است. در کنار کیفیت آموزشی و امکانات رفاهی مدارس نمونه دولتی به شهریه مناسب و کادر اموزشی و مدیریت آن نیز توجه می شود، از این رو رقابت دانش آموزان برای تحصیل در بهترین مدارس از نظر هزینه وسطح علمی زیاد است .در این مقاله اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم 99 شما داوطلبان عزیز که درمرداد ماه 99، در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت داشتید را باجزئیات اعلام نتایج، زمان اعلام نتایج و…. آشنا می کنیم.

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی پایه دهم

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم 99 در حال حاضر به طور دقیق مشخص نشده است، اما توجه به روال سال های گذشته معمولاً 20 الی 30 روز بعد از برگزاری آزمون نتایج اعلام خواهد شد.بنابراین در اواخر شهریور ماه 99 احتمال اعلام نتایج وجود دارد. داوطلبان عزیز توجه کنند که نتایج نمونه دولتی پایه دهم هر استان به صورت مجزا ودر وب سایت hoosh.medu.ir قرار خواهد گرفت. زمان اعلام نتایج استان ها همزمان نیست. و با فاصله چند روز از هم نتایج در سایت گفته شده قرار می گیرد.

شرایط ثبت نام پایه دهم

داوطلبانی که قصد دارند در پایه دهم نمونه دولتی حضور داشته باشند، باید از شرایط اولیه ای برخوردار باشند. در پایه دهم، معدل بالای 17 در نیمسال اول دوم دانش آموزان پایه نهم اهمیت دارد و از شرایط ثبت نام آزمون و شرط شرکت در آزمون است.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی نهم به دهم در ذهن شما به وجود آمده است با مشاوران ما تماس بگیرید.

اعتراض به نتایج آزمون پایه دهم

دانش آموزان شرکت کننده پایه دهم توجه کنید که بعد از اعلام نتایج به شما فرصتی داده می شود تا در صورت اعتراض به نتایج آزمون، اعتراض خود را ثبت کنید. در حال حاضر زمان اعتراض مشخص نیست. اما 3 الی چهار روز از اعلام نتایج به احتمال زیاد سامانه ثبت اعتراض فعال می شود. دانش آموزان عزیز برای ثبت اعتراض به سایت اعلام نتایج گفته شده مراجعه کنید.

اهمیت تراز در آزمون نمونه دولتی پایه دهم

نمره تراز نمونه دولتی عددی است بین 0 تا 2000 و درصدهای زده شده، تعداد سؤالات صحیح و غلط و معدل پایه نهم مشخص کننده تراز داوطلب است. که در رتبه بندی داوطلبان استفاده می شود. همان طور که می دانید در زمان 3 مدرسه را انتخاب کرده اید. مدارس انتخابی رتبه های قبولی مشخص خواهند داشت که بهتر است با توجه به سطح علمی خود و شناخت خود مدارس را انتخاب کرده باشید. در ادامه نحوه محاسبه تراز و نمره خام پایه دهم را مشاهده خواهید کرد.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی پایه دهم

همان طور که می دانید در مدارس نمونه دولتی بر خلاف مدارس تیزهوشان لیست ذخیره مشخص می شود تا در صورتی که بنابه هر دلیل ظرفیت درنظر گرفته شده تکمیل نشود از دانش آوزانی که نامشان در لیست ذخیره قرار گرفت است، دعوت به ثبت نام شود. داوطلبانی که در زمان مشخص  شده برای ثبت نا حضوری در مدارس اقدام نمی کنند، توجه کننده که نام آنها از لیست پذیرفته شدگان خط خواهد خورد و دانش آموزان ذخیره جای آنها را خواهند گرفت. دلایلی که باعث می شود لیست ذخیره در نظر گرفته شود در ادامه مشاهده خواهید کرد.
  • یکی از دلایل ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی است، داوطلبانی که هم در مدارس تیزهوشان و هم نمونه دولتی پذیرفته شده اند، با انتخاب مدارس تیزهوشان ظرفیت خالی در دارس نمونه دولتی ایجاد خواهند کرد.
  • غیب و یا انصراف دانش آموزان در زمان ثبت نام از دلایل دیگر این موضوع است.
  • افزایش ظرفیت در برخی مدارس، افزایش تعداد پذیرفته شدگان را به دنبال خواهد داشت.

آیا مدارس نمونه دولتی شهر یا استان خود را می شناسید؟

هر یک از شما دانش آموزان پایه نهم تحصیلی پیش از اقدام برای ادامه تحصیل در مقطع دهم تحصیلی و در مدارس نمونه دولتی شهر یا استان محل زندگی خود باید از لیست مدارس نمونه دولتی آن مطلع باشید. اگر اطلاعات صحیح و موثقی در این رابطه ندارید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

 

به دانش آموزان عزیز پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم 99 مقاله اعلام نتایج نمونه دولتی همدان 98 را مورد مطالعه قرار دهند.
برای آگاهی از نتایج آزمون نمونه دولتی خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *