نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 99

اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 99

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 99 خواهیم پرداخت. دانش آموزان عزیز استان لرستان می توانند با مطالعه مقاله ی حاضر از زمان اعلام نتایج ، شرایط ثبت نام آزمون ، شرایط شرکت ، شهریه مدارس نمونه دولتی، اعتراض به نتایج آزمون، ثبت نام حضوری در مدارس پس از اعلام نتایج آزمون، تراز و نمرات خام دروس آزمون نمونه دولتی، لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی و ثبت نام کتاب درسی مطلع شوند.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان لرستان

نتایج را نمی توان گفت که در هر سال در یک روز مشخص اعلام می شوند . نتایج آزمون نمونه دولتی در حال حاضر مشخص نشده است و تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج نیز مشخص نشده است. اما با توجه به روال اعلام نتایج در سال های اخیر، می توان گفت تا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون، تمامی نتایج در وب سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم قرار خواهد گرفت. نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت استان به استان و مجزا در زمان های مختلف بر روی سایت قرار خواهد گرفت. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج می توانید به لینک مشاهده نتایج استان لرستان در این مقاله دسترسی داشته باشید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم لرستان

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی لرستان در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم لرستان نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم لرستان هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم لرستان از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود. در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم لرستان ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی ، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم لرستان ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. مشاوره تحصیلی مدارس را نیز در این راه در کنار خود داشته باشید تا در ادامه راه به مشکل برنخورید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان

طبق روال نتایج این دو آزمون یعنی نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم لرستان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم لرستان به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان با خبر شوید. با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم لرستان ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی ، قبول شده باشند ، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید ، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم لرستان ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی لرستان

ورود به مدارس نمونه دولتی با داشتن شرایط اولیه جهت مجاز شدن به ثبت نام و شرکت در آزمون و سپس قبولی در آژمون و کسب رتبه قبولی مدارس انتخابی میسر می شود. در ادامه شرط ثبت نام و شرکت در آزمون در پایه ششم و نهم را مشاهده خواهید کرد.
  • شرایط ثبت نام پایه ششم کسب نمرات خیلی خوب (یا 1 خوب و مابقی خیلی خوب) در نیمسال اول و شرط شرکت در آزمون کسب نمرات خیلی خوب در نیمسال دوم است.
  • شرایط ثبت نام پایه نهم کسب معدل بالای 17 در نیمسال او و کسب معدل بالای 17 در نیمسال دوم سال تحصیلی می باشد.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان

دانش آموزان در صورتی که بعد از مشاهده آزمون اعتراض به رتبه کسب شده و … داشته باشند، می توانند اعتراض خود را در سامانه اعلام شده ثبت نمایند. اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج (که در حال حاضر مشخص نشده است) برای دانش آموزان معترض حائز اهمیت است.
اگر سؤالی درباره اعلام نتایج نمونه دولتی استان لرستان برای شما مطرح شده است می توانید با مشاوران برجسته آیدانیتو تماس بگیرید. 

نمره خام دروس آزمون نمونه دولتی لرستان

نمرات اولیه بر اساس درصد مشخص می شود و در محاسبه تراز نقش خواهد داشت. سؤالات غلط که در آزمون شامل نمره مشخص می شود، در فرمول محاسبه نمره خام تأثیرگذار خواهد بود. در ادامه فرمول محاسبه نمره خام را مشاهده خواهید کرد.

تراز آزمون نمونه دولتی

تراز آزمون نمونه دولتی (امتیاز آزمون) همواره عددی است بین 0 تا 20.000 که با فرمول مشخصی محاسبه می گردد و بر اساس تراز کسب شده، رتبه بندی صورت می گیرد. در ادامه می توانید فرمول محاسبه تراز پایه نهم را مشاهده کنید.

ثبت نام حضوری مدارس نمونه دولتی

دانش آموزانی که در نتایج آزمون موفق به پذیرش مدارس نمونه دولتی می شوند، می بایست در زمان اعلام شده برای ثبت نام حضوری مدارس اقدام نمایند. در غیر این صورت غیبت آنان به حذف نام دانش آموزان از لیست مدارس منجر خواهد شد.

آیا می دانید آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده است؟

در این زمینه ها باید اطلاعات خود را به روز نگه دارید . شما دانش آموز عزیز باید بدانید و آگاه باشید که آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم تحصیلی دیگر وجود ندارد و حذف شده است. در این راستا و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دلایل حذف این آزمون می توانید برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران خبره آیدانیتو تماس برقرار کنید.

لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی

هر سال با لیست ذخیره که بعد از اعلام نتایج و اتمام مهلت ثبت نام مدارس منتشر می شود، رو به رو می شویم. ممکن است ظرفیت مدارس افزایش پیدا کند و یا دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان پذیرفته شده اند، از ثبت نام در مدارس نمونه دولتی خودداری کنند و یا به هر دلیلی ثبت نام دانش آموزان انجام نشود. بنابراین ظرفیت خالی در مدارس وجود دارد که با دانش آموزانی که در لیست ذخیره هستند، تکمیل می شود. پس از بررسی دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 99، به شما دانش آموزان با استعداد پیشنهاد میکنیم مقاله کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 را مطالعه فرمایید.
اگر سؤالی درباره اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

0 دیدگاه در “اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 99

  1. ریحانه گفت:

    چرا سایت کارنامه ی منو نمیزاره؟؟؟
    لطفا پاسخ گو باشین

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کارنامه هیچ یک از داوطلبان را منتشر نکرده است و در نظر داشته باشید که آیدانیتو صرفا یک مرکز مشاوره خصوصی محسوب شده و ارتباطی با آموزش و پرورش یا سایر دستگاه های دولتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *