آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه 99

اعلام نتایج نمونه دولتی استان کرمانشاه 99

دانش آموزان استان کرمانشاه که در آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند، بعد از آزمون منتظر اعلام نتایج نمونه دولتی استان کرمانشاه 99 هستند. تا از درصدها و رتبه خود مطلع شوند و مسیر ادامه تحصیل آن ها مشخص شود. اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه 99 در واقع نتیجه تلاش داوطلبان برای ورود به مدارس نمونه دولتی را تعیین می کند. برای ثبت نام کتاب درسی از مشاورین آیدانیتو هم میتوانید کمک بخواهید.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه 99

اعلام نتایج این دو آزمون در یک زمان واحد صورت نمی گیرد . بر طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان زمان اعلام نتایج نمونه دولتی استان کرمانشاه 99 قبل از اعلام نتایج تیزهوشان کرمانشاه 99  خواهد بود. ثبت نام و برگزاری آزمون مدارس استعداد درخشان و مدارس نمونه دولتی در هم ادغام شده است. از این رو این دو آزمون یک دفترچه ثبت نام دارند اما زمان اعلام نتایج نمونه دولتی استان کرمانشاه 99 از زمان اعلام نتایج تیزهوشان کرمانشاه 99 مستقل است و نتیجه پذیرش در این مدارس به صورت مجزا و جداگانه اعلام خواهد شد.

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه 99

دانش آموزان شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی لازم است برای مشاهده نتایج به صورت کاملاً اینترنتی به سایت www.hoosh.medu.ir برای پایه تحصیلی ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه تحصیلی نهم به دهم مراجعه نمایند. و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور به صفحه اعلام نتایج نمونه دولتی استان کرمانشاه 99 منتقل شوند. در این صفحه نتایج قرار داده شده است و داوطلبانی که قبول شده اند، می توانند نام مدرسه خود را مشاهده کنند. اما دانش آموزانی که پذیرفته نشده اند، یک کارنامه کامل تر شامل تراز و رتبه، درصدهای دروس استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی و نیز تراز آخرین فردی که در مدارس انتخابی آنها قبول شده است، می باشد. این کارنامه به منظور اطلاع دقیق داوطلبان از نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان کرمانشاه منتشر می شود. می توانید برای حل سوالات خود به مشاوره تلفنی مدارس نیز مراجعه کنید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم کرمانشاه

برای کسب اطلاعات دقیق تر به سایت اختصاصی این سازمان مراجعه کنید. از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی کرمانشاه در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمانشاه نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.
از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمانشاه هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمانشاه از شهریور ماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمانشاه ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمانشاه ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. چندی پیش خبری مبنی بر حذف آزمون مدارس تیزهوشان را دریافت کردیم. تصمیمی که بنا به دلایلی چند و توسط مسئولین امر اجرایی شد.اگر سؤالی در این رابطه در ذهنتان شکل گرفته است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
اگر سؤالی درباره اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمانشاه به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه باخبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. مشاوره تحصیلی تلفنی را نیز برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید.

نحوه اعتراض به نتایج نمونه دولتی کرمانشاه 99

شاید به نتایج خود اعتراض داشته باشید . در این صورت باید این متن را مطالعه کنید . ممکن است بعضی از داوطلبان آزمون نمونه دولتی استان کرمانشاه به نتایج آن اعتراض داشته و درخواست بازبینی داشته باشند. بدین منظور برای ثبت درخواست اعتراض خود به نتایج نمونه دولتی نهم به دهم می توانند به سایت azmoon.medu.ir و برای اعتراض به نتایج ششم به هفتم نمونه دولتی به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنند.
در صورتی که اعتراض آنها به جا باشد، برای جواب گویی و رسیدگی به آن اقدام خواهد شد. ملاک پذیرش در آزمون نمونه دولتی براساس میانگین امتیاز کل آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم خواهد بود. بدین ترتیب هر کدام 50 امتیاز دارند و 50 درصد امتیاز ویژه معدل درصورتی لحاظ خواهد شد که دانش آموز دارای معدل کل 17 و داشتن نمره حداقل 12 در تمامی دروس پایه نهم است. لازم به ذکر است که فهرست ذخیره برای مدارس نمونه دولتی در دوره دوم متوسطه در صورت لزوم با تایید و هماهنگی مراجع ذیربط معاونت آموزشی دوره متوسطه اعلام می شود.
دانش آموزان دارای خواهر یا برادر دوقلو در صورت قبولی یکی از آنها، دیگری اگر حداقل 80 درصد امتیاز آزمون آخرین دانش آموز قبل شده در مدارس مورد نظر می تواند ثبت نام کند. بدین ترتیب قبل از اعلام نتایج نمونه دولتی استان کرمانشاه 99،  امتیاز دانش آموزان هم زاد بررسی می شود و در صورت داشتن شاریط، نام آن ها به عنوان مازاد بر ظرفیت تعیین شده، در فرست قبول شدگان قرار خواهد گرفت.
 در نهایت پس از آگاهی از اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه 99 پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی 98 بزنید.

مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه 99

  1. معین گفت:

    ازمون سال 99 به چه صورتی هست تمام دروس یا فقط استعداد های تحلیلی

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. مثل آزمون سال 98 هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *