اعلام نتایج آزمون دکتری

نتایج دکتری دانشگاه آزاد






نتایج دکتری دانشگاه آزاد 

حتما مطلع هستید که آزمون ورودی دکتری سال 98 در تاریخ 3 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و از آنجایی که کنکور ورودی دکتری دانشگاه سراسری و آزاد هر دو با هم ادغام شده و در قالب یک کنکور برگزار خواهد شد، متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد در مقطع دکتری نیز بایستی در همان تاریخ 3 اسفند (تعیین شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور)، سر جلسه ی کنکور دکتری 97 حضور یابند. نتایج دکتری آزاد در هفته ی آخر فروردین ماه 98 توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور (www.sanjesh.org) اعلام می گردد. داوطلبان متقاضی انتخاب رشته دانشگاه آزاد بایستی در کارنامه ی اولیه منتشر شده توسط سازمان سنجش در واحد دانشگاهی آزاد، مجاز اعلام شده باشند. به عنوان مثال اگر قصد دارید که در رشته ی مهندسی صنایع در مقطع دکتری، در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل دهید، بایستی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری توسط سازمان سنجش و مشاهده ی کارنامه ی اولیه، در دانشگاه آزاد مجاز شناخته شده باشید. در نیمه ی اول اردیبهشت ماه 98 در صورت مجاز اعلام شدن، شما قادر خواهید بود که با مراجعه به سایت (www.azmoon.org)، دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته را دانلود نموده و پس از مطالعه ی دقیق آن نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید. در ضمن نتایج دکتری دانشگاه آزاد در دهه ی اول شهریورماه اعلام می شوند.

زمان اعلام نتایج دکتری آزاد 98

با توجه به برگزاری کنکور ورودی دکتری سال 98، در 3 اسفندماه، اعلام نتایج دکتری آزاد 9در هفته ی آخر فروردین ماه 1398 و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. داوطلبانی که پس از مشاهده ی کارنامه ی اولیه، مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد شده باشند، می توانند از نیمه ی اول اردیبهشت ماه، با دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته از پایگاه آزمون دانشگاه آزاد و مطالعه ی دقیق شرایط و ضوابط آن، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. نتایج دکتری دانشگاه آزاد  در دهه ی اول شهریورماه اعلام می شود. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه آزاد، نتایج نهایی آزمون دکتری را مشاهده نمایند.
مشاوران آیدانیتو پاسخگوی شما در زمینه نحوه و زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد هستند. پس با آن ها تماس بگیرید.

نحوه مشاهده اعلام نتایج دکتری 98

نتایج اولیه ی آزمون دکتری در هفته ی آخر فروردین ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده ی کارنامه ی اولیه (مجاز و یا غیر مجاز شناخته شدن داوطلب) خود اقدام نموده و در صورت مجاز شناخته شدن در دانشگاه مربوطه، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. اگر در دانشگاه سراسری مجاز اعلام شده اید و قصد دارید که در دانشگاه سراسری انتخاب رشته کنید، بایستی در نیمه ی اول اردیبهشت ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و با دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته و مطالعه ی دقیق آن، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید و در نهایت در دهه ی اول شهریورماه با مراجعه ی مجدد به سایت سازمان سنجش از نتایج آزمون دکتری آزاد با خبر شوید. در صورتی که در دانشگاه آزاد مجاز اعلام شده اید و قصد دارید که در دانشگاه آزاد انتخاب رشته نمایید، بایستی در نیمه ی اول اردیبهشت ماه به سایت آزمون دانشگاه آزاد مراجعه نموده و با دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور دکتریدانشگاه آزاد، نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده و در دهه ی اول شهریورماه با مراجعه ی مجدد به سایت آزمون دانشگاه آزاد از نتایج نهایی مطلع شوید.

تکمیل ظرفیت مقطع دکتری دانشگاه آزاد

تا سال 96 شاهد برگزاری و اجرای طرح تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد در رشته های مختلف تحصیلی بودیم. اما در کمال ناباوری این طرح در سال 97 اجرایی نشد و از این به بعد هم به طور کامل حذف شده است. برای کسب اطلاعات دقیق تر و کامل تر در زمینه خذف تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 
در این مقاله به بررسی اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد بزنید. 
اگر سوالی در زمینه نتایج دکتری دانشگاه آزاد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *