آیدانیتو > گم شدن شماره داوطلبی کنکور سراسری
نتایج کنکور

گم شدن شماره داوطلبی کنکور سراسری

گم شدن شماره داوطلبی کنکور سراسری

گم شدن شماره داوطلبی کنکور سراسری

گم شدن شماره داوطلبی کنکور سراسری از جمله اتفاقاتی است که ممکن است برای هر داوطلب کنکور رخ دهد. از آن جایی که وجود این کد برای اطلاع از نتایج کنکور سراسری الزامی است در صورت گم شدن می تواند موجب بروز نگرانی هایی برای داوطلب شود. اما مسلماٌ این مشکل هم همانند بسیاری از مشکلات باید راه حلی داشته باشد. ما قصد داریم راه حلی را پیش روی شما بگذاریم تا در صورت گم شدن شماره داوطلبی کنکور بتوانید دوباره آن را بازیابی کنید.

مراحل بازیابی شماره داوطلبی

داوطلبانی که شماره داوطلبی خود را فراموش کرده اند، با انجام مراحل زیر مشکل آن ها رفع خواهد شد داوطلبان عزیز توجه کنید که بازیابی شماره پرونده و یا شماره داوطلبی کار خیلی پیچیده ای نیست و میتوانید به راحتی آن را به دست بیاورید، برای این از مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

قدم اول: قدم اول ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org است.

قدم دوم: ورود به قسمت سیستم پاسخگویی که در سایت سازمان سنجش همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، با عنوان ورود به سیستم پاسخگویی در بالای صفحه قرار داده شده است.

قدم سوم: با کلیک بر گزینه ورود به سیستم داوطلبان به سیستم وارد شوید و در صورتی که در سامانه عضو نیست، می توانید با کلیک بر گزینه عضویت در سایت و تکمیل فرم عضویت مجدداً به همین صفحه و سیستم شوید.

قدم چهارم: داوطلبان بعد از عضویت در قسمت علامت گذاری شده نام آزمون مورد نظر خود که در این قسمت سراسری است را انتخاب می نمایند و بعد موضوع درخواست خود را که در اینجا دریافت شماره پرونده یا داوطلبی است را انتخاب می کنند و با انجام مراحل گفته شده فرم مربوطه برای شما نمایش داده می شود. در صورتی که اطلاعات وارد شده و مشخصات فردی ثبت شده در سامانه پاسخگویی با اطلاعات مندرج در پایگاه داده آزمون مطابق داشته باشد. اطلاعات مورد نیاز شما که شامل شماره پرونده، شماره داوطلبی و … است، توسط سیستم به شما اعلام می شود. داوطلبان می توانند از این شماره داوطلبی و شماره پرونده در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده اعلام نتایج کنکور سراسری 99 را بازیابی می کنند. در صورتی که رمز عبور را در زمان عضویت اشتباه وارد کنید، باید چند روز صبر کنید تا پروفایلی که با ایمیل اشتباه ساخته اید، به صورت خودکار حذف شود و بعد از آن می توانید پروفایل جدید با ایمیل صحیح بسازید. بنابراین به اطلاعات وارد شده در هنگام عضویت توجه کنید. چون در صورت عدم مطابقت با اطلاعات آزمون در صورت فراموشی شماره داوطلبی و شماره پرونده نمی توانید به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

برای کسب آگاهی در بازیابی شماره داوطلبی خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان بازیابی شماره داوطلبی

اگر شماره ی داوطلبی خود را گم یا فراموش کرده اید، پیشنهاد می کنیم تا فرصت بازیابی را از دست نداده اید، دست بجنبانید. سازمان سنجش معمولا فرصتی را برای بازیابی در اختیار قرار می دهد که این زمان محدود است. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای بازیابی شماره داوطلبی خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

برای آگاهی از زمان دقیق بازیابی شماره داوطلبی خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

آیا برای بازیابی رمز عبور باید هزینه ای پرداخت کنم؟

با توجه به اینکه فراموشی و گم کردن رمز عبور بسیار رایج است و شتری است که در خانه هر کسی ممکن است بخوابد سازمان سنجش این امکان را فراهم کرده است که داوطلبان بدون پرداخت هزینه جداگانه، شماره داوطلبی خود را بازیابی کنند. اکیداً به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم که اگر اینبار شماره داوطلبی خود را بازیابی کردید، آن را در گاو صندوق خود نگهداری کنید!

پیشنهاد میکنیم بعد از مطالعه مقاله پیش رو به مقاله نتایج کنکور سراسری مراجعه کنند و از اطلاعات و جزئیات رتبه قبولی آگاه شوند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه گم شدن شماره داوطلبی کنکور سراسری و جزئیات مربوط به آن می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “گم شدن شماره داوطلبی کنکور سراسری

  1. امیر حسین نوعدوست گفت:

    شماره داوطلبی ارسال شود

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. باید مراجعه کنید به سایت سنجش و از قسمت ورود به سیستم اقدام کنید و شماره داوطلبی خود را دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *