آیدانیتو > نتایج کنکور سراسری
نتایج کنکور

نتایج کنکور سراسری






نتایج کنکور سراسری

ثبت نام آزمون سراسری سال 1398، مطابق سال های پیش در نیمه ی دوم بهمن ماه و همزمان با انتشار دفترچه راهنمای آزمون سراسری 98 در سایت سازمان سنجش (www.sanjesh.org)، آغاز می شود. همزمان با ثبت نام، اطلاعات ثبت نامی داوطلبان بر روی سایت سازمان استقرار می یابد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، اطلاعات ثبت نامی را مشاهده و یا ویرایش نمایند. کارت شرکت در آزمون سراسری در دهه ی دوم تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می شود. آزمون سراسری سال 98 در تیرماه برگزار و نتایج اولیه در دهه ی دوم مردادماه اعلام می گردد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می توانند در نیمه ی دوم شهریورماه و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، اقدام به ثبت نام نمایند. نتایج نهایی آزمون سراسری سال 98 در نیمه ی دوم شهریورماه اعلام می شود و کارنامه نهایی آزمون سراسری سال 98 در دهه ی سوم شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش استقرار می یابد.

اعلام نتایج کنکور سراسری

با توجه به اینکه آزمون سراسری سال 98 در تیرماه برگزار می شود، نتایج اولیه کنکور سراسری در دهه ی دوم مردادماه اعلام می گردد. اگر در کارنامه ی اولیه ی انتشار یافته توسط سازمان سنجش، مجاز اعلام شدید، می توانید در بازه ی زمانی اعلام شده توسط سازمان سنجش (معمولاً در دهه ی دوم مردادماه)، اقدام به انتخاب رشته نمایید. نتایج نهایی آزمون سراسری سال 98 مطابق سال های گذشته، در نیه ی دوم شهریورماه اعلام می شود. نتایج نهایی که به صورت اینترنتی منتشر می شود، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل رؤیت خواهد بود. یادتان نرود که دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 98 را که در دهه ی دوم مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود، حتماً به دقت مطالعه نمایید.

نحوه مشاهده اعلام نتایج کنکور سراسری 98

حتماً مطلع هستید که سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام در کلیه ی آزمون های تحت نظارتش را به صورت اینترنتی انجام می دهد. پس دور از انتظار نیست که نتایج آزمون نیز به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش انتشار یابد. نتایج در دو مرحله در سایت سازمان اعلام می شوند. نتایج اولیه به صورت کارنامه در دهه ی دوم مردادماه و نتایج نهایی پس از انتخاب رشته اینترنتی در نیمه ی دوم شهریورماه اعلام می شود. برای اینکه بتوانید نتایج آزمون سراسری را به صورت اینترنتی مشاهده کنید، بایستی پس از ورود به سایت سازمان سنجش در بازه ی زمانی مذکور، شماره داوطلبی-شماره شناسنامه و یا شماره پرونده- کد رهگیری – شماره شناسنامه و یا شماره پرونده- شماره سریال – شماره شناسنامه را وارد نمایید.

نفرات برتر کنکور سراسری 98

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 98، اندک روزی پیش از اعلام نتایج اولیه اعلام می گردد. اگر دوست دارید که اسمتان  سر تیتر خبرها شود و زودتر از سایر داوطلبان متوجه رتبه تان شوید و از همه مهم تر جزو نفرات برتر در یک ماراتن بزرگ شوید، از همین امروز هدف خود را تعیین کرده و برای رسیدن به آن، چند برابر دیروز تلاش کنید.

دریافت کارنامه کنکور سراسری 98

کارنامه اولیه آزمون سراسری در دهه دوم مرداد ماه توسط سایت سازمان سنجش انتشار می یابد. پس از دریافت کارنامه اولیه، در صورتی که مجاز اعلام شده باشید، می توانید (البته بعد از اینکه  دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری را به دقت مطالعه نمودید) ، اقدام به انتخاب رشته نمایید. نتایج نهایی در نیمه ی دوم شهریورماه اعلام و کارنامه نهایی آزمون در دهه ی سوم شهریورماه و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتشار می یابد.
در این مقاله به بررسی نتایج کنکور سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله اعلام نتایج کنکور 98 بزنید. 

اگر سوالی در زمینه نتایج کنکور سراسری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *