آیدانیتو > اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه دهم 98
اعلام نتایج مدارس شاهد

اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه دهم 98





اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه دهم 98

 

  در این مقاله قصد داریم با موضوع اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه دهم 98 همراه شما داوطلبین مایل به تحصیل در مدارس شاهد باشیم. مدارس شاهد از جمله مدارس برتر کشور می باشند که بسیاری از والدین و دانش آموزان مایل به تحصیل در این مدارس هستند. از جمله ویژگی های مدارس شاهد که اینچنین باعث علاقه افراد به تحصیل در آن شده است، بار علمی بالا و آموزش عالی و امکانات رفاهی مناسب است. اما پذیرش در مدارس شاهد دارای مراحلی است و همچنین علاوه بر مراحل، اولویت پذیرشی نیز دارد. اولویت ثبت نام در مدارس شاهد پایه دهم در اختیار فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان است. در بین دانش آموزان غیر شاهدی ایثارگران نیز دارای الویت پذیرشی هستند. البته سایرین هم در صورت دارا بودن شرایط خاص امکان ثبت نام در مدارس شاهد را دارند. برای اطلاع از این اطلاعات می توانید مقاله ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 را مطالعه کنید.

ثبت نام و اعلام نتایج اولیه مدارس شاهد

برای ثبت نام اولیه مدارس شاهد در زمان مقرر که برابر 10 تیرماه لغایت 24  تیر ماه است با مراجعه به سایت مدارس شاهد به آدرس saja.medu.ir و ثبت اطلاعات درخواستی می توانید درخواست ثبت نام خود را ثبت کنید. مدارس شاهد بعد از بررسی اطلاعات شما و تمامی ثبت نام کنندگان و با درنظر گرفتن اولویت های خود در تاریخ حدوداً  25 تیرماه اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول را اعلام می کنید. این تعداد 2 برابر ظرفیت مدارس شاهد است. شرط پذیرفته شدن در این مرحله کسب امتیاز بالای 5000 است.

مراحل بعد از اعلام نتایج اولیه

بعد از اعلام نتایج اولیه، داوطلبین باید مدارک خود را به مدارس تحویل دهند تا مورد بررسی و تأیید قرار گیرد. تأیید مدارک توسط ستاد ثبت نام مدرسه صورت می گیرد. بعد از بررسی مدارک، اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه دهم 98 صورت می گیرد.

اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه دهم

پس از بررسی مدارک دانش آموزان توسط سامانه سجا ستاد ثبت نام مدرسه روند بررسی مدارک وارد مرحله بعد اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه دهم 98 می شود. در این مرحله مدارک باید از سمت منطقه و استان مورد تأیید قرار بگیرد و در صورت عدم وجود مشکل دانش آموز پذیرفته خواهد شد. نتایج قطعی پذیرفته شدگان پایه دهم در تاریخ 3 تا 17 مردادماه سال 98 اعلام خواهد شد.  

نحوه مشاهده نتایج نهایی

مشاهده نتایج نهایی مدارس شاهد تنها از طریق سایت سجا امکان پذیر است. برای مشاهده نتیجه قطعی به سایت سجا به آدرس saja.medu.ir مراجعه کنید. همان طور که در تصویر میبینید در سمت چپ وارد قسمت دانش آموزان شوید. اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 97 بعد از ورود به قسمت دانش آموزان در سمت راست تصویر محل ورود اطلاعات و مشاهده نتایج مشخصی شده است. با ورود شماره کد ملی دانش آموز (که فقط نیاز به وارد کردن اعداد هست و نیازی به وارد کردن خط تیره نیست) و شماره سریال شناسنامه دانش آموز (شش عدد سمت راست شماره شناسنامه) و کلیک بر روی گزینه ورود می توانید نتایج نهایی را مشاهده کنید. در صورت پذیرش نهایی برای ثبت نام نهایی به مدرسه مراجعه کنید. اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 97

لیست ذخیره پایه دهم مدارس شاهد

در زمان اعلام نتایج اولیه برخی از اسامی به عنوان ذخیره در لیست ذخیره قرار گرفته اند. این دسته از دانش آموزان نیز می توانند امیدوار به پذیرش در مدارس شاهد باشند. در صورتی که برخی از پذیرفته شدگان نهایی برای ثبت نام به مدرسه مراجعه نکنند، دانش آموزان لیست ذخیره جایگزین آنها می شوند. در این مقاله با موضوع اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه دهم 98 همراه شما بودیم. شما میتوانید مقاله اعلام نتایج مدارس شاهد 98 را نیز مطالعه نمایید.  


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *