آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی صنایع غذایی آزاد
انتخاب رشته تجربی

کارنامه و رتبه قبولی صنایع غذایی آزاد

کارنامه و رتبه قبولی صنایع غذایی آزاد

رشته مهندسی صنایع غذایی از جمله جالب ترین و پرکاربردترین رشته های ایجاد شده در دانشگاه ها بوده که در گذشته نام مهندسی کشاورزی – صنایع فرآورده کشاورزی بر روی آن گذاشته شده بود. سال 1371 بود که تمهیدات لازم برای تغییر نام این رشته انجام شد. هدف از روی کار آمدن رشته صنایع غذایی پرورش نیروهایی است که بتوانند در آینده مسئولیت نظارت و هدایت مراکز تولید انواع فرآورده های غذایی را عهده دار شوند. علاوه بر این، انجام عملیات نگهداری انواع محصولات کشاورزی و تبدیل مواد غذایی مختلف از دیگر موارد ذکر شده در حیطه کاری مهندسین صنایع غذایی هستند. جهت اطلاع شما دوستان باید گفت که دانشگاه آزاد نیز این رشته را در بین رشته های خود گنجانده است. در این مقاله، موضوع کارنامه و رتبه قبولی صنایع غذایی آزاد را مطرح می کنیم، همچنین، معرفی جامع این رشته نیز در کنار مبحث جذاب کارنامه و رتبه قبولی صنایع غذایی آزاد می تواند اطلاعات شما را در این رشته به میزان قابل توجهی بالا ببرد. پس با ما همراه باشید تا با یکدیگر کارنامه و رتبه قبولی صنایع غذایی آزاد را تحلیل و بررسی نماییم.

معرفی رشته صنایع غذایی

باید بگوییم که رشته مهندسی صنایع غذایی ارتباط زیادی با علم مواد غذایی داشته و همزمان با توسعه و هر چه پیشرفته تر شدن صنایع مختلف شاهد هر چه گسترده تر شدن استفاده از متخصصین این رشته در بازار کار بودیم. تمام تلاش کارشناسان صنایع غذایی بر وارد کردن محصولاتی جدید با فرآوری مواد غذایی و همین  طور افزایش کیفیت حجم ضایعات آنهاست. ارائه این توضیح لازم است که دانشگاه های ایران در مقاطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی پیوسته و دو مقطع فوق لیسانس و دکتری دانشجویانی را در واحدهای مختلف پذیرش می کنند. علاوه بر این ها، از جمله وظایف متعدد مهندسین صنایع غذایی می توان به انجام آزمایشات لازم برروی مواد غذایی جهت ارزیابی میزان کیفیت و سلامت آنها، داشتن علاقه فراوان به فعالیت در زمینه تولید انواع مواد غذایی، طراحی کردن انواع دستگاه های موجود در کارخانه های تولید مواد غذایی و کنترل مواد غذایی از نظر کیفیت اشاره کرد.

کارنامه و رتبه قبولی مهندسی صنایع غذایی آزاد 

در آخرین قسمت از این نوشته، به تحلیل کارنامه و رتبه قبولی صنایع غذایی آزاد می پردازیم.

                                         کارنامه و رتبه قبولی افراد پذیرفته شده در رشته صنایع غذایی دانشگاه آزاد
نام دانشگاهرتبه کشوری آخرین فرد قبولیرتبه آخرین نفر قبولی (منطقه 1)رتبه آخرین نفر قبولی (منطقه 2)
واحد تهران مرکزي2017784034184056
واحد تهران شمال1851383773177553
واحد علوم و تحقيقات1072022456346548

 

                                                       کارنامه و رتبه قبولی صنایع غذایی آزاد 96 – 95
ردیفنام دانشگاهتعداد افراد قبولیحداقل رتبه کشوری داوطلبان
1علوم و تحقيقات25578569
2سبزوار31152673
3قزوين159177125
4اصفهان (خوراسگان)184116099
5تبريز185166657
6تهران شمال204126230

 

در مطلب پیش رو، موضوع کارنامه و رتبه قبولی صنایع غذایی آزاد را مورد ارزیابی و تحلیل قرار دادیم. اگر قصد ادامه تحصیل در رشته صنایع غذایی دانشگاه آزاد را دارید، مطالعه مقاله محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده صنایع غذایی آزاد می توانند یاری گر شما پیش از انتخاب رشته صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی رشته صنایع غذایی دانشگاه آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *